Грудень 2016

Четвер, 29 Грудень 2016

Повідомлення про проведення пленарного засідання дванадцятої сесії районної ради VІІ скликання.

До уваги депутатів Окнянської районної ради VІІ скликання!

30 грудня 2016 року о 10.00 годині в великій сесійній залі районної ради

(смт. Окни, вул. Комарова, 2), відбудеться пленарне засідання дванадцятої  сесії районної ради VІІ скликання.

Буде розгялнуто питання прийняття районного бюджету на 2017 рік та прийняття програм, що фінансуються з районного бюджету.

 

Read more

Субота, 24 Грудень 2016

Повідомлення про проведення пленарного засідання одинадцятої сесії районної ради VІІ скликання.

До уваги депутатів Окнянської районної ради VІІ скликання!

26 грудня 2016 року о 11.00 годині в сесійному залі районної ради

(смт. Окни, вул. Комарова, 2), відбудеться пленарне засідання одинадцятої  сесії районної ради VІІ скликання.

Основні питання порядку денного:

1. Про звернення депутатів Окнянської районної ради до правоохоронних органів та прокуратури щодо законності дій посадових осіб Окнянської районної державної адміністрації Одеської області.

2. Про хід виконання рішення районної ради від 26 грудня 2015 року № 23-VІІ «Про районний бюджет Красноокнянського району на 2016 рік» в частині видатків загального фонду на поточний рік, розпорядником якого є районна рада, по коду КВК/КТКВ 180410 «Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю».

 

3. Про хід освоєння коштів  по об'єктах соціального значення району в 2016 році.

4. Про висловлення недовіри голові Окнянської районної державної адміністрації Гавришу В.Л.

 

Доповідач: Ткач В.Г., голова районної ради

Read more

П'ятниця, 23 Грудень 2016

Безоплатна правова допомога

Найбільш незахищені суспільні групи отримають доступ до БПД: внесено зміни до ЗУ «Про безоплатну правову допомогу»

21 грудня, Верховна Рада України прийняла Закон України «Про Вищу раду правосуддя», внісши зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» в частині розширення кола осіб, які мають право на безоплатну  вторинну правову допомогу. Тож найближчим часом коло осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, суттєво розшириться за рахунок надання такого права найбільш незахищеним суспільним групам.

Насамперед – це внутрішньо переміщені особи та особи, які претендують на отримання такого статусу, а також особи, які претендують на отримання статусу ветерана війни, у тому числі учасника бойових дій. Крім того, безоплатна вторинна правова допомога ветеранам війни, у тому числі учасникам бойових дій, іншим особам, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», надаватиметься не лише з питань їх соціального захисту, як це було дотепер, а з будь-яких питань.

Також суттєво підвищується поріг малозабезпеченості для отримання доступу до безоплатної вторинної правової допомоги:

  • § по-перше, враховуватиметься середньомісячний дохід особи, а не середньомісячний сукупний дохід сім’ї, як це було дотепер;
  • § по-друге, особа матиме право, якщо її дохід не перевищує двох прожиткових мінімумів;
  • § по-третє, інвалід матиме право, якщо отримує пенсію або соціальну допомогу у розмірі, що не перевищує двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб (а не якщо цей розмір є меншим двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб, як це було дотепер).

Це стало можливим завдяки тому, що сьогодні Верховна Рада України внесла такі зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» (Відомості Верховної Ради України, 2011, № 51, ст. 577):

«У частині першій статті 14:

а) пункт 1 викласти у такій редакції:

«1) особи, які перебувають під юрисдикцією України, якщо їхній середньомісячний дохід не перевищує двох розмірів прожиткового мінімуму, розрахованого та затвердженого відповідно до закону для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення, а також інваліди, які отримують пенсію або допомогу, що призначається замість пенсії, у розмірі, що не перевищує двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб – на всі види правових послуг, передбачених частиною другою статті 13 цього Закону;»;

б) доповнити новими пунктами 2¹ і 2² такого змісту:

«2¹) внутрішньо переміщені особи – на всі види правових послуг, передбачених частиною другою статті 13 цього Закону;

«2²) громадяни України, які звернулися із заявою про взяття їх на облік як внутрішньо переміщених осіб, – на правові послуги, передбачені пунктами 2 і 3 частини другої статті 13 цього Закону, з питань, пов’язаних з отриманням довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, до моменту отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;»;

в) у пункті 9 слова «на правові послуги, передбачені пунктами 1– 3 частини другої статті 13 цього Закону, стосовно питань, пов’язаних з їх соціальним захистом» замінити словами «на всі види правових послуг, передбачених частиною другою статті 13 цього Закону»;

г) доповнити новим пунктом 9¹ такого змісту:

«9¹) особи, які перебувають під юрисдикцією України і звернулися для отримання статусу особи, на яку поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», – на правові послуги, передбачені пунктами 2 і 3 частини другої статті 13 цього Закону, – до моменту прийняття рішення про надання такого статусу;».

«Координаційний центр з надання правової допомоги дякує народним депутатам України Ігорю Алексеєву, Андрію Помазанову та Русланові Сидоровичу, депутатській фракції “Народний фронт”, Комітетові з питань правової політики і правосуддя за внесення та підтримку відповідної поправки (988) до тексту проекту Закону України «Про Вищу раду правосуддя» (реєстраційний номер 5180 від 23.09.2016), прийнятого Верховною Радою України у першому читанні 03.11.2016, у другому читанні та в цілому в редакції Комітету (тобто з урахуванням даної поправки) 21.12.2016. Також дякуємо Кабінету Міністрів України, Міністерству юстиції України, Міністерству фінансів України та Міністерству економічного розвитку і торгівлі за принципову підтримку прийнятих змін», - директор Координаційного центру Андрій Вишневський.

ЗУ «Про вищу раду правосуддя» набере чинності з дня його опублікування.

Read more

Понеділок, 19 Грудень 2016

Новини з податкової

Новини з податкової:

Оподаткування успадкованої нерухомості при продажу до трьох років

 Фахівці Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформують що продаж резидентами та нерезидентами успадкованого об’єкта нерухомості підлягає оподатку- ванню згідно з нормами ст. 172 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до п. 172.1 ст.172 ПКУ дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об’єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної ст. 121 Земельного кодексу України залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки, не оподатковується.

Умова щодо перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не поширюється на майно, отримане таким платником у спадщину.

Дохід від відчуження господарсько-побутових споруд, що розташовані на одній ділянці з житловим або садовим (дачним) будинком та продаються разом з ним, для цілей оподаткування окремо не визначається.

Отже, дохід від операцій з продажу не частіше одного разу на рік об’єктів нерухомості, зазначених у п. 172.1 ст.172 ПКУ, які перебувають у власності платника податку (резидента або нерезидента) менше ніж три роки та отримані таким платником у спадщину, податком на доходи фізичних осіб не оподатковується.

***

Аудитори Котовської ОДПІдонарахували понад 1,5 мільйон гривен

За 11 місяців поточного року підрозділом аудиту Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області проведено 60 перевірок. За  їх результатами до бюджету донараховано понад 1,5 млн. гривень. З цієї суми узгоджено 0,9 млн. гривень.

За підсумками 11 місяців поточного року  від донарахованих сум вже надійшло до бюджету 0,9 млн. грн., що перевищує показник відповідного періоду  минулого року на 0,6 млн. гривень.

Відділом податкового аудиту відпрацьовано 76 суб’єктів господарювання - юридичних осіб, які задіяні у схемах ухилення від оподаткування. Результатом відпрацювання стало надходження до бюджету 92 тис. грн.

Крім того, фахівцями відділу були направлені матеріали по 8 підприємствам щодо формування ризикового податкового кредиту на суму 2,4 млн. грн. до територіальних органів ДФС, в яких вони перебувають на обліку.

***

Податковий борг у платників єдиного податку позбавляє його права на спрощену систему

Платникам єдиного податку слід своєчасно сплачувати суми єдиного податку та звірятися  щодо стану розрахунків із бюджетом, щоб зненацька не отримати рішення про виключення з реєстру платників єдиного податку - наголошують в Котовській ОДПІ ГУ ДФС  в Одеській області.

Фахівці інспекції звертають увагу, що однією із підстав для анулювання реєстрації платника єдиного податку за рішенням контролюючого органу є несплата впродовж  двох послідовних кварталів податкового боргу, що виник у платника єдиного податку.

Таким чином, платник єдиного податку, в якого виник податковий борг у поточному кварталі, впродовж наступних двох кварталів має можливість сплатити цей податковий борг. У разі його несплати такому платнику податків анулюється реєстрація в останній день другого із двох послідовних кварталів.

Також, у разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення перевірок порушень платником єдиного податку вимог, встановлених главою І «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» Розділу ХІV Кодексу, анулювання реєстрації платника єдиного податку проводиться за рішенням такого органу, прийнятим на підставі акта перевірки, з першого числа місяця, наступного за кварталом, в якому допущено порушення.

У свою чергу, платники єдиного податку, які мають податковий борг на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів, зобов’язані самостійно перейти на сплату інших податків і зборів.

Зустрічайте Новий Рік без боргів перед бюджетом – акцентують увагу бізнес- спільноти у фіскальній службі  та вбезпечте себе від застосування фінансових санкцій за порушення правил сплати податків.

***

Від платників Котовської ОДПІ бюджет  отримав майже 9 млн.грн. податку на прибуток

Саме таку суму вказаного податку сплатили суб’єкти господарювання за січень – листопад 2016 року до зведеного бюджету України. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження податку на прибуток зросли на 3,3 млн.грн.

Зокрема, до Державного бюджету забезпечено надходження даного податку в сумі 7,6 млн.грн., у порівнянні з торішнім показником надходження зросли на 3 млн.грн. Також, до місцевих бюджетів надійшло 1,1 млн. грн.

Нагадуємо: квартальні декларації з податку на прибуток подаються підприємствами, які за минулий рік отримали доходи понад 20 млн. гривень. За підсумками 9-ти місяців 2016 року такі платники податку повинні нарахувати авансовий внесок з податку на прибуток у розмірі 2/9 задекларованого за цей період податку, який підлягає сплаті  у грудні поточного року.  

***

З 16 грудня 2016 року застосування РРО при купівлі-продажу іноземної валюти є обов’язковим

Відповідно до вимог Закону України від 06.07.95 р. №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон про РРО) та з урахуванням положень Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України, затвердженої постановою Правління Нацбанку України від 12.12.2002 р. №502, з 16 грудня 2016 року суб’єкти господарювання, які здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, зобов’язані використовувати у своїй діяльності РРО.

Для здійснення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти розроблено та включено до Державного реєстру РРО модель В1-1, яка є спеціалізованим електронним контрольно-касовим реєстратором для зазначених операцій і належить до РРО, дозволених до первинної реєстрації.

Водночас слід звернути увагу, що у разі недотримання порядку проведення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти до суб’єктів господарювання, які здійснюють такі операції за рішенням відповідних контролюючих органів, застосовуються фінансові санкції, передбачені ст. 18 Закону про РРО.

***

Понад 123 млн. грн. земельного податку сплачено до місцевих бюджетів  

З початку року землевласники та землекористувачі північного регіону Одеської області перерахували до місцевих бюджетів  123,5 млн. грн. земельного податку, що на 27 млн. грн. більше аналогічного періоду минулого року. Так по м.Подільськ надходження склали - 20 млн. грн., Балтському району – 20,8 млн грн., Любашівському району – 22 млн грн., Ананьївському району – 8,4 млн грн., по  Подільському району – 15,6 млн грн., Кодимському району – 15 млн грн., Окнянському району – 14 млн грн., Савранському району – 8,2 млн грн.

Левову частку надходжень – 93,4 млн грн.  сплатили  юридичні особи. Від фізичних осіб - підприємців та громадян надійшло 30,1 млн грн. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження по платниках збільшились відповідно на 23,8 млн грн. та  3,4 млн грн.  

Відповідно до податкового законодавства, власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

 ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Понеділок, 12 Грудень 2016

Новини з податкової

 

Новини з податкової:

Щодо своєчасності оприбуткування готівкових коштів

Державна фіскальна служба України звертає увагу суб’єктів господарювання, що останнім часом почастішали випадки порушення дотримання касової дисципліни щодо своєчасності оприбуткування виручки.

Зокрема, відповідно до п. 2.6  Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 637) уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та у повній сумі оприбутковуватися.

У разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) або використанням розрахункової книжки (далі – РК) оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК).

Тобто, щоденно суб’єкт господарювання повинен оприбутковувати у КОРО виручку на підставі фіскальних звітних чеків РРО (Z-звітів).

За несвоєчасне (через день і більше) оприбуткування передбачена штрафна санкція у п’ятикратному розмірі неоприбуткованої та/або несвоєчасно оприбуткованої суми коштів, відповідно до ст. 1 Указу Президента України від 12.06.1995 № 436/95 «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки».

***

Про надходження податків, зборів та ЄСВ за 11 місяців 2016 року

Котовською ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області протягом січня – листопада 2016 року забезпечено надходження до бюджетів усіх рівнів 669 млн грн., що на 280 млн грн. більше, ніж у відповідному періоді 2015 року.

До загального фонду державного бюджету надійшло 217 млн. грн. Надходження, що формують кошики місцевих бюджетів склали 450 млн грн.,  це на 169 млн грн. більше фактичних надходжень січня – листопада 2015 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 239 млн грн.

«Збільшення надходжень до бюджету це  в першу чергу свідчення сумлінного ставлення платників до своїх обов’язків. Саме тому зусилля фіскальної служби і далі будуть спрямовуватися на зменшення тиску на платників, створення сприятливого бізнес-середовища, максимально комфортних умов декларування та сплати податків», - відзначила в.о. начальника Котовської ОДПІ  ГУ ДФС в Одеській області Людмила Олійник.  

***

Чи може фізична особа підприємець - платник єдиного податку здійснювати зовнішньоекономічну діяльність, в тому числі за межами території України?

Фахівці Котовськом ОДПІ інформують що згідно із ст. 1 Закону України від 16 квітня 1991 року № 959-XII «Про зовнішньоекономічну діяльність» із змінами та доповненнями (далі – Закон) зовнішньоекономічна діяльність - діяльність суб’єктів господарської діяльності України та іноземних суб’єктів господарської діяльності, побудована на взаємовідносинах між ними, що має місце як на території України, так і за її межами. 

Фізичні особи, які мають постійне місце проживання на території України, мають зазначене право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність, якщо вони зареєстровані як підприємці згідно з Законом України «Про підприємництво» (ст.5 Закону).

Статтею 4 Закону передбачені види зовнішньоекономічної діяльності, до яких, зокрема, належать експорт та імпорт товарів, капіталів та робочої сили.

Відповідно до п.291.3 ст.291 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ) фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим гл.1 «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» ПКУ, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.

Пунктом 291.5 ст.291 ПКУ визначені види діяльності, здійснюючи які фізичні особи - підприємці не можуть бути платниками єдиного податку.

Платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, у разі здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування, або невідповідності вимогам організаційно-правових форм господарювання - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності або відбулася зміна організаційно-правової форми (пп.5 пп.298.2.3 п.298.2 ст.298 ПКУ).

Враховуючи вищенаведене, фізична особа – підприємець – платник єдиного податку може здійснювати зовнішньоекономічну діяльність як на території України, так і за її межами, за умови, що ним не здійснюються види діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.

***

Змінено Порядок оформлення та подання скарг платниками та їх розгляду контролюючими органами

За участі ДФС Міністерством фінансів України внесено зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, які набули чинності з 25 листопада 2016 року. Про це повідомив директор Департаменту адміністративного оскарження та судового супроводження ДФС Дмитро Донець.

«Процедура адміністративного оскарження рішень контролюючих органів є важливим чинником, який впливає на відносини між платником податків та контролюючим органом. Саме тому побудова ефективної, справедливої та дієздатної процедури адміністративного оскарження здатна значно покращити ці відносини», – розповів посадовець.

За його словами, внесені зміни дають можливість надати процесу перевірки матеріалів скарги статусу закритого або відкритого, зокрема, із залученням ЗМІ, уповноважених представників платника податків, у т.ч. адвокатів. Також регламентується участь представників Міністерства фінансів України, Державної регуляторної служби, Ради бізнес-омбудсмена в розгляді матеріалів скарг.

«Зазначені нововведення забезпечать максимальну прозорість процедури адміністративного оскарження та захист законних прав та інтересів платників податків. Крім того, вони сприятимуть перетворенню процедури адміністративного оскарження на ефективний механізм досудового врегулювання спорів між платником податків та контролюючим органом», – зазначив Дмитро Донець.

Нагадаємо, що Порядок оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами було затверджено наказом Міністерства фінансів України від 21 жовтня 2015 року № 916, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2015 року за № 1617/28062. Зміни внесено наказом від 28.09.2016 №849, який набрав чинності – 25.11.2016.

***

Як дізнатися, що податкова звітність в електронному вигляді була отримана контролюючим органом  

На офіційному веб - порталі ДФС України розміщено чимало електронних сервісів, якими платники податків мають можливість скористатися.

На сьогодні успішно працюють такі електронні сервіси, як«Електронний кабінет платника податків», «Дані Реєстру платників ПДВ», «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Антикорупційний сервіс «Пульс», «Електронна звітність», «Анулювання реєстрації платників ПДВ», «Реєстр платників єдиного податку», «Декларування on-line», «Дані про взяття на облік платників податків».

Як розповіла начальник відділу  обслуговування платників Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Валентина Синько, у платників податків виникають питання з приводу використання електронних сервісів, зокрема як дізнатися, що податкова звітність в електронному вигляді була отримана контролюючим органом.

Слід враховувати вимоги «Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку», затвердженої наказом ДПС України від 10.04.2008 року № 233, згідно з якими перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному вигляді до контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв’язку. Ця квитанція надсилається контролюючим органом на електронну адресу платника податків, з якою було надіслано податкову звітність.

Другий примірник першої квитанції в електронному виді зберігається в органі ДФС. Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається неодержаним. А підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних є друга квитанція в електронному виді у текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа, результати перевірки ЕЦП, інформація про платника податків, дата та час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, та дані про відправника квитанції. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі ДФС.

***

Платники Котовської ОДПІ збільшили відрахування єдиного соціального внеску

За підсумками січня-листопада 2016 року платниками Котовської ОДПІ   ГУ ДФС  в Одеській області сплачено загалом 239,3 мільйона гривень єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування .

 Найбільші надходження забезпечені підприємствами та підприємцями: м.Подільськ -62,3 млн. грн., Балтського району – 49,7 млн грн.., Любашівського району – 27,9 млн грн., Ананьївського району– 27,3 млн грн.

Також надходження склали по  Подільському району –  17,1 млн грн., Кодимському району – 20 млн грн., Окнянському району – 18,2 млн грн., Савранському району – 16,9 млн грн. Таким чином завдання державної фіскальної служби виконано на 103,2 відсотка, додаткові надходження склали 7,3 мільйона гривень.
Протягом листопада платники податку  відрахували до державних цільових фондів 23,4 мільйона гривень ЄСВ, що майже на 1,4 мільйона гривень більше від запланованого.
Примітно, що загальна сума відрахувань ЄСВ цьогоріч на 44 відсотка менша, ніж в аналогічному періоді минулого року. Однак при цьому слід врахувати, що з початку року з метою зниження навантаження на фонд оплати праці для роботодавців ставка ЄСВ змінилася з 41 на 22 відсотки. Водночас протягом року відбулося зростання мінімальної заробітної плати, яка на даний час становить 1600 гривень.

«Динаміка сплати єдиного соціального внеску протягом поточного року показує, що поступово розрив між минулорічними показниками надходжень внеску, коли його ставка була удвічі вища, та цьогорічними поступово зменшується», ­− пояснює заступник начальника - начальник Красноокнянського відділення Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Сергій  Бурдейний.

Слід також зазначити, що спільними стараннями податківців та міської влади  процес легалізації «тіньової» зайнятості у місті таки триває і не безуспішно. За результатами аналізу поданої звітності з ЄСВ у місті щомісяця збільшується кількість податкових агентів, які виплачують заробітну плату найманим працівників зі сплатою податків. Переважно це відбувається за рахунок підприємців – фізичних осіб.
Фахівці Котовської ОДПІ постійно проводять активну роз’яснювальну роботу серед роботодавців щодо підвищення рівня заробітної плати працівникам, легалізації зайнятості та погашення заборгованості перед робітниками. В ході регулярних особистих зустрічей з посадовим особами підприємств їм рекомендують заощаджені у зв’язку зі зменшенням ставки ЄСВ кошти направляти на підвищення заробітної плати працівників.
Нагадаємо також, що з метою виведення економіки з тіні та знищення такого явища, як зарплата «у конвертах» урядом заплановане підвищення з початку наступного року мінімальної заробітної плати до 3200 гривень на місяць. Очікується, що це призведе до збільшення відрахувань податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску.

Сектор організації роботи Котовськом ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Календар новин

<< < Грудень 2016 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31