Вівторок, 22 Листопад 2016

Оголошення для депутатів районної ради VII скликання

До уваги депутатів Окнянської районної ради VІІ скликання!

2 грудня 2016 року о 10.00 годині в сесійному залі районної ради

(смт. Окни, вул. Комарова, 2), відбудеться пленарне засідання десятої  сесії районної ради VІІ скликання.

Основні питання порядку денного:

- Звіт голови районної ради про свою діяльність.

- Інші питання. 

Read more

Окнянське бюро надання правової допомоги

Порядок надання житла громадянам, які потребують поліпшення житлових умов, у тому числі учасників антитерористичної операції, членів їх сімей, внутрішньо переміщених осіб та постраждалих внаслідок зазначеної операції

Житло одна з основних матеріальних умов життя людини. Потреба людини в житлі виникає з моменту її народження, збері­гається протягом усього життя і припиняється після смерті. Отже, задоволення потреби людини в житлі — дуже важливе соціальне завдання. Забезпеченість громадян певної країни житлом є одним з найконкретніших показників добробуту всього народу.

Законом установлюється вік, з якого громадянин України мо­же здійснювати своє право на одержання житла. Дієздатність щодо реалізації такого права настає в особи з виповненням їй 18 років, а якщо особа зареєструвала шлюб чи стала до роботи в передбачених законом випадках, то й раніше.

 У Конституції України зазначено: «Громадянам, які потре­бують соціального захисту, житло надається державою й орга­нами місцевого самоврядування безоплатно або за доступну для них плату відповідно до закону» (ст. 47).

Згідно зі ст. 31 Житлового кодексу України, кожен громадянин України, який потребує поліпшення житлових умов, має право одержати в ко­ристування жиле приміщення в будинках житлового фонду (державного і громадського) в порядку, передбаченому законо­давчими актами України. Жилі приміщення таким громадянам надаються переважно у вигляді окремої квартири на сім'ю.

Увага!  Згідно з ч. 1 ст. 9 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»,  внутрішньо переміщена особа має право на забезпечення органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб’єктами приватного права можливості безоплатного тимчасового проживання (за умови оплати особою вартості комунальних послуг) протягом шести місяців із моменту взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Згідно з ч. 9 ст. 11 цього ж Закону органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень надають у тимчасове безоплатне користування внутрішньо переміщеним особам із комунальної власності житлові приміщення, придатні для проживання.

Увага!  Учасники бойовий дій, які потребують поліпшення житлових умов, мають право на першочергове отримання житла. Тобто для отримання житла учасник бойових дій повинен належати до однієї з категорій «осіб, що потребують поліпшення житлових умов». При цьому, якщо такий учасник бойових дій дістав поранення, контузію або каліцтво під час участі в бойових діях чи при виконанні обов’язків військової служби, то він першочергово забезпечується жилою площею протягом двох років з дня взяття на квартирний облік.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719 «Про забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідів І–ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов»сім’ї інвалідів війни та загиблих військовослужбовців АТО мають право на отримання грошової компенсації за належне їм житло відповідно до Житлового кодексу України. Таким чином сім’ї загиблих учасників АТО та інваліди з числа учасників АТО зможуть самостійно обирати найбільш прийнятне для них житло та купуватимуть його за рахунок коштів грошової компенсації, наданої Урядом.

Увага! Стаття 34 Житлового кодексу України до осіб, які потребують поліпшення житлових умов, відносить осіб, які:

- забезпечені житлом нижче від установленого в даній міс­цевості рівня;

- проживають у приміщеннях, які не відповідають встанов­леним санітарним і технічним вимогам;

- хворіють на тяжкі форми деяких хронічних захворювань,через що не можуть проживати в комунальних квартирах чи в одній кімнаті з членами своєї сім'ї;

- проживають за договором піднайму жилого приміщення в будинках державного чи громадського житлового фонду або задоговором найму в жилих приміщеннях житлово-будівельних кооперативів;

- упродовж довгого часу проживають за договором найму (оренди) в будинках (квартирах), що належать громадянам за правом приватної власності;

- проживають у гуртожитках.

Увага!  Заява про взяття на квартирний облік подається відповідно до виконавчого комітету органу місцевого самоврядування за місцем проживання громадян та адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншої громадської організації за місцем їх роботи. Заява підписується членами сім'ї, які разом проживають, мають самостійне право на одержання жилого приміщення і бажають разом стати на облік. Члени сім'ї, що підписали заяву громадянина та прийняті на облік разом з заявником, набувають права на спільне одержання житлового приміщення.

Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років, а також особи з їх числа беруться відповідними органами місцевого самоврядування на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, за місцем їх походження або проживання до влаштування в сім'ї.

 До заяви додаються:

- довідка з місця проживання про склад сім'ї, видана організацією, яка здійснює експлуатацію жилого будинку, або громадянином, який має у приватній власності жилий будинок (частину будинку), квартиру;

- довідки про те, чи перебувають члени сім'ї на квартирному обліку за місцем роботи (у виконавчому комітеті органу місцевого самоврядування).

У необхідних випадках до заяви додаються також медичний висновок, довідка (виписка з рішення виконавчого органу) про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам, копія договору піднайму жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду чи договору найму жилого приміщення в будинку житлово-будівельного кооперативу або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину на праві приватної власності.

Громадяни, які беруться на облік на пільгових підставах або користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, вказують про це у заяві і подають відповідні документи.

Попередній розгляд заяв про взяття на квартирний облік у виконавчому комітеті органу місцевого самоврядування провадиться громадською комісією з житлових питань при виконавчому комітеті, а на підприємстві, в установі, організації - комісією по житлово-побутовій роботі профспілкового комітету.

Вказані комісії перевіряють житлові умови громадян і про результати перевірки складають акт обстеження житлових умов.

Заяви і матеріали перевірки житлових умов громадян розглядаються на засіданні відповідної комісії, яка вносить свої пропозиції виконавчому органу місцевого самоврядування або адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншої громадської організації і профспілковому комітетові. На засідання комісії при необхідності запрошується заявник. Однак, він вправі бути присутнім і виступити на засіданні комісії незалежно від наявності запрошення.

Увага!   Рішення щодо взяття на квартирний облік повинно бути винесене у місячний строк з дня подання громадянином необхідних документів.

Якщо на розгляд виконавчого комітету органу місцевого самоврядування або адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншої громадської організації і профспілкового комітету буде внесено пропозицію про відмову у взятті на облік, на засідання вказаних органів запрошується заявник.

Рішення про взяття громадян на квартирний облік за місцем роботи затверджується виконавчим комітетом органу місцевого самоврядування, на території якої знаходиться відповідне підприємство, установа, організація.

Про прийняте рішення виконавчий комітет органу місцевого самоврядування, адміністрація підприємства, установи, організації направляють заявникові письмову відповідь з повідомленням відповідно дати взяття на облік, виду і номера черги або підстави відмови у задоволенні заяви.

Громадяни вважаються взятими на квартирний облік: у виконавчому органі місцевої ради - з дня винесення рішення виконавчого органу, за місцем роботи - з дня винесення спільного рішення адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншої громадської організації і відповідного профспілкового комітету, затвердженого виконавчим органом місцевої ради.

При одночасному розгляді заяв кількох осіб їх черговість на одержання жилих приміщень визначається за датою подання ними заяви з необхідними документами. Якщо в один день подали заяви кілька осіб, їх черговість на одержання жилих приміщень визначається при прийнятті рішення з урахуванням житлових умов, стану здоров'я, трудової та громадської діяльності.

З числа вказаних громадян складаються списки осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень. Списки громадян, взятих на квартирний облік, та окремі списки осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, вивішуються для загального відома.

Увага!  Право на заселення в житлове приміщення дає тільки ордер.

Ордер на жиле приміщення — це письмове розпорядження на його заселення, що видається на підставі рішення виконавчого комітету органу місцевого самоврядування чи місцевої держав­ної адміністрації. Він є єдиною підставою для заселення в нада­не жиле приміщення, видається лише на вільне жиле приміщен­ня, має чітко встановлену форму.

Ордер здається в житлово-експлуатаційну організацію і є під­ставою не тільки для заселення в житло, а й для укладення з відповідальним квартиронаймачем договору житлового найму.

Заступник начальника відділу

«Окнянське бюро надання правової допомоги»

Котовського місцевого центру з надання

безоплатної вторинної правової допомоги

Гушкан Альона Петрівна

 

 

 

Read more

Новини з податкової

Новини з податкової:

Ліля Булковська: Оновлений Електронний кабінет платника працює безкоштовно, цілодобово та в режимі реального часу

Для покращення сервісного обслуговування платників фахівцями ДФС було спрощено роботу Електронного кабінету платника. Відтепер для роботи з кабінетом не потрібно встановлювати спеціалізованого програмного забезпечення. Він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет. Про це під час брифінгу повідомила заступник директора департаменту – начальник управління електронних сервісів та звітності ДФС Ліля Булковська.

За її словами, Електронний кабінет працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.

«Через відкриту частину користувачі мають змогу ознайомитися з останніми актуальними новинами ДФС, а також дізнатися про нововведення та доопрацювання кабінету. Також платники мають змогу отримати інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності, дізнатися контакти та адреси центрів обслуговування платників, переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності, в режимі реального часу отримати інформацію з понад 10 реєстрів ДФС», – розповіла Ліля Булковська.

Щоб скористатися приватною частиною платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. В кабінеті платник може переглянути особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки.
При цьому платники мають можливість переглянути всю подану звітність незалежно від способу подання.

Фізичні особи (громадяни), суб’єкти спрощеної системи оподаткування, платники податку на додану вартість та інші платники в Електронному кабінеті також мають можливість створити та надіслати звітність в електронному вигляді, заяву для реєстрації платником окремого податку, надіслати запит та отримати витяг з реєстру або витяг з відповідної системи, до якої створюється запит.

«Через Електронний кабінет вперше надано можливість електронного листування з контролюючими органами. Для цього необхідно просто обрати податкову інспекцію чи митницю, зазначити вид листа, завантажити його та надіслати», – сказала Ліля Булковська.
Для фізичних осіб (громадян) в Електронному кабінеті є можливість створення запиту щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що досить важливо в період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій.

Посадовець також відзначила зацікавленість платників податків оновленим сервісом.

«Після впровадження Електронного кабінету наші платники та користувачі активно брали участь в його тестуванні. Саме платниками було надіслано багато пропозицій щодо його вдосконалення, розширення спектру послуг, які й були першочергово впроваджені та реалізовані в кабінеті», – зазначила Ліля Булковська.

***

Кошти спецрахунку лише за призначенням

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області нагадує платникам ПДВ - сільськогосподарським підприємствам, які користуються спецрежимом оподаткування згідно з  статтею 209 Податкового кодексу України ( далі – ПКУ), щодо необхідності дотримання ними законодавчих вимог щодо цільового використання коштів, які акумульовані на спеціальних рахунках, а саме: придбані за рахунок вказаних коштів активи використовуватимуться виключно у виробництві сільськогосподарських товарів чи послуг.

Фактори, пов’язані з  виробництвом власної сільгосппродукції чітко регламентовані  у підпункті 209.15.1 статті 209 ПКУ. Це:

а) товари/послуги, які придбаваються сільськогосподарським підприємством для їх використання у виробництві сільськогосподарської продукції, а також основні фонди, які придбаваються (споруджуються) з метою їх використання у виробництві сільськогосподарської продукції.

б) послуги, супутні постачанню сільськогосподарського товару, який вирощується, відгодовується, виловлюється або збирається (заготовлюється) безпосередньо платником податку:

сіяння та саджання рослин, збирання врожаю, його брикетування чи складування, проведення інших польових робіт, включаючи внесення добрив та засобів захисту рослин;

пакування та підготовка до продажу, у тому числі сушіння, очищення, розмелювання, дезінфекція та силосування сільськогосподарської продукції (01.41.0 КВЕД);

зберігання сільськогосподарської продукції;

вирощування, розведення, відгодівля та забій свійських сільськогосподарських тварин, застосування засобів захисту тварин, проведення протиепізоотичних заходів;

отримання послуг з використання сільськогосподарської техніки, крім отримання її у фінансову оренду (лізинг);

отримання послуг, супутніх веденню сільськогосподарської діяльності, а саме з питань оподаткування, бухгалтерської звітності та обліку, організації внутрішнього виробничого управління (74.14.0 КВЕД);

знищення бур'яну та шкідливих комах, оброблення посівів і сільськогосподарських площ засобами захисту рослин, а також використання засобів захисту тварин;

експлуатація меліоративних зрошувальних та осушувальних систем для посівних площ і сільськогосподарських угідь;

розділ м'яса для товарної кондиції.

У випадку надмірного або помилкового перерахування коштів на спеціальний рахунок, зазначені кошти поверненню платнику податку не підлягають, а враховуються таким платником в рахунок майбутніх перерахувань на спеціальний рахунок та можуть бути використані ним для інших виробничих цілей, пов'язаних з виробництвом сільськогосподарської продукції.

У разі нецільового використання суми податку на додану вартість сільськогосподарське підприємство несе відповідальність відповідно до п. 30.8 ст. 30 ПКУ, яким визначено, що податкові пільги, використані не за призначенням чи несвоєчасно повернуті, повертаються до відповідного бюджету з нарахуванням пені в розмірі 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 січня 2011 року №11 "Про затвердження Порядку акумулювання сільськогосподарськими підприємствами сум податку на додану вартість на спеціальних рахунках, відкритих у банках та/або органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів", сума ПДВ, що акумулюється на спеціальному рахунку, не підлягає вилученню до державного бюджету, використовується сільськогосподарським підприємством у виробництві сільськогосподарських товарів чи послуг, а починаючи з 1 січня 2017 року перераховується на поточний рахунок сільськогосподарського підприємства.

***

 Платниками Котовської ОДПІ сплачено  23 мільйони гривень ЄСВ

Платниками податків, які знаходяться на обліку в Котовській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області, за жовтень п.р. сплачено 23,4 млн грн. єдиного соціального внеску. Так по  м.Подільськ надійшло – 5,9 млн. грн., Подільському району –  1,7 млн грн., Балтського району – 5,1 млн грн.., Любашівського району – 2,6 млн грн., Ананьївського району– 2,4 млн грн. ., Кодимському району – 2 млн грн., Окнянському району – 1,8 млн грн., Савранському району – 1,8 млн грн.

Фахівці інформують платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про те, що з 18 жовтня 2016 року у зв’язку із публікацією в «Офіційному віснику України» набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 07.09.2016 р. № 813 "Про внесення змін до деяких наказів Міністерства фінансів України" (далі - наказ N 813), яким внесено зміни до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 р. №435 , які полягають у тому, що у графі 8 додатку 4 Переліку таблиць звіту, у рядку 4 розділу I таблиці 2 та у назві таблиці 8 слова "престарілим, який", "досяг" замінено словами "особою похилого віку, яка", "досягла".

Відповідно, звітність зі змінами, внесеними наказом №813, подаватиметься платниками єдиного внеску починаючи з 01.12.2016 р.

***

До нового Реєстру вже внесено  24 неприбуткових установ та організацій м.Подільська та Подільського району

Станом на 01.11.2016 р. на обліку в Котовській ДПІ ГУ ДФС в Одеській області перебуває 380  неприбуткових установ та організацій.

Податківці  звертають увагу керівників неприбуткових організацій на те, що вони мають не так багато часу, аби надати податковій документи, що підтверджують статус неприбутковості їх установ.

Нагадуємо, з метою включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій, такі підприємства повинні відповідати вимогам пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України. Привести у відповідність із нормами Податкового кодексу установчі документи керівники неприбуткових організацій зобов'язані до 1 січня 2017 року та у цей самий термін подати копії таких документів до органу ДФС за місцем реєстрації.

Платники податків, які не приведуть свої установчі документи у відповідність із нормами пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу, після 1 січня 2017 року будуть виключені з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

***

Місцеві бюджети отримали від платників Котовської ОДПІ  112 млн. грн. земельного податку

Такі цифри озвучила в.о. начальника Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Людмила Олійник. За словами керівника, за січень - жовтень 2016 року до місцевих бюджетів надійшло 112,3 млн. гривень плати за землю та орендної плати. Це на  26 млн. гривень більше встановленого завдання. Темпи приросту склали 31,1%. Так надходження склали по м.Подільськ -18,3 млн грн., Подільському району - 14,3 млн грн., Балтському району – 18,5 млн грн.., Любашівському району – 20 млн грн., Ананьївському району– 7,7 млн грн. ., Кодимському району – 13,6 млн грн., Окнянському району – 12,7 млн грн., Савранському району – 7,2 млн грн.

Юридичні особи спрямували до місцевого бюджету 84 млн. гривень плати за землю та орендної плати за землю, фізичні особи – підприємці та громадяни – 28,4 млн. гривень. У жовтні поточного року платниками сплачено 11 млн. гривень земельного податку.

Нагадаємо, що згідно з п. 286.5 статті 286 Податкового кодексу нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться податковими органами, які видають платникові до 1 липня 2016 року податкове повідомлення-рішення про сплату податку, який слід сплатити протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.287.5 ст.287 ПКУ).

Фізичні особи (громадяни) несуть відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов’язання. Так, якщо вони протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення не сплачують узгоджену суму грошового зобов’язання з плати за землю, такі платники податків притягуються до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Разом з тим, на суму податкового зобов’язання з плати за землю, не сплаченого протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, нараховується пеня у порядку, визначеному ст.129 Податкового кодексу України.

***

Майже 25 мільйонів гривень сплачено до місцевих бюджетівакцизного податку платниками Котовської ОДПІ

За 10 місяців 2016 року платниками акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизними товарами до місцевих бюджетів сплачено 24,8 млн. грн. акцизного податку, що на 9,9 млн. грн., або на 66,5% більше надходжень аналогічного періоду попереднього року. Доведений індикативний показник по акцизному податку з роздрібної торгівлі підакцизними товарами виконано на 122,6%. Так,  по  м. Подільськ ( Котовськ) надходження становлять – 7,9 млн грн.., Подільському (Котовському) району – 0,4 млн грн.. Ананьївському відділенні – 2,0 млн грн.., Балтському відділенні – 4,6 млн грн.., Любашівському відділенні – 5,2 млн грн.., Савранському відділенні –  1,4 млн грн.., Кодимському відділенні – 2,8 млн грн.., Красноокнянському відділенні –  0,5 млн грн..

Тільки протягом жовтня цього року до місцевих бюджетів надійшло 3 млн. грн. акцизного податку, що на 212 тис. грн. більше планового показника.

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Календар новин

<< < Листопад 2016 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 23 24 25 26 27
28 29 30