Новини з податкової

Новини з податкової:

 

Реєстр неприбуткових організацій та установ в Електронному кабінеті платника

Державна фіскальна служба України повідомляє про доопрацювання електронного сервісу Електронний кабінет платника (оновлена версія) в частині розширення функціональних можливостей режиму «Інформація з реєстрів». Зокрема, створено нову вкладку «Реєстр неприбуткових організацій та установ», що забезпечує оприлюднення та пошук даних щодо платників податків, яких включено до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій (інформація оприлюднюється відповідно до пункту 12 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. №440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру»).

Також  найближчим часом за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) буде надано можливість подання реєстраційної заяви за формою 1-РН в електронному вигляді.

Звертаємо увагу, що реєстраційна заява за ф.№1-РН може бути подана засобами електронного зв'язку в електронному вигляді, якщо установчі документи неприбуткової організації оприлюдненні на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України  «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (абзац п'ятий пункту 6 Постанови №440).

Нагадуємо, що інформація з реєстрів ДФС, яка є відкритою та загальнодоступною, оприлюднюється у відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника» в режимі реального часу. Користувачі мають можливість завантажити, зберегти та роздрукувати оприлюднену інформацію.

***

Втрата пільги при наданні в оренду земельної ділянки

Якщо платники земельного податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

Тобто, юридичні особи, які користуються пільгами земельного податку та надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, земельний податок за площі, надані в оренду, сплачують на загальних підставах з дати укладання договору оренди.

 Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.

Зазначена норма передбачена п. 284.3 ст. 284 Податкового кодексу України.

***

Оподаткування безповоротної фінансової допомоги

До складу загального місячного оподатковуваного доходу платника податку включається дохід, отриманий як додаткове благо у вигляді суми безповоротної фінансової допомоги.

При цьому податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок на доходи фізичних осіб із суми такого доходу за його рахунок.

Отже, сума безповоротної фінансової допомоги, отриманої фізичною особою від податкового агента (юридичної особи, фізичної особи - підприємця) включається до складу загального місячного оподатковуваного доходу такої фізичної особи.

Оподаткування зазначених доходів за ставкою 18% провадить податковий агент (юридична особа, фізична особа - підприємець).

Зазначена норма визначена п.п. 164.2.17 «ґ» ст. 164 та п.п. 168.1.1 ст. 168 Податкового кодексу України.

***

Щодо сплати фізичною особою транспортного податку, якщо протягом звітного року термін використання легкового автомобіля досягне 5 років

Відповідно до п.п. 267.1.1 п. 267.1 ст. 267 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) плат- никами транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до п.п. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 Кодексу є об’єктами оподаткування.

Об’єктом оподаткування транспортного податку є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (п.п. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 Кодексу).

Транспортні засоби, що використовувалися, – транспортні засоби, на які уповноваженими державними органами, в тому числі іноземними, видані реєстраційні документи, що дають право експлуатувати такі транспортні засоби (п.п. 14.1.251 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).

Згідно з п.п. 267.6.1 п. 267.6 ст. 267 Кодексу обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

Підпунктом 267.6.2 п. 267.6 ст. 267 Кодексу передбачено, що податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Транспортний податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.п 267.8.1 п. 267.8 ст. 267 Кодексу).

У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п’яти років (п.п 267.6.7  п. 267.6 ст. 267 Кодексу).

***

Щодо визначення юридичною особою – платником єдиного податку третьої групи доходу при безоплатному отриманні товарів (робіт, послуг)

Відповідно до п.п. 2 п. 292.1 ст. 292 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) для юридичної особи платника єдиного податку третьої групи доходом є будь-який дохід, включаючи дохід представництв, філій, відділень такої юридичної особи, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній п. 292.3 ст. 292 Кодексу.

Зокрема, згідно з п. 292.3 ст. 292 Кодексу до суми доходу платника єдиного податку включається вартість безоплатно отриманих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг).

Безоплатно отриманими вважаються товари (роботи, послуги), надані платнику єдиного податку згідно з письмовими договорами дарування та іншими письмовими договорами, укладеними згідно із законодавством, за якими не передбачено грошової або іншої компенсації вартості таких товарів (робіт, послуг) чи їх повернення, а також товари, передані платнику єдиного податку на відповідальне зберігання і використані таким платником єдиного податку.

Датою отримання доходу платника єдиного податку є дата надходження коштів платнику єдиного податку у грошовій (готівковій або безготівковій) формі, дата підписання платником єдиного податку акта приймання-передачі безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг) (п. 292.6 ст. 292 Кодексу).

Слід зазначити, що відповідно до ст. 632 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV зі змінами та доповненнями якщо ціна у договорі не встановлена і не може бути визначена виходячи з його умов, вона визначається виходячи із звичайних цін, що склалися на аналогічні товари, роботи або послуги на момент укладення договору.

З огляду на зазначене, до суми доходу юридичної особи платника єдиного податку третьої групи включається вартість безоплатно отриманих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг) з урахуванням звичайних цін. При цьому поняття звичайна ціна визначено п.п. 14.1.71 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, з урахуванням особливостей, обумовлених ст. 39 Кодексу.

***

Оновлено державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій

Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій в новій редакції затверджено наказом ДФС України від 28.09.2016 № 813.

Нагадуємо, Державний реєстр РРО - перелік моделей реєстраторів розрахункових операцій, їх модифікацій вітчизняного та іноземного виробництва, які відповідають вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, пройшли державну сертифікацію і дозволені для застосування під час здійснення розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.

Державний реєстр складається з двох частин. Перша частина містить перелік моделей, дозволених до первинної реєстрації в органах державної фіскальної служби, а друга - перелік моделей, строк первинної реєстрації (дії сертифікатів відповідності) яких закінчився.

З оновленим Державним реєстром реєстраторів розрахункових операцій можна ознайомитись на офіційному порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/69821.html

 

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

 ГУ ДФС в Одеській області


Повідомлення про проведення громадського обговорення

До уваги Окнянців!

13 по 16 вересня 2016 року в трудових колективах підприємств та установ на території селищної ради відбудуться громадські обговорення за темою: «Добровільне об’єднання територіальних громад сіл, селища Окнянського району в Окнянську територіальну громаду з центром в смт Окни»

На підставі Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» та розпорядження селищного голови від 19.08.2016р. № 34 – ОД «Про ініціювання добровільного об’єднання територіальних  громад сіл, селища Окнянського району Одеської області» виконавчий комітет Окнянської селищної ради оголошує про проведення громадських слухань з питання Добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ  в Окнянську об’єднану територіальну громаду.

Організатором обговорення Добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ, є виконавчий комітет Окнянської селищної ради.

 

Виконавчий комітет Окнянської селищної ради

Інформація щодо відкриття бюро

1 вересня 2016 р.  в смт. Окни  розпочинає свою діяльність “Окнянське бюро правової допомоги”. Відтепер жителі смт. Окни та району матимуть можливість за місцем свого мешкання скористатися усіма можливостями та перевагами системи надання безоплатної правової допомоги. 

Інформація щодо відкриття бюро

1 вересня  в смт. Окни  розпочинає свою діяльність “Окнянське бюро правової допомоги”. Відтепер жителі смт. Окни та району матимуть можливість за місцем свого мешкання скористатися усіма можливостями та перевагами системи надання безоплатної правової допомоги. 

Новини з податкової 13.06.2016

Новини з податкової:

До уваги неприбуткових організацій!

 

Всім керівникам неприбуткових підприємств ,установ та організацій  зареєстрованих в Котовській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області необхідно привести у відповідність до норм п.134,4 ст.134 свої установчі документи та звернутися до податкової інспекції  для включення підприємства до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Неприбуткові підприємства,установи та організації, які не привели свої установчі документи у відповідність нормативного законодавства, після 1 січня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

***

Змінено режим роботи Центрів обслуговування платників

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській  області інформує про зміни у режимі роботи Центрів обслуговування платників:

 Понеділок- четвер: з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

П'ятниця: з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

Обідня перерва: з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

Субота: з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

З початку року  Центрами обслуговування платників Котовської ОДПІ надано 1888 адміністративних послуг, так  тільки за травень місяць надано 665 адміністративних послуг.

Також,  Котовська ОДПІ доводить до відома громадян  про зміни у режимі роботи Центрів обслуговування платників на прийдешні свята:  

-   19, 26-28 червня 2016 року у роботі  ЦОПів встановлено вихідні дні;

-   18 та 25 червня 2016 року  ЦОПи працюватимуть до 13.00.;

20 червня – у режимі чергування, з 9 до 16 години.

  ***

Щодо роботи РРО з платіжним терміналом при проведенні розрахунків з використанням електронного платіжного засобу

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє.

Згідно з п. 1, 3 Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язані, зокрема, проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій та видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції.

Відповідно до п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 29.09.2010 №878 «Про здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги) з використанням спеціальних платіжних засобів» суб’єкти господарювання, які провадять діяльність у сфері продажу товарів, громадського харчування та послуг і які відповідно до закону використовують РРО, повинні здійснити перехід на обов’язкове приймання спеціальних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги).

Кількість платіжних терміналів повинна становити не менше ніж 50 відсотків кількості РРО, а у разі наявності одного РРО суб’єкт господарювання зобов’язаний забезпечити приймання спеціальних платіжних засобів.

(Лист ДФС України від 02.06.2016 № 12039/6/99-99-22-07-03-15 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/68406.html)

***

Відповідальності за помилки у звіті про виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення

Відповідно до абзацу вісімнадцятого частини другої ст. 17 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями, до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі неподання чи несвоєчасного подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати відповідні ліцензії, - у розмірі 17000 гривень.

Нагадаємо, що наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016 №49 затверджено форми звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення.

***

Оподаткування вживаних автівок змінено

Зміни стосуються порядку оподаткування платників ПДВ, які провадять підприємницьку діяльність з постачання вживаних товарів (комісійну торгівлю), зокрема, представників бізнесу, які продають вживані транспортні засоби, що прийняті за договорами комісії.

Нововведення виключають поняття “однорідні товари” та змінюють терміни “нові транспортні засоби”, та “вживані товари”.

Так, з 1 червня 2016 року новим транспортним засобом буде вважатися транспортний засіб, що вперше реєструється в Україні відповідно до законодавства, не був зареєстрований в інших державах та при цьому має загальний наземний пробіг до 6000 кілометрів.

Вживаними вважатимуться товари, що були в користуванні не менше року та придатні для подальшого користування у незмінному стані чи після ремонту, а також транспортні засоби, які не підпадають під визначення нового транспортного засобу.

Це передбачено Законом України від 12.04.2016 № 1084-VIII “Про внесення змін до статті 189 Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних товарів”.

***

За пять місяців поточного року місцеві бюджети отримали 20 млн. грн. єдиного податку

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє, що основна частина надходжень єдиного податку, а це майже 10 млн. грн. надійшла від сплати фізичними особами – підприємцями. Юридичні особи – платники єдиного податку сплатили в місцеві бюджети  1,9 млн. грн.

Платники єдиного податку ІV групи (сільськогосподарські товаровиробники) сплатили 8,5 млн. грн.

Надходження по єдиному податку  у місцеві бюджети склали: по м. Котовськ - 2,5 млн грн., Котовському району 1,9 млн грн., по Красноокнянському відділенні – 2,2 млн грн., Любашівському відділенні –  2,8 млн грн., Балтському відділенні -3,6 млн грн.,

Кодимському відділенні – 2,4 млн грн., Ананьївському відділенні – 2,2 млн грн., Савранському відділенні – 2,4 млн грн.

***

Сектор організації роботи

Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Новини з податкової

Новини з податкової:

 

Отримання письмової  податкової консультації

 

У зв’язку з численними запитами, які надходять до Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області щодо надання письмової податкової консультації, повідомляємо наступне.

За зверненням платників податків контролюючі органи надають їм безоплатно консультації з питань практичного використання окремих норм податкового законодавства протягом 30 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом.

Податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.

Консультації, крім узагальнюючих, надаються : в усній формі – контролюючими органами; в письмовій або електронній формі - контролюючими органами в Автономній Республіці Крим, м. Києві та Севастополі, областях, міжрегіональними територіальними органами, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Ця норма прописана в Податковому Кодексі України пп.52.4, п.52, ст.52, глава 3.

Тому платникам податків Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області для отримання письмової податкової консультації необхідно звертатись до  ГУ ДФС в Одеській області за адресою:  м.Одеса, вул. Семінарська, 5

 

***

 

 При  створенні ОСББ подбайте про касовий апарат

Правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначені Законом України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг".

Дія цього Закону поширюється на всіх суб'єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.

Статтею 24 Закону України від 22 березня 2012 року №4572-VI "Про громадські об'єднання" встановлено, що громадське об'єднання зі статусом юридичної особи для виконання своєї статутної мети (цілей) має право володіти, користуватися і розпоряджатися коштами та іншим майном, яке відповідно до закону передане такому громадському об'єднанню його членами (учасниками) або державою, набуте як членські внески, пожертвуване громадянами, підприємствами, установами та організаціями, набуте в результаті підприємницької діяльності такого об'єднання, підприємницької діяльності створених ним юридичних осіб (товариств, підприємств), а також майном, придбаним за рахунок власних коштів, тимчасово наданим у користування (крім розпорядження) чи на інших підставах, не заборонених законом.

Джерелами формування майна об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі – ОСББ) відповідно до ст.19 Закону України від 10 липня 2003 року №1087-IV "Про кооперацію" є вступні, членські та цільові внески його членів.

Таким чином, сплата вступних, членських і цільових внесків згідно із Законом №265 не є розрахунковою операцією за товари (послуги), розрахунки за які можуть здійснюватись у касі підприємства без застосування РРО.

Водночас, при здійсненні операцій з приймання готівки для подальшого її переказу (розрахунки за електропостачання, водопостачання та водовідведення, тощо) ОСББ зобов'язане застосовувати РРО.

***

 

Сплата земельного податку учасниками антитерористичної операції

 

Відповідно до п.п. 281.1.4 п. 281.1 ст. 281 ПКУ від сплати земельного податку звільняються ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України від 22 жовтня 1993 року № 3551-XII «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» зі змінами та доповненнями. Ветеранами війни є особи, які брали участь у захисті Батьківщини чи в бойових діях на території інших держав.

 

 До ветеранів війни належать: учасники бойових дій, інваліди війни, учасники війни (ст. 4 Закону). Законом України від 06 травня 2014 року № 1233 «Про внесення зміни до статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», який набрав чинності з 22.05.2014р, розширено коло осіб, які належать до учасників бойових дій.

 

 Так, учасниками бойових дій згідно з п.19 ст.6 Закону, визнаються військовослужбовці (резервісти, військовозобов’язані) та працівники Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, особи рядового, начальницького складу, військовослужбовці, працівники Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції, а також працівники підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь в антитерористичній операції в районах її проведення у порядку, встановленому законодавством.

 

        Тобто особи, які відповідно до норм Закону визнані учасниками бойових дій, звільняються від сплати земельного податку.

  

***

Котовські платники за травень місяць сплатили  1,6 млн грн. військового податку

Саме така сума на потреби українського війська надійшла до Державного бюджету від Котовських платників за травень місяць  цього року. Це більше на 62 тис. грн. від минулорічних надходжень. Перший заступник начальника Котовської ОДПІГУ ДФС в Одеській області Людмила Олійник зазначає, сьогодні важлива кожна гривня, яка сплачена у вигляді 1,5-відсоткового військового збору від доходів громадян. Попри нелегку економічну ситуацію країни та з огляду на те, що для відновлення військового потенціалу України необхідна додатковий ресурс, участь кожного мешканця краю у наповненні бюджету  сприяє посиленню обороноздатності держави.

***

Платники податків Котовської ОДПІ направили до Зведеного бюджету  майже 65 мільйонів гривень

За травень 2016 року котовські платники податків перерахували до Зведеного бюджету 64,6 млн. грн. . Про це на брифінги для місцевих друкованих ЗМІ розповів начальник Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Володимир Перішков.

До Державного бюджету направлено 28,1 мільйонів гривень а саме : по м.Котовськ -15,6 млн грн., Котовському району 2,8 млн грн., по Красноокнянському відділенні – 2,6 млн грн., Любашівському відділенні –  4,7млн грн., Балтському відділенні -6,2 млн грн.,

Кодимському відділенні – 6,6 млн грн., Ананьївському відділенні – 3,2 млн грн., Савранському відділенні -2 млн грн.

У розрізі основних податків надходження до загального фонду Державного бюджету склали:

– по податку на прибуток надійшло  593 тис. грн.;

– по податку на додану вартість надійшло 7,5 млн грн.;

– по військовому збору надійшло 1,7 млн грн.;

 

До місцевих бюджетів надійшло 36,5 мільйонів гривень,  а саме : по м.Котовськ – 8,4млн грн., Котовському району – 2,8 млн грн., по Красноокнянському відділенні – 2,6  млн грн., Любашівському відділенні – 4,7 млн грн., Балтському відділенні – 6,2млн грн.,

Кодимському відділенні – 6,6 млн грн., Ананьївському відділенні – 3,2 млн грн., Савранському відділенні – 2 млн грн.

 

У розрізі основних податків надходження склали:

по податку на доходи фізичних осіб сплачено 16,5 млн грн;

по платі за землю сплачено 1 млн грн.;

по єдиному податку сплачено 3,7  млн грн.;

по акцизного податку сплачено  2,8 тис. грн.;

***

 

Сектор організації роботи

Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Оголошення на заміщення вакантної посади у виконавчому апараті районної ради

ОГОЛОШЕННЯ

  1.            Красноокнянська районна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади у виконавчому апараті районної ради:

- головного бухгалтера виконавчого апарату районної ради

Обов’язкові вимоги до кандидатів:

  - Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

 

    - Вільне володіння українською мовою.

 

    - Стаж роботи за фахом на державній службі не менш як 3 роки, або за фахом в інших сферах не менш як 4 роки.

 

 - Вміння застосовувати в діяльності чинне законодавство України.  

 

  - Володіння персональним комп’ютером в режимі користувача.

 

 Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної

 комісії заяву разом з такими документами:

 

          - заява про участь у конкурсі;

- заповнену особову картку  (форма № П-2 ДС) із відповідними додатками;

- автобіографія;

- копії документів про освіту;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см.;

- відомості про доходи та зобов’язання фінансового характеру  щодо себе та  членів своєї сім’ї (декларація про доходи);

- копію першої і другої сторінок паспорта громадянина України;

- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;

- копія військового квитка (для військовозобов’язаних).

- письмову згоду на обробку персональних даних.

 

         Додаткова інформація надається за телефоном: (04861) 2-10-31, 2-14-76.

 

      Документи щодо участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів від  дня опублікування оголошення про конкурс за адресою:

 

67900, Одеська область, смт. Красні Окни, вул. Комарова, 2,  Красноокнянська районна рада Одеської області.

Засідання Координаційної ради з питань місцевого самоврядування

    2 червня відбулося засідання Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові Красноокнянської районної ради під головуванням В.Г. Ткача.  У засіданні взяли участь голова районної державної адміністрації Гавриш В.Л., перший заступник районної державної адміністрації Бельцик І.М., заступник районної державної адміністрації Лончак О.А., начальник фінансового управління районної державної адміністрації Грачова Н.В., редактор газети «Красноокнянський вісник» Бузика В.В.

      На розгляд Координаційної ради було винесено ряд важливих питань, які стосуються діяльності органів місцевого самоврядування. Зокрема, внесено зміни до складу Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові районної ради з проектом якого присутніх на засіданні ознайомив головуючий. До складу включено керуючого справами виконавчого апарату районної ради Безименко О.С. та головного спеціаліста відділу виконавчого апарату районної ради Канського О.С.

    Про підсумки І етапу щорічного районного конкурсу сільських рад з розвитку соціальної інфраструктури та благоустрою території у 2016 році поінформував керуючий справами виконавчого апарату районної ради, голова конкурсної комісії Безименко О.С. За інформацією доповідача у другому етапі конкурсу візьмуть участь Дубівська, Довжанська та Федосіївська сільські ради.

    Головний спеціаліст Красноокнянського районного сектору державної міграційної служби Нікіфоров Л.А. проаналізував роботу органів місцевого самоврядування щодо  надання адміністративних послуг стосовно реєстрації та зняття з реєстраційного обліку громадян району, виконання яких покладено на органи місцевого самоврядування, відповідно внесених змін до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» .

   Про порядок надання громадянам земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства із земель державної та комунальної власності» поінформувала начальник відділу Держгеокадастру в Красноокнянському районі Паламарчук Т.М.

   При розгляді питання «Про створення Об'єднаного трудового архіву Красноокнянського району» головний спеціаліст трудового архіву виконавчого апарату районної ради Шевченко Н.В. доповіла про передбачене законодавством централізоване тимчасове зберігання архівних документів, які не належать до Національного архівного фонду. Поінформувала про можливість створення єдиного Об'єднаного трудового архіву Красноокнянського району, яке дозволить знизити фінансове навантаження на сільські та селищну ради, забезпечить належне збереження архівних фондів, а також якісне задоволення потреб жителів району в послугах соціально-правового характеру.

   Про зміни, які відбулися в Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо поіменних голосувань доповіла Приходченко О.Є., заступник керуючого справами, начальник організаційного відділу виконавчого апарату районної ради.

   За результатами розгляду питань Координаційною радою  були прийняті відповідні рішення.

111312

Виїзний особистий прийом громадян головою Красноокнянської районної ради Ткачом В.Г. в Маяківській сільскій раді

Вже стало традиційним здійснення особистих прийомів громодян головою районної ради Ткачем Володимиром Григоровичем. Так 19 травня 2016 року голова відвідав Маяцьку сільську раду.

Громадянами було порушено ряд соціальних, земельних та побутових питань. Деякі з порушених питань були вирішені на місці, а питання які потребують більш детального вивчення та опрацювання, передано на розгляд відповідних управлінь та відділів райдержадміністрації.

В ході роботи в сільській раді голова ознайомився з роботою амбулаторії, та сільським будинком культури.   

   Наступний виїзний особистий прийом громадян відбудеться 7 липня 2016 року в с. Новосамарка, в приміщенні Новосамарської сілської ради о 10 годині ранкумаяк2маяк3маяк4маяк5маяк6маяк1

Засідання комісії, з приводу проведення щорічного районного конкурсу сільскіх рад з розвитку соціальної інфраструктури та благоустрою території

18.05.2016 о 16 годині відбулося засідання конкурсної комісії, з проведення щорічного районного конкурсу сільскіх рад, з розвитку соціальної інфраструктури та благоустрою території, на якої розглядалось питання, щодо проведення першого єтапу щорічного районного конкурсу сілських рад  з розвитку соціальної інфраструктури та благоустрою території у 2016 році, на якому був затвердженний графік обїзду територій та  затверджено критерії оцінювання сілських рад,  Красноокнянського району Одеської області .

P60518-160347P60518-160408P60518-160504P60518-160509

Перше засідання координаційної ради з питань підтримки розвитку сільскогосподарських кооперативів та фермерських господарств.

18 травня 2016 року відбулось перше засідання Координаційної ради з питань підтримки розвитку сільськогосподарських кооперативів та фермерських господарств в Красноокнянському районі під співголовуванням голови районної ради В.Г. Ткача та голови районної державної адміністрації В.Л. Гавриша.
На засіданні було розглянуто дві заявки від виробничих кооперативів. Представники кооперативів ознайомили присутніх з власними бізнес-планами. За результатами обговорення комісією було прийнято рішення про виділення коштів заявникам. 


P5180872P5180875P5180879

Вітання голови Красноокнянської районної ради Ткач В.Г. з Днем пам'яті та примирення та 71-ю річницею Дня Перемоги

день перемоги 1

  8 і 9 травня ми, разом з мільйонами людей по всьому світу, відзначаємо День пам’яті і примирення та 71 річницю Перемоги над нацизмом у Європі.

 Напередодні цієї пам’ятної і святої для всіх нас дати звертаюся до Вас, дорогі ветерани, учасники бойових дій, трудівники тилу, солдатські вдови!

Цей вікопомний день уособлює героїзм, силу духу, ратну працю й вічну скорботу за мільйонами нерозквітлих українських доль, нездійсненних мрій і задумів. Для нас, нащадків солдатів Великої Перемоги, найвищою життєвою істиною є вірність їх справі і громадянському обов’язку, довічна синівська шана і повага. Земний уклін усім, хто виніс на своїх плечах лихоліття років окупації та пекло концтаборів, хто піднімав з руїн і відроджував рідний край.

Подвиги наших дідів, батьків та матерів сповнені глибоким патріотизмом, і сьогодні надихають молоде покоління плекати любов до рідної землі у своїх серцях. Низький уклін кожному, чиє ім’я викарбувалося на гранітних скрижалях Перемоги, і тим, хто так і лишився Невідомим Солдатом. Пам’ять про них непідвладна часу, як непідвладна часу любов до Батьківщини. Так було і буде завжди – і через десять років, і через сто, і через століття. Обов’язок нинішніх поколінь – бути гідними продовжувачами справи переможців, що вирвали країну з лап фашистів, що врятували її і зберегли прекрасною і квітучою. Щороку це свято служитиме нагадуванням – немає більшої цінності, ніж радість життя на вільній землі!

Прийміть найщиріші вітання з Днем Перемоги, пам’яті й примирення!

 Бажаю Вам, шановні ветерани, бадьорості духу, міцного здоров'я, оптимізму та довголіття!

 Дорогі Красноокнянці!

 Нехай у ваших родинах панує злагода, оселі повняться достатком, а всі теплі слова і побажання,які ви почуєте у ці дні, додають сил і душевного спокою.

Бажаю усім мирного неба,світлих надій, упевненості у завтрашньому дні!

Позачергова сесія депутатів Красноокнянської селищної ради 28.04.2016 року, та результати.

За ініціативи голови районної ради Ткач В.Г. 28.04.2016 проведено позачергову сесію депутатів Красноокнянської селищної ради сьомого скликання, на якій вирішувалося питання щодо виділення коштів на будівництво та обладнання дитячого майданчику в сумі 50 тис. грн.та питання ремонту дороги до Свято - Вознесенської церкви в с.м.т. Красні Окни в сумі 117 600 грн.

Депутати селищної ради погодились з запропонованними змінами до селищного бюджету, та до кінця дня підрядником розпочато роботи по ремонту дороги до Свято - Вознесенської церкви в с.м.т. Красні Окни. Підрядник запевнив що, до Великодніх свят роботи будуть виконані в повному обсязі.

IMG 2831

 IMG 2832IMG 2835

IMG 2847

IMG 2844

Роз'яснення, щодо отримання до двох гектарів землі у власність для ведення особистого селянського господарства.

http://krasnookn-rda.odessa.gov.ua/novini/wo-potrbno-zrobiti-wob-otrimati-do-dvoh-gektarv-zeml-u-vlasnst-dlya-vedennya-osobistogo-selyanskogo-gospodarstva/

Особистий прийом громадян головою Красноокнянської районної ради Ткачом Володимиром Григоровичем

    21 квітня 2016 року згідно графіку віїздних особистих прийомів громадян головою Красноокнянської районної ради Ткачом В.Г., було проведено зустріч з жителями с. Малаївці. Зустріч проводилася в приміщенні Малаївської сільскої ради, всі бажаючі могли прийти та обговорити турбуючі їх питання.

   В ході зустрічей основними були питання стосовно земельних відносин, соціальних виплат, та водопостачання с. Малаївці.

    На всі питання які виникали в ході зустрічей були надані аргументовані відповіді, по можливості роз'яснення на місці. Питання які потребують залучення відповідних служб управлінь та відділів РДА за результатами будуть подані відповідні доручення.

   Також в рамках роботи на території Малаївської сільскої ради голова районної ради, в присутності голови сільскої ради Сербін М.В. відвідав ФАП, з метою ознайомлення з роботою, та вивчення питань матеріального та технічного забезпечення установи . 

   Наступний виїзний особистий прийом громадян відбудеться 19 травня 2016 року в с. Маяки, в приміщенні Маяківської сілської ради о 10 годині ранку

Изображение 001

 2

3

4

Календар новин

<< < Січень 2018 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31