Про заміщення депутата Окнянської районної ради

CCI15082017

Оголошення для депутатів Окнянської районної ради VII скликання

До уваги депутатів Окнянської районної ради VІІ скликання!

15 серпня 2017 року о 10.00 годині в малому залі районної ради

(смт. Окни, вул. Комарова, 2), відбудеться пленарне засідання шістнадцятої сесії районної ради VІІ скликання.

Основні питання порядку денного:

Про інформацію голови Красноокнянської  районної виборчої комісії Отченаш Л.М.

- Про внесення змін до складу постійної комісії районної ради.

Про внесення змін і доповнень до рішення районної ради від 30 грудня 2016 року № 164-VII  «Про районний бюджет Окнянського району на 2017 рік».

Привітання з Днем Національної поліції України

Шановні працівники Окнянського відділення поліції.

 

Щиро вітаю Вас із професійним святом - Днем Національної поліції України.

 

Важкі поліцейські будні вимагають від кожного з Вас виского професіоналізму та зразкової дисципліни. На Вас покладено відвідальне й благородне завдання - захист життя та здоров'я людей, прав і свобод громадян, ведення боротьби зі злочинністю та охорона громадського порядку.

 

Нехай Ваші професійні зусилля будуть винагороджені повагою і довірою кожного громадянина, а міцне здоров'я та благополуччя стануть непохитною основою зростання Ваших подальших професійних успіхів.

 

З повагою, голова Окнянської районної ради                                     В.Г. Ткач

Конкурс на навчання для громадських радників

ШУКАЄМО АКТИВНИХ ГРОМАДЯН!                      Конкурс на навчання для громадських радників

Якщо Вам небайдужий розвиток Вашої громади, Ви добре розумієте її проблеми, прагнете змін і готові виділити час на допомогу громаді, запрошуємо Вас долучитися до міжрегіональної команди громадських радників.

У команді Ви пройдете спеціалізоване навчання з кваліфікованими тренерами, знайдете підтримку однодумців з усієї України, дізнаєтесь та навчитесь як можна ефективно направити свої зусилля на якісні зміни в житті громади. Ми пропонуємо навчання з різних питань, які можуть знадобитися раднику в громаді: безпека, фінансова грамотність, захист своїх прав, робота державних інститутів, пошук допомоги та встановлення зв’язків.

Щоб долучитися до формування команди та подати свою кандидатуру на навчання необхідно заповнити Інтернет-опитувальник (https://goo.gl/gvA6VJ) до 31 серпня 2017 року.  Тут Ви зможете вибрати зручний для себе графік навчання і розповісти про Ваш досвід та бачення змін в громаді.  Результати опитування буде опрацьовувати конкурсна комісія. Члени комісії можуть зателефонувати Вам і уточнити додаткову інформацію після отримання Ваших відповідей на запитання Інтернет-опитувальника. 

За результатами відбору Ви будете запрошені на безоплатне навчання, яке проходитиме в три етапи в період з вересня по листопад 2017 року. Організатори забезпечують проживання, харчування та відшкодування транспортних витрат. Участь в усіх етапах навчальної програми обов’язкова, випускники отримають сертифікат. Про результати відбору Ви будете повідомлені телефоном або електронною поштою, яку вкажете в опитувальнику. Якщо виникають додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся, контактний номер телефону: +38 097 128 02 10  або електронна скринька: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ">paralegals.network@gmail.com  Також додаткову інформацію, доступ до Інтернету та, за необхідності, допомогу в заповненні опитувальника Ви зможете отримати в місцевих бюро або центрах правової допомоги та офісах Мережі правового розвитку за адресами:

Котовський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

м. Подільськ, вул. Соборна, 194 а

  • §Ананьївське бюро правової допомоги
  • §Балтське бюро правової допомоги
  • §Кодимське бюро правової допомоги
  • §Любашівське бюро правової допомоги
  • §Миколаївське бюро правової допомоги
  • §Окнянське бюро правової допомоги
  • §Савранське бюро правової допомоги
  • §Ширяївське бюро правової допомоги
  • §м. Ананьїв, вул. Незалежності, 20, каб.6
  • §м. Балта, вул. 30 років Перемоги, 24
  • §м. Кодима, вул. Соборна, 88, каб.13
  • §смт. Любашівка, вул.Софіївська,47 каб.1,2
  • §смт. Миколаївка, вул. Незалежності, 71а, каб. 21
  • §смт. Окни, вул, Комарова, 2, каб.  15
  • §смт. Саврань, вул. Соборна, 9, каб. 6,15
  • §смт. Ширяєве, вул. Соборна, 158

Новини з податкової

До уваги суб’єктів господарювання та громадян!

Державна фіскальна служба України повідомляє, що з 20 липня поточного року змінено номер телефону для прийняття:

-          інформації на сервіс «Пульс»;

-         усних звернень громадян;

-         інформації про особу, стосовно якої поводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади».

 Отримати інформаційно-довідкові послуги, залишити інформацію щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників органів ДФС та інших питань можна зателефонувавши до Контакт-центру ДФС за номером 0800-501-007 та обравши відповідний напрямок у меню інтерактивного голосового автовідповідача:

0-    для отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності та опрацювання файлів запитів про доходи для призначення субсидій;

1-    для отримання інформаційно-довідкових послуг;

2-    з питань щодо електронного цифрового підпису;

3-    для залишення усного звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

4-    для залишення інформації на сервіс «Пульс»;

5-    для залишення інформації про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади»;

6-    Для залишення повідомлення  від працівників ДФС про порушення Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС;

7-    для отримання довідкової інформації».

****

26 липня набрав чинності Закон України «Про внесення змін до підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України

щодо незастосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних внаслідок несанкціонованого втручання в роботу комп’ютерних мереж платників податків»

25 липня 2017 року в газеті «Голос України» було опубліковано Закон України «Про внесення змін до підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо незастосування штрафних санкцій  за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних внаслідок несанкціонованого втручання в роботу комп’ютерних мереж платників податків».

Верховна Рада України ухвалила зазначений Закон 13 липня.

Основним завданням прийнятого Закону є вирішення проблем, пов'язаних із адмініструванням податку на додану вартість, акцизного податку,  що дозволить уникнути правової колізії, що виникла у суб'єктів господарювання - платників податку на додану вартість  та у платників акцизного збору у зв'язку із здійсненою масовою кібератакою.

Цим Законом задля унеможливлення негативних наслідків масової кібератаки року передбачено:

- звільнити платників податків від штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, розрахунків коригувань, складених у період з 01.06.2017 року по 30.06.2017 року у Єдиному державному реєстрі податкових накладних, Єдиному державному реєстрі акцизних накладних, Надана можливість зареєструвати такі податкові та акцизні накладні була до 31 липня 2017 року;

- не застосовувати до узгоджених сум грошових зобов’язань  із граничним строком сплати 30 червня 2017 року штрафні санкції у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

- надана можливість відновлення платниками податків баз даних обліку, що були пошкоджені унаслідок  несанкціонованого втручання  у роботу комп’ютерних мереж платника податків за умови повідомлення про це контролюючий орган;

- тимчасово до 31 грудня 2017 року у разі неможливості проведення перевірки платника податків, у зв’язку з втратою та/або пошкодженням інформації унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп’ютерних мереж платника податків, терміни проведення таких перевірок переносяться контролюючим органом до дати відновлення  такої інформації, але не пізніше 31 грудня 2017 року.

Експертами та представниками бізнесу позитивно оцінено прийняття зазначеного Закону.

****

Задекларовані суми ПДФО та військового збору необхідно було сплатити до 1 серпня

Відповідно до п.179.7 ст.179 Податкового кодексу України, громадяни, які задекларували доходи, отримані впродовж минулого року, повинні самостійно до 1 серпня 2017 року сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ними декларації про майновий стан і доходи, отримані протягом 2016 року.

Сума податкових зобов’язань, донарахована контролюючим органом, сплачується до відповідного бюджету у строки, встановлені Податковим кодексом.

Якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених Податковим кодексом, то згідно статті 126 Кодексу такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

****

 

Мобільний  сервіс для подільських платників

Нещодавно до підприємців та громадян міста Подільська завітав пересувний Мобільний центр обслуговування платників. Мобільний центр відвідало 16 платників податків.

На базі Мобільного центру надаються найбільш запитувані послуги фіскальної служби, як то, приймання заяв для надання адміністративних послуг, прийом та реєстрація  вхідної кореспонденції, прийом податкової звітності, розповсюдження програми підготовки звітності тощо.

Підприємці Подільського міського ринку отримали від фахівців Мобільного центру обслуговування платників фіскальної служби усні консультації з актуальних питань податкового законодавства та порядку отримання адміністративних послуг.

Платниками податків подано податкову звітність, повідомлення про прийняття працівників на роботу, запит на отримання витягу з Реєстру платників Єдиного податку, заяви на отримання відомостей з Державного Реєстру  тощо.

З метою роз’яснювальної роботи платникам податків розповсюджено друковану продукцію щодо податкового законодавства та діючих сервісів ДФС.

Відвідувачі центру позитивно оцінили впровадження такої форми роботи фіскальної служби з платниками податків.

Нагадуємо, Мобільний центр, послугами якого зможуть користуватись жителі віддалених районів та підприємці, що здійснюють свою діяльність на ринках області, працює за графіком (http://od.sfs.gov.ua/anonsi-ark/16316.html).

 

Сектор організації роботи Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Новини з податкової

Новини з податкової:

Щодо зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування (ПН/ РК)

Питання зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування регулюється п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), Постановою Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 року № 341 (далі – Постанова), якою Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних викладено в новій редакції, наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017  № 567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16 червня 2017 року за № 754/30622 та наказом Міністерства фінансів України  від 13.06.2017 № 566 «Про затвердження Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 червня 2017 року за № 752/30622.

       Система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – СМКОР) запроваджено відповідно до вимог пункту 74.2 статті 74 глави 7 розділу ІІ Кодекс.

У разі відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу, формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) – платнику податків.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу, платник податку має право подати протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті «в» підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу.

Як подати пояснення

Пояснення можна подати у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312601. Повідомлення (J(F)1312601) формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі.

До Повідомлення по кожній податковій накладній (!) в обов’язковому порядку додаються у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF копії всіх первинних документів, зазначених у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних  за конкретним критерієм та бухгалтерську довідку з інформацією про наявність приміщень (власних, орендованих); виробничих потужностей (власних, орендованих); земельних ділянок (власних, орендованих); найманого персоналу (власного, за сумісництвом); доходу від проведення діяльності за попередній період; залишки готової продукції (найменування); залишки сировини (найменування).

При формуванні пакету документів – додатків до Повідомлення форми J(F)1360101 варто враховувати, що розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 мГб.

Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, який затверджено наказом Міністерства фінансів України №567. 

Податкові накладні/розрахунки коригування,  реєстрацію яких було зупинено реєструються у день прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, а також у день набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).

****

Порядок розгляду скарг на рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН

Кабмін визначився з процедурою розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка відмовила в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, що потрапила під процедуру зупинення. Подільська ОДПІ повідомляє, що 14.07.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 №485 (далі – Постанова №485), якою затверджено Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Порядок).

Цей Порядок визначає процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – комісія ДФС) (п.1 Порядку).

Скарга складається платником виключно в письмовій формі з дотриманням вимог до її змісту та подається особисто або через свого представника безпосередньо до ДФС або надсилається поштовим відправленням (п.7 Порядку).

Пунктом 5 Порядку визначено, що на подання скарги платникові податку на додану вартість (далі – платник податку) до ДФС відведено 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – рішення комісії ДФС). У даному порядку передбачено можливість перенесення строку подання скарги, зокрема, якщо його останній день  припадає на вихідний або святковий день. Тоді останнім днем строку подання скарги вважатиметься перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

Строк подання скарги може бути продовженим за правилами і на підставах, визначених п.102.6 ст.102 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до п.13 Порядку за результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:

- задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;

- залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

На розгляд скарги комісія ДФС має 10 календарних днів із дня її отримання (п.56.23 ПКУ). Якщо впродовж  цього строку платнику не надіслано вмотивоване рішення комісії ДФС, то така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку (п.16 Порядку).

Рішення комісії з питань розгляду скарг не підлягає подальшому адміністративному оскарженню та може бути оскаржене в судовому порядку (п.17 Порядку).

Пунктом 18 Порядку визначено, що задоволення скарги є підставою для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних/розрахунків коригування, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог п.2001.3 ст.2001 ПКУ.

 

****

Перелік документів, які повинні знаходитись на місці здійснення торгівельної діяльності у фізичної особи-підприємця

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області нагадує, що  фізичні особи-підприємці на місці здійснення торгівельної діяльності повинні мати наступні документи:

  • виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • реєстраційне посвідчення на реєстратор розрахункових операцій (або його копія);
  • остання довідка про опломбування реєстратора розрахункових операцій (або її копія);
  • книги обліку розрахункових операцій (остання використана та поточна);
  • документ, підтверджуючий право власності (оренди/ суборенди) місця здійснення торгівельної діяльності;
  • книга обліку доходів та витрат (книга обліку доходів);
  • ліцензія (у випадках, встановлених нормами чинного законодавства); 
  • свідоцтво платника ПДВ (у разі, якщо суб’єкт господарювання зареєстрований платником ПДВ);
  • документ, що посвідчує особу, яка здійснює торгівельну діяльність;
  • трудові угоди з найманими працівниками ( у разі використання найманої праці).

****

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій є адміністративною послугою, яка надається у Центрах обслуговування платників.

  Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги) затверджений наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547.

 

  Для реєстрації реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу:

  • заяву про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО (далі - реєстраційна заява);
  • копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;
  • копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;
  • копію паспорта (формуляра) РРО та копію паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема);
  • копію договору суб’єкта господарювання з центром сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО.

    У разі відсутності підстав для відмови в реєстрації РРО посадова особа контролюючого органу не пізніше двох робочих днів з дня надходження документів приймає рішення про можливість реєстрації РРО, формує та резервує фіскальний номер РРО в інформаційній системі ДФС та видає суб’єкту господарювання довідку про резервування фіскального номера РРО за формою №2-РРО.

    Для завершення процедури реєстрації РРО суб’єкт господарювання до закінчення терміну дії довідки про резервування фіскального номера надає до контролюючого органу копію довідки про опломбування РРО та акт введення в експлуатацію РРО.

    Після отримання належним чином оформлених документів посадова особа контролюючого органу не пізніше наступного робочого дня проводить реєстрацію РРО шляхом внесення даних до інформаційної системи ДФС та надає суб’єкту господарювання реєстраційне посвідчення РРО за формою №3-РРО, що засвідчує реєстрацію РРО в контролюючому органі.

****

15 мільйонів гривень  на підтримку армії від платників Подільської ОДПІ

 У першому півріччі 2017 року платниками північного регіону Одещини сплачено 15,0 мільйонів гривень військового збору. Таким чином, протягом січня-червня цього року на підтримку української армії з доходів платників Подільської ОДПІ до держбюджету спрямовано на 50 відсотків або на 5,0 млн.гривень військового збору більше проти аналогічного періоду торік.

   Оскільки військовий збір утримується з легальних доходів важливо, щоб кожен працівник розумів, що саме офіційне працевлаштування гарантує не лише соціальний захист, а й щомісячне відрахування 1,5 відсотка від легального доходу для фінансування оборонної сфери. Таким чином, кожен  працівник щомісяця робить свій індивідуальний внесок на підтримку національного війська.

  Завдяки соціально відповідальним працедавцям бюджети отримують ПДФО, єдиний внесок та військовий збір, що особливо важливо  в період, коли національна армія потребує належного фінансування для обороноздатності та здійснення реформ.

  Подільська ОДПІ нагадує, що сплата військового збору обов’язкова у тому випадку, якщо виникає податкове зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб. Цей момент повинні врахувати працедавці та інші податкові агенти, яких закон зобов’язує нарахувати та сплатити ці податкові платежі.

Сектор організації роботи Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Окнянська селищна рада інформує

Про коригування тарифів

Про затвердження Тимчасового порядку встановлення особистих строкових сервітутів під розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на земельних ділянках комунальної власності Окнянської селищної ради

Про затвердження Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду комунального майна, що перебуває у спільній власності територіальної громади селищної ради Окнянського району Одеської області

Про порядок передачі в оренду комунального майна територіальної Окнянської селищної ради

Пояснювальна записка до корегування тарифів на послуги водопостачання та водовідведення 2017 року

Калькуляція розрахунків, пов'язаних з центральним водопостачанням

Додаток №1 до рішення селищної ради "Про селищний бюджет на 2017 рік"

Продовження додатку №1 до рішення селищної ради "Про селищний бюджет на 2017 рік"

Продовження додатку №1 до рішення селищної ради "Про селищний бюджет на 2017 рік"

Додаток №1 до розрахунку-коригування тарифів на послуги водопостачання

Продовження додатку №1 до розрахунку-коригування тарифів на послуги водопостачання

Продовження додатку №1 до розрахунку-коригування тарифів на послуги водопостачання

Додаток №2 до розрахунку-коригування тарифів на послуги водовідведення

Продовження додатку №2 до розрахунку-коригування тарифів на послуги водовідведення

Продовження додатку №2 до розрахунку-коригування тарифів на послуги водовідведення

Додаток №3 Розподіл видатків на 2017 рік

Продовження доадатку №3 Розподіл видатків на 2017 рік

ОГОЛОШЕННЯ

ОГОЛОШЕННЯ

Окнянська районна рада

оголошує конкурс на заміщення вакантної посади у виконавчому апараті районної ради:

- головного спеціаліста з питань зв'язків з територіальними громадами  та органами місцевого самоврядування організаційного відділу виконавчого апарату районної ради

Вимоги до кандидата:

     - Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

    - Вільне володіння українською мовою.

 

    - Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

 

    - Вміння застосовувати в діяльності чинне законодавство України.  

 

    - Володіння персональним комп’ютером в режимі користувача.

Для участі у конкурсі подаються документи:

- заява про участь у конкурсі;

- особова картка форми П2-ДС з додатком 1 та автобіографією;

- копія (-ї) диплома (-ів) з додатком (-ами), інших документів про освіту, перепідготовку, підвищення кваліфікації;

- електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздрукована з офіційного веб-сайту, у паперовому вигляді.  

Е-декларація заповнюється власноруч за допомогою власного електронного цифрового підпису (ЕЦП), який можна отримати безкоштовно в Акредитованому центрі сертифікації ключів або одного з банків, який підтримує відповідну функцію;

- копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків;

- копія військового квитка (у разі наявності);

- копія трудової книжки;

- одну фотокартку розміром 3х4 см. 

 

         Додаткова інформація надається за телефоном: (04861) 2-10-31, 2-14-76.

 

     

 

    Документи щодо участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів від  дня опублікування оголошення про конкурс за адресою:

 

67900, Одеська область, смт. Окни, вул. Комарова, 2,  Окнянська районна рада Одеської області.

Щодо виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2017 році

Щодо виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня  у 2017 році

            Разову щорічну грошову допомогу до 5 травня можуть отримати: учасники бойових дій, інваліди війни, учасники війни, особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, особи, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», а також жертви нацистських переслідувань.

            Учасники бойових дій, які звільнені в запас, повинні до 30 квітня 2017 року подати: заяву до районного військкомату про виплату допомоги (бланк заяви є у військкоматі), посвідчення учасника бойових дій, реквізити банківського рахунку, на який будуть перераховані кошти.

             Учасники бойових дій, які служать, не подають заяви та документи,  їм будуть нараховані кошти  на банківський рахунок, або вони зможуть отримати  їх у військовій частині.

            Інваліди війни також отримують виплату автоматично, їм кошти будуть нараховані на банківський рахунок, або вони зможуть їх отримати у поштовому відділенні.

            Усі кошти мають бути нараховані до 5 травня 2017 року. У разі ненарахування або для перевірки даних необхідно звернутися до органів соціального захисту за місцем реєстрації.

            Звертаємо увагу, що якщо хтось не встигне подати заяву до 30 квітня 2017 року, можна буде звернутися за допомогою до 30 вересня 2017 року. 

            Відповідно до Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань» щорічно до 5 травня виплачується разова грошова допомога в розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.

            Постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2017 р. № 223 «Деякі питання виплати у 2017 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та "Про жертви нацистських переслідувань" визначені такі розміри грошової допомоги.

            1) інвалідам війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язням концентраційних таборів, ґетто та інших місць примусового тримання, визнаними інвалідами від загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин: I групи – 3 500 гривень; II групи – 3 100 гривень; III групи – 2 700 гривень;

            2) учасникам бойових дій та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язням концентраційних таборів, ґетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їх батьків, – 1 200 гривень;

            3) особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, – 3 500 гривень;

            4) членам сімей загиблих та дружинам (чоловікам) померлих інвалідів війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни і жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя інвалідами від загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, – 600 гривень;

            5) учасникам війни та колишнім в’язням концентраційних таборів, ґетто, інших місць примусового тримання, особам, які були насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога – 500 гривень.

            Разова грошова допомога не виплачується в разі набуття громадянином статусу  ветерана війни після 5 травня відповідного року згідно із статтями 6, 7, 9, 10, 11 «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та із статтею 4 «Про жертви нацистських переслідувань».

У системі БПД відтепер доступне дистанційне навчання для фахівців, які працюють з клієнтами

У системі БПД відтепер доступне дистанційне навчання для фахівців, які працюють з клієнтами

Із 18 квітня 2017 року в системі безоплатної правової допомоги в Україні запроваджено дистанційний навчальний курс «Робота з клієнтом», який  розроблено на основі практики надання БПД та реальних потреб у навчанні, досліджених у результаті опитування фахівців місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Курс розроблено насамперед для працівників бюро правової допомоги та відділів правової інформації та консультацій місцевих центрів. Разом із тим, навчання доступне й іншим працівникам  системи БПД та усім фахівцям поза системою, які працюють із людьми та/або цікавляться питаннями надання послуг, орієнтованих на потреби клієнтів. 

Дистанційний курс «Робота з клієнтом», створений у рамках проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги та фінансується Міністерством міжнародних справ Канади.

Для того, аби стати слухачем курсу, необхідно лише зареєструватися, перейшовши за посиланням http://e-learning.legalaid.gov.ua/

Курс складається з чотирьох модулів:

  • §Орієнтаційний модуль
  • §Ефективна комунікація
  • §Управління емоціями
  • §Управління стресом

Фахівці в системі безоплатної правової допомоги, які працюють із клієнтами, пройдуть навчальний курс уже до середини червня нинішнього року.

Дистанційний курс є постійно діючим та відкритим для всіх охочих (для нових користувачів потрібна швидка реєстрація за згаданим вище посиланням). У рамках кожного з прослуханих модулів слухач курсу проходитиме низку тестів. А наприкінці, за умови складання всіх тестів – отримає сертифікат.

Розробники навчального курсу переконані – знання, отримані у його рамках, стануть у нагоді усім, хто працює із клієнтами, та удосконалять відповідну роботу.

Бажаємо успіху у проходженні курсу усім слухачам!

Оголошення для депутатів районної ради VII скликання

До уваги депутатів Окнянської районної ради VІІ скликання!

31 березня 2017 року о 10.00 годині в малому залі районної ради

(смт. Окни, вул. Комарова, 2), відбудеться пленарне засідання тринадцятої сесії районної ради VІІ скликання.

Основні питання порядку денного:

- Про звіт районної державної адміністрації про виконання районного бюджету за 2016 рік.

- Про звіт районної державної адміністрації про виконання районної цільової Програми "Підтримки розвитку малого підприємництва в Красноокнянському районі на період до 2017 року" за 2016 рік.

- Інші питання. 

Відділ «Окнянське бюро правової допомоги» Котовського МЦ НБВПД інформує про причини дитячих суїцидів та шляхи їх запобігання

Статистика самогубств неповнолітніх в Україні вражає. У 2014 році було зафіксовано 125 випадків, уже за рік – 148. Експерти кажуть, що діти в абсолютній більшості випадків не ставили батьків до відома про своє рішення звести рахунки з життям, однак розпізнати тривожні сигнали все ж таки можна. Для цього потрібно хоча б розмовляти з дитиною більше 7 хвилин на день – саме стільки заклопотані батьки в середньому виділяють на подібні діалоги.

Обов'язкової уваги дорослих потребують постійні проблеми дітей, коли труднощі тільки накопичуються, а впоратися з ними дитина не може. Дорослих має насторожити самоізоляція, цілковита відмова від спілкування з друзями, постійне сидіння у власній кімнаті, депресивні малюнки або картинки в соцмережах, вперте небажання ділитися своїми справами чи навпаки – розмова з посилом про власну непотрібність і жорстокість світу. Такі озвучені думки мають насторожити батьків, радять фахівці.

Алгоритм дій зловмисників, які доводять дитину до самогубства, ознаки участі дитини у подібних групах у соціальних мережах, список облікових записів, які реєструвалися з території України, а також контакти підрозділів кіберполіції, куди слід звертатися у разі виявлення небезпеки – що необхідно знати батькам, аби вберегти дитину від суїциду.

Департамент кіберполіції Національної поліції України повідомляє про виявлення у соціальних мережах небезпечних груп, в яких дітей доводять до самогубства.

Фанати таких спільнот називають себе «китами», тому що ці тварини асоціюються у них зі свободою. Використання поняття «кити» («летючі кити»), можливо, пояснюється тим, що цей вид ссавців – один з небагатьох, представники якого добровільно можуть звести рахунки з життям.

Подібні суїцидальні спільноти називаються «Море китів» і «Тихий дім». Відтак у всіх прихильників «моря китів» і «тихих будинків» на особистих сторінках зображені відео або малюнки з літаючими китами.

 Зловмисники, що організували цю систему, працюють наступним чином.

Для того, аби вступити в такі групи, потрібно подати заявку для вступу до неї та написати певний текст у себе на сторінці.

Якщо адміністрація групи затвердить кандидатуру, то буде проведено невеличке психологічне вивчення особи та її готовності до самогубства через спілкування в приватному чаті.

Наступне повідомлення буде із завданням (опис завдання, та час який надається на його виконання). Виконання кожного завдання, потрібно фіксувати на фото або відео. На кожне завдання надається обмежений час. Якщо учасник не встигає його виконати, то його виключають з групи.

Всього дається 50 завдань («квестів») (у фейкових спільнотах – від 13 до 50 «квестів», це залежить від адміністратора).

Адміністратор групи схиляє дитину до виконання завдань (квестів), причому практично всі завдання передбачають нанесення дитині власноруч каліцтв або заподіяння болю. Всі ці «квести» в обов’язковому порядку знімаються на відео.

Коли адміністратор групи впевнений в тому, що дитина готова до самогубства, створюється аудіо з музикою, в якому дитина виступає в головній ролі. У ролику оговорюються усі її проблеми, які вона озвучила «провіднику». Єдиний вихід із усіх проблем, який озвучується в цьому «творі», – вчинити самогубство. Перед цим дитина слухає аудіозапис і робить останній крок.

Фінальне завдання – покінчити життя самогубством та зафіксувати момент смерті на камеру в режимі online. Відеозаписи в подальшому продаються в мережі Інтернет або в Darknet.

Дорослі часом не уявляють, якою важливою стане для підлітка спроба щиро з ним поговорити і поділитися своїм переживаннями. Довіра при цьому дуже важлива. Батькам також радять зайняти дитину цікавою їй справою, а ще краще – робити більше різних справ разом. Якщо ж дорослі підозрюють, що самі з ситуацією не впораються – необхідно не соромитися і звернутися за кваліфікованою психологічною підтримкою, котра буде необхідна всій родині. Адже вихід зі складної ситуації слід шукати спільно.

 

У зв’язку з цим батькам, щоб не допустити потрапляння дітей у такі групи, рекомендується:

– приділяти більшу увагу психологічному стану дитини;

– перевіряти шкіряні покриви дитини на наявність пошкоджень. У разі їх виявлення – з’ясовувати обставини, за яких вони з’явилися. Особливу увагу звертати на пошкодження різного роду у формі кита;

– перевіряти облікові записи (акаунти) дитини в соціальних мережах та групи, до яких входить акаунт. Перевіряти вміст спілкування у приватних чатах;

– звертати увагу на коло спілкування дитини;

– намагатися зайняти вільний час дитини спортивними або культурними секціями;

                         обов’язково контролювати те, які фото та відеофайли знаходяться в гажетах дитини;

– встановлювати функцію «батьківський контроль» на всіх гаджетах дитини.

 

Департаментом кіберполіції була виявлена одна з таких груп https://vk.com/blueskitea. До неї входили 209 користувачів з України. При цьому слід наголосити, що такі групи щодня блокуються адміністрацією соціальних мереж за зверненнями правоохоронних органів або їх користувачів.

Тому, при виявленні таких груп самостійно, просимо негайно повідомляти до кіберполіції (https://www.cybercrime.gov.ua – цілодобово), телефон гарячої лінії                  (044) 374-37-21 (з 8:45 до 19:30 в робочі дні) або звертатися до адміністрації соцмережі, у якій було виявлено групу.

Аналізуючи діяльність зазначених груп, кіберполіція встановила постійних учасників таких спільнот, які реєструються з території України.

У зв’язку з цим кіберполіція звертається до батьків та усіх не байдужих із проханням бути пильними, при можливості – перевірити облікові записи ваших дітей, чи не зареєстровані вони під зазначеними у списку іменами.

При виявлені додаткових облікових записів Департамент кіберполіції інформуватиме шляхом оновлення цього списку.

Шляхи зняття особи з реэстрації

Інформлисток. Шляхи зняття особи з реєстрації

 

Календар новин

<< < Березень 2019 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31