Пам'ятка учасникам АТО

pamiatka-ato-pic

 

Пам'ятка учасникам АТО

Привітання з Різдвом Христовим

DSC03264


Сердечно вітаю Вас з Різдвом Христовим!

Нехай Господнє благословення буде на всіх 

Ваших справах, освячених від вічними орієнтирами Віри, Надії, Любові.

З Різдвяних свят, із світлої надії кожної людини на щасливе прийдешнє розпочинається новий рік нашого життя, наші майбутні звершення у нових справах. Бажаю здоровя, щастя, добра і благополуччя, успіхів у Вашому житті.

 

 

З повагою

Голова районної ради

Ткач Володимир Григорович


Безоплатна правова допомога

Більше незахищених суспільних груп отримують доступ до БПД: Президент підписав закон, який вносить зміни до ЗУ "Про безоплатну правову допомогу"

03 січня 2017 року Петро Порошенко підписав Закон України «Про Вищу раду правосуддя», як повідомляє офіційне інтернет-представництво Президента України. Цим документом, зокрема, внесені зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» в частині розширення кола осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу.  04 січня  «Голос України» опублікував Закон України «Про Вищу раду правосуддя», отже зазначені зміни стаютьчиннимиз 5 січня 2017 року.

Метою зазначених законодавчих новел є посилення соціальних гарантій шляхом розширення кола осіб, які мають право на гарантовану державою безоплатну вторинну правову допомогу.

Насамперед, йдеться про внутрішньо переміщених осіб та осібякі до сьогодні лише претендували на отримання такого статусу. Таким чином скористатися кваліфікованою правовою допомогою тепер зможуть близько 1 700 000 людей – саме така сьогодні є приблизна кількість зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб.

Така ж соціальна гарантія встановлена для осіб, які претендують на отримання статусу учасника бойових дій. Крім того, безоплатна вторинна правова допомога ветеранам війни, у тому числі учасникам бойових дій (на сьогодні їх близько 275 000 осіб), іншим особам, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»,надаватиметься не лише з питань їх соціального захисту, як це було до прийняття зазначених змін, а з будь-яких інших питань.

  Також суттєво змінилися підходи до визначення рівня малозабезпеченості, що є критерієм для отримання безоплатної вторинної правової допомоги не менше 10 000 000 осіб:

  • по-перше, особа матиме таке право, якщо її дохід не перевищує двох прожиткових мінімумів;
  • по-друге, враховуватиметься середньомісячний дохід особи, яка звертається за допомогою, а не середньомісячний сукупний дохід сім’ї, як це було дотепер.

Внесені зміни враховують об’єктивну потребу у забезпеченні доступу до безоплатної правової допомоги особам, які мають дохід, що дорівнює прожитковому мінімуму або навіть більше, проте є недостатнім для самостійної оплати правових послуг. Крім того, прийняті зміни зроблять особу незалежною від доходів інших членів сім’ї у питанні звернення за безоплатною правовою допомогою. Насамперед, це уможливить звернення за такою допомогою осіб, законні інтереси та права яких порушуються в сім’ї.

Реалізувати своє право на безоплатну правову допомогу можна через мережу центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги та їх структурні підрозділи – бюро правової допомоги. Правові послуги надають адвокати та штатні юристи центрів. Детальну інформацію з питань, пов’язаних з отриманням безоплатної правової допомоги, можна отримати за номером цілодобової телефонної лінії – 0 800 213 103 або на веб-сайтах Міністерства юстиції чи Координаційного центру з надання правової допомоги.

Зазначені зміни до ЗУ «Про вищу раду правосуддя» набирають чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

 

Котовський МЦ НБВПД

 

Повідомлення про проведення пленарного засідання дванадцятої сесії районної ради VІІ скликання.

До уваги депутатів Окнянської районної ради VІІ скликання!

30 грудня 2016 року о 10.00 годині в великій сесійній залі районної ради

(смт. Окни, вул. Комарова, 2), відбудеться пленарне засідання дванадцятої  сесії районної ради VІІ скликання.

Буде розгялнуто питання прийняття районного бюджету на 2017 рік та прийняття програм, що фінансуються з районного бюджету.

 

Повідомлення про проведення пленарного засідання одинадцятої сесії районної ради VІІ скликання.

До уваги депутатів Окнянської районної ради VІІ скликання!

26 грудня 2016 року о 11.00 годині в сесійному залі районної ради

(смт. Окни, вул. Комарова, 2), відбудеться пленарне засідання одинадцятої  сесії районної ради VІІ скликання.

Основні питання порядку денного:

1. Про звернення депутатів Окнянської районної ради до правоохоронних органів та прокуратури щодо законності дій посадових осіб Окнянської районної державної адміністрації Одеської області.

2. Про хід виконання рішення районної ради від 26 грудня 2015 року № 23-VІІ «Про районний бюджет Красноокнянського району на 2016 рік» в частині видатків загального фонду на поточний рік, розпорядником якого є районна рада, по коду КВК/КТКВ 180410 «Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю».

 

3. Про хід освоєння коштів  по об'єктах соціального значення району в 2016 році.

4. Про висловлення недовіри голові Окнянської районної державної адміністрації Гавришу В.Л.

 

Доповідач: Ткач В.Г., голова районної ради

Безоплатна правова допомога

Найбільш незахищені суспільні групи отримають доступ до БПД: внесено зміни до ЗУ «Про безоплатну правову допомогу»

21 грудня, Верховна Рада України прийняла Закон України «Про Вищу раду правосуддя», внісши зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» в частині розширення кола осіб, які мають право на безоплатну  вторинну правову допомогу. Тож найближчим часом коло осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, суттєво розшириться за рахунок надання такого права найбільш незахищеним суспільним групам.

Насамперед – це внутрішньо переміщені особи та особи, які претендують на отримання такого статусу, а також особи, які претендують на отримання статусу ветерана війни, у тому числі учасника бойових дій. Крім того, безоплатна вторинна правова допомога ветеранам війни, у тому числі учасникам бойових дій, іншим особам, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», надаватиметься не лише з питань їх соціального захисту, як це було дотепер, а з будь-яких питань.

Також суттєво підвищується поріг малозабезпеченості для отримання доступу до безоплатної вторинної правової допомоги:

  • § по-перше, враховуватиметься середньомісячний дохід особи, а не середньомісячний сукупний дохід сім’ї, як це було дотепер;
  • § по-друге, особа матиме право, якщо її дохід не перевищує двох прожиткових мінімумів;
  • § по-третє, інвалід матиме право, якщо отримує пенсію або соціальну допомогу у розмірі, що не перевищує двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб (а не якщо цей розмір є меншим двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб, як це було дотепер).

Це стало можливим завдяки тому, що сьогодні Верховна Рада України внесла такі зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» (Відомості Верховної Ради України, 2011, № 51, ст. 577):

«У частині першій статті 14:

а) пункт 1 викласти у такій редакції:

«1) особи, які перебувають під юрисдикцією України, якщо їхній середньомісячний дохід не перевищує двох розмірів прожиткового мінімуму, розрахованого та затвердженого відповідно до закону для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення, а також інваліди, які отримують пенсію або допомогу, що призначається замість пенсії, у розмірі, що не перевищує двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб – на всі види правових послуг, передбачених частиною другою статті 13 цього Закону;»;

б) доповнити новими пунктами 2¹ і 2² такого змісту:

«2¹) внутрішньо переміщені особи – на всі види правових послуг, передбачених частиною другою статті 13 цього Закону;

«2²) громадяни України, які звернулися із заявою про взяття їх на облік як внутрішньо переміщених осіб, – на правові послуги, передбачені пунктами 2 і 3 частини другої статті 13 цього Закону, з питань, пов’язаних з отриманням довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, до моменту отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;»;

в) у пункті 9 слова «на правові послуги, передбачені пунктами 1– 3 частини другої статті 13 цього Закону, стосовно питань, пов’язаних з їх соціальним захистом» замінити словами «на всі види правових послуг, передбачених частиною другою статті 13 цього Закону»;

г) доповнити новим пунктом 9¹ такого змісту:

«9¹) особи, які перебувають під юрисдикцією України і звернулися для отримання статусу особи, на яку поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», – на правові послуги, передбачені пунктами 2 і 3 частини другої статті 13 цього Закону, – до моменту прийняття рішення про надання такого статусу;».

«Координаційний центр з надання правової допомоги дякує народним депутатам України Ігорю Алексеєву, Андрію Помазанову та Русланові Сидоровичу, депутатській фракції “Народний фронт”, Комітетові з питань правової політики і правосуддя за внесення та підтримку відповідної поправки (988) до тексту проекту Закону України «Про Вищу раду правосуддя» (реєстраційний номер 5180 від 23.09.2016), прийнятого Верховною Радою України у першому читанні 03.11.2016, у другому читанні та в цілому в редакції Комітету (тобто з урахуванням даної поправки) 21.12.2016. Також дякуємо Кабінету Міністрів України, Міністерству юстиції України, Міністерству фінансів України та Міністерству економічного розвитку і торгівлі за принципову підтримку прийнятих змін», - директор Координаційного центру Андрій Вишневський.

ЗУ «Про вищу раду правосуддя» набере чинності з дня його опублікування.

Новини з податкової

Новини з податкової:

Оподаткування успадкованої нерухомості при продажу до трьох років

 Фахівці Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформують що продаж резидентами та нерезидентами успадкованого об’єкта нерухомості підлягає оподатку- ванню згідно з нормами ст. 172 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до п. 172.1 ст.172 ПКУ дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об’єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної ст. 121 Земельного кодексу України залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки, не оподатковується.

Умова щодо перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не поширюється на майно, отримане таким платником у спадщину.

Дохід від відчуження господарсько-побутових споруд, що розташовані на одній ділянці з житловим або садовим (дачним) будинком та продаються разом з ним, для цілей оподаткування окремо не визначається.

Отже, дохід від операцій з продажу не частіше одного разу на рік об’єктів нерухомості, зазначених у п. 172.1 ст.172 ПКУ, які перебувають у власності платника податку (резидента або нерезидента) менше ніж три роки та отримані таким платником у спадщину, податком на доходи фізичних осіб не оподатковується.

***

Аудитори Котовської ОДПІдонарахували понад 1,5 мільйон гривен

За 11 місяців поточного року підрозділом аудиту Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області проведено 60 перевірок. За  їх результатами до бюджету донараховано понад 1,5 млн. гривень. З цієї суми узгоджено 0,9 млн. гривень.

За підсумками 11 місяців поточного року  від донарахованих сум вже надійшло до бюджету 0,9 млн. грн., що перевищує показник відповідного періоду  минулого року на 0,6 млн. гривень.

Відділом податкового аудиту відпрацьовано 76 суб’єктів господарювання - юридичних осіб, які задіяні у схемах ухилення від оподаткування. Результатом відпрацювання стало надходження до бюджету 92 тис. грн.

Крім того, фахівцями відділу були направлені матеріали по 8 підприємствам щодо формування ризикового податкового кредиту на суму 2,4 млн. грн. до територіальних органів ДФС, в яких вони перебувають на обліку.

***

Податковий борг у платників єдиного податку позбавляє його права на спрощену систему

Платникам єдиного податку слід своєчасно сплачувати суми єдиного податку та звірятися  щодо стану розрахунків із бюджетом, щоб зненацька не отримати рішення про виключення з реєстру платників єдиного податку - наголошують в Котовській ОДПІ ГУ ДФС  в Одеській області.

Фахівці інспекції звертають увагу, що однією із підстав для анулювання реєстрації платника єдиного податку за рішенням контролюючого органу є несплата впродовж  двох послідовних кварталів податкового боргу, що виник у платника єдиного податку.

Таким чином, платник єдиного податку, в якого виник податковий борг у поточному кварталі, впродовж наступних двох кварталів має можливість сплатити цей податковий борг. У разі його несплати такому платнику податків анулюється реєстрація в останній день другого із двох послідовних кварталів.

Також, у разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення перевірок порушень платником єдиного податку вимог, встановлених главою І «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» Розділу ХІV Кодексу, анулювання реєстрації платника єдиного податку проводиться за рішенням такого органу, прийнятим на підставі акта перевірки, з першого числа місяця, наступного за кварталом, в якому допущено порушення.

У свою чергу, платники єдиного податку, які мають податковий борг на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів, зобов’язані самостійно перейти на сплату інших податків і зборів.

Зустрічайте Новий Рік без боргів перед бюджетом – акцентують увагу бізнес- спільноти у фіскальній службі  та вбезпечте себе від застосування фінансових санкцій за порушення правил сплати податків.

***

Від платників Котовської ОДПІ бюджет  отримав майже 9 млн.грн. податку на прибуток

Саме таку суму вказаного податку сплатили суб’єкти господарювання за січень – листопад 2016 року до зведеного бюджету України. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження податку на прибуток зросли на 3,3 млн.грн.

Зокрема, до Державного бюджету забезпечено надходження даного податку в сумі 7,6 млн.грн., у порівнянні з торішнім показником надходження зросли на 3 млн.грн. Також, до місцевих бюджетів надійшло 1,1 млн. грн.

Нагадуємо: квартальні декларації з податку на прибуток подаються підприємствами, які за минулий рік отримали доходи понад 20 млн. гривень. За підсумками 9-ти місяців 2016 року такі платники податку повинні нарахувати авансовий внесок з податку на прибуток у розмірі 2/9 задекларованого за цей період податку, який підлягає сплаті  у грудні поточного року.  

***

З 16 грудня 2016 року застосування РРО при купівлі-продажу іноземної валюти є обов’язковим

Відповідно до вимог Закону України від 06.07.95 р. №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон про РРО) та з урахуванням положень Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України, затвердженої постановою Правління Нацбанку України від 12.12.2002 р. №502, з 16 грудня 2016 року суб’єкти господарювання, які здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, зобов’язані використовувати у своїй діяльності РРО.

Для здійснення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти розроблено та включено до Державного реєстру РРО модель В1-1, яка є спеціалізованим електронним контрольно-касовим реєстратором для зазначених операцій і належить до РРО, дозволених до первинної реєстрації.

Водночас слід звернути увагу, що у разі недотримання порядку проведення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти до суб’єктів господарювання, які здійснюють такі операції за рішенням відповідних контролюючих органів, застосовуються фінансові санкції, передбачені ст. 18 Закону про РРО.

***

Понад 123 млн. грн. земельного податку сплачено до місцевих бюджетів  

З початку року землевласники та землекористувачі північного регіону Одеської області перерахували до місцевих бюджетів  123,5 млн. грн. земельного податку, що на 27 млн. грн. більше аналогічного періоду минулого року. Так по м.Подільськ надходження склали - 20 млн. грн., Балтському району – 20,8 млн грн., Любашівському району – 22 млн грн., Ананьївському району – 8,4 млн грн., по  Подільському району – 15,6 млн грн., Кодимському району – 15 млн грн., Окнянському району – 14 млн грн., Савранському району – 8,2 млн грн.

Левову частку надходжень – 93,4 млн грн.  сплатили  юридичні особи. Від фізичних осіб - підприємців та громадян надійшло 30,1 млн грн. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження по платниках збільшились відповідно на 23,8 млн грн. та  3,4 млн грн.  

Відповідно до податкового законодавства, власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

 ГУ ДФС в Одеській області

Новини з податкової

 

Новини з податкової:

Щодо своєчасності оприбуткування готівкових коштів

Державна фіскальна служба України звертає увагу суб’єктів господарювання, що останнім часом почастішали випадки порушення дотримання касової дисципліни щодо своєчасності оприбуткування виручки.

Зокрема, відповідно до п. 2.6  Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 637) уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та у повній сумі оприбутковуватися.

У разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) або використанням розрахункової книжки (далі – РК) оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК).

Тобто, щоденно суб’єкт господарювання повинен оприбутковувати у КОРО виручку на підставі фіскальних звітних чеків РРО (Z-звітів).

За несвоєчасне (через день і більше) оприбуткування передбачена штрафна санкція у п’ятикратному розмірі неоприбуткованої та/або несвоєчасно оприбуткованої суми коштів, відповідно до ст. 1 Указу Президента України від 12.06.1995 № 436/95 «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки».

***

Про надходження податків, зборів та ЄСВ за 11 місяців 2016 року

Котовською ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області протягом січня – листопада 2016 року забезпечено надходження до бюджетів усіх рівнів 669 млн грн., що на 280 млн грн. більше, ніж у відповідному періоді 2015 року.

До загального фонду державного бюджету надійшло 217 млн. грн. Надходження, що формують кошики місцевих бюджетів склали 450 млн грн.,  це на 169 млн грн. більше фактичних надходжень січня – листопада 2015 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 239 млн грн.

«Збільшення надходжень до бюджету це  в першу чергу свідчення сумлінного ставлення платників до своїх обов’язків. Саме тому зусилля фіскальної служби і далі будуть спрямовуватися на зменшення тиску на платників, створення сприятливого бізнес-середовища, максимально комфортних умов декларування та сплати податків», - відзначила в.о. начальника Котовської ОДПІ  ГУ ДФС в Одеській області Людмила Олійник.  

***

Чи може фізична особа підприємець - платник єдиного податку здійснювати зовнішньоекономічну діяльність, в тому числі за межами території України?

Фахівці Котовськом ОДПІ інформують що згідно із ст. 1 Закону України від 16 квітня 1991 року № 959-XII «Про зовнішньоекономічну діяльність» із змінами та доповненнями (далі – Закон) зовнішньоекономічна діяльність - діяльність суб’єктів господарської діяльності України та іноземних суб’єктів господарської діяльності, побудована на взаємовідносинах між ними, що має місце як на території України, так і за її межами. 

Фізичні особи, які мають постійне місце проживання на території України, мають зазначене право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність, якщо вони зареєстровані як підприємці згідно з Законом України «Про підприємництво» (ст.5 Закону).

Статтею 4 Закону передбачені види зовнішньоекономічної діяльності, до яких, зокрема, належать експорт та імпорт товарів, капіталів та робочої сили.

Відповідно до п.291.3 ст.291 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ) фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим гл.1 «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» ПКУ, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.

Пунктом 291.5 ст.291 ПКУ визначені види діяльності, здійснюючи які фізичні особи - підприємці не можуть бути платниками єдиного податку.

Платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, у разі здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування, або невідповідності вимогам організаційно-правових форм господарювання - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності або відбулася зміна організаційно-правової форми (пп.5 пп.298.2.3 п.298.2 ст.298 ПКУ).

Враховуючи вищенаведене, фізична особа – підприємець – платник єдиного податку може здійснювати зовнішньоекономічну діяльність як на території України, так і за її межами, за умови, що ним не здійснюються види діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.

***

Змінено Порядок оформлення та подання скарг платниками та їх розгляду контролюючими органами

За участі ДФС Міністерством фінансів України внесено зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, які набули чинності з 25 листопада 2016 року. Про це повідомив директор Департаменту адміністративного оскарження та судового супроводження ДФС Дмитро Донець.

«Процедура адміністративного оскарження рішень контролюючих органів є важливим чинником, який впливає на відносини між платником податків та контролюючим органом. Саме тому побудова ефективної, справедливої та дієздатної процедури адміністративного оскарження здатна значно покращити ці відносини», – розповів посадовець.

За його словами, внесені зміни дають можливість надати процесу перевірки матеріалів скарги статусу закритого або відкритого, зокрема, із залученням ЗМІ, уповноважених представників платника податків, у т.ч. адвокатів. Також регламентується участь представників Міністерства фінансів України, Державної регуляторної служби, Ради бізнес-омбудсмена в розгляді матеріалів скарг.

«Зазначені нововведення забезпечать максимальну прозорість процедури адміністративного оскарження та захист законних прав та інтересів платників податків. Крім того, вони сприятимуть перетворенню процедури адміністративного оскарження на ефективний механізм досудового врегулювання спорів між платником податків та контролюючим органом», – зазначив Дмитро Донець.

Нагадаємо, що Порядок оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами було затверджено наказом Міністерства фінансів України від 21 жовтня 2015 року № 916, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2015 року за № 1617/28062. Зміни внесено наказом від 28.09.2016 №849, який набрав чинності – 25.11.2016.

***

Як дізнатися, що податкова звітність в електронному вигляді була отримана контролюючим органом  

На офіційному веб - порталі ДФС України розміщено чимало електронних сервісів, якими платники податків мають можливість скористатися.

На сьогодні успішно працюють такі електронні сервіси, як«Електронний кабінет платника податків», «Дані Реєстру платників ПДВ», «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Антикорупційний сервіс «Пульс», «Електронна звітність», «Анулювання реєстрації платників ПДВ», «Реєстр платників єдиного податку», «Декларування on-line», «Дані про взяття на облік платників податків».

Як розповіла начальник відділу  обслуговування платників Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Валентина Синько, у платників податків виникають питання з приводу використання електронних сервісів, зокрема як дізнатися, що податкова звітність в електронному вигляді була отримана контролюючим органом.

Слід враховувати вимоги «Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку», затвердженої наказом ДПС України від 10.04.2008 року № 233, згідно з якими перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному вигляді до контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв’язку. Ця квитанція надсилається контролюючим органом на електронну адресу платника податків, з якою було надіслано податкову звітність.

Другий примірник першої квитанції в електронному виді зберігається в органі ДФС. Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається неодержаним. А підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних є друга квитанція в електронному виді у текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа, результати перевірки ЕЦП, інформація про платника податків, дата та час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, та дані про відправника квитанції. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі ДФС.

***

Платники Котовської ОДПІ збільшили відрахування єдиного соціального внеску

За підсумками січня-листопада 2016 року платниками Котовської ОДПІ   ГУ ДФС  в Одеській області сплачено загалом 239,3 мільйона гривень єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування .

 Найбільші надходження забезпечені підприємствами та підприємцями: м.Подільськ -62,3 млн. грн., Балтського району – 49,7 млн грн.., Любашівського району – 27,9 млн грн., Ананьївського району– 27,3 млн грн.

Також надходження склали по  Подільському району –  17,1 млн грн., Кодимському району – 20 млн грн., Окнянському району – 18,2 млн грн., Савранському району – 16,9 млн грн. Таким чином завдання державної фіскальної служби виконано на 103,2 відсотка, додаткові надходження склали 7,3 мільйона гривень.
Протягом листопада платники податку  відрахували до державних цільових фондів 23,4 мільйона гривень ЄСВ, що майже на 1,4 мільйона гривень більше від запланованого.
Примітно, що загальна сума відрахувань ЄСВ цьогоріч на 44 відсотка менша, ніж в аналогічному періоді минулого року. Однак при цьому слід врахувати, що з початку року з метою зниження навантаження на фонд оплати праці для роботодавців ставка ЄСВ змінилася з 41 на 22 відсотки. Водночас протягом року відбулося зростання мінімальної заробітної плати, яка на даний час становить 1600 гривень.

«Динаміка сплати єдиного соціального внеску протягом поточного року показує, що поступово розрив між минулорічними показниками надходжень внеску, коли його ставка була удвічі вища, та цьогорічними поступово зменшується», ­− пояснює заступник начальника - начальник Красноокнянського відділення Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Сергій  Бурдейний.

Слід також зазначити, що спільними стараннями податківців та міської влади  процес легалізації «тіньової» зайнятості у місті таки триває і не безуспішно. За результатами аналізу поданої звітності з ЄСВ у місті щомісяця збільшується кількість податкових агентів, які виплачують заробітну плату найманим працівників зі сплатою податків. Переважно це відбувається за рахунок підприємців – фізичних осіб.
Фахівці Котовської ОДПІ постійно проводять активну роз’яснювальну роботу серед роботодавців щодо підвищення рівня заробітної плати працівникам, легалізації зайнятості та погашення заборгованості перед робітниками. В ході регулярних особистих зустрічей з посадовим особами підприємств їм рекомендують заощаджені у зв’язку зі зменшенням ставки ЄСВ кошти направляти на підвищення заробітної плати працівників.
Нагадаємо також, що з метою виведення економіки з тіні та знищення такого явища, як зарплата «у конвертах» урядом заплановане підвищення з початку наступного року мінімальної заробітної плати до 3200 гривень на місяць. Очікується, що це призведе до збільшення відрахувань податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску.

Сектор організації роботи Котовськом ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Котовський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

ДО УВАГИ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ!

 

1 січня 2017 року спливає термін для неприбуткових організацій (громадських, благодійних організацій, всіх асоціацій, творчих спілок, інших) з перереєстрації своїх статутів.  Тому до кінця поточного року усі громадські організації повинні внести необхідні зміни відповідно вимогам Податкового кодексу України щодо неприбутковості організацій.

Необхідність внесення змін в статути громадських організацій пов'язана з тим, що з 1 січня 2015 року вступили в дію зміни в Податковому Кодексі України, а 1 січня 2017 року спливає термін для неприбуткових організацій з перереєстрації статутів згідно нових вимог. Тому всі організації, створені до 1 січня 2015-го, повинні обов'язково внести зміни до своїх статутів, а створені пізніше - перевірити документи на відповідність податковому законодавству.

Нові редакції статутів повинні відповідати вимогам п. 133.4.1-133.4.2 Податкового кодексу України щодо неприбутковості організацій.

У відповідності до п. 133.4.1. Податкового Кодексу не є платниками податку на прибуток неприбуткові підприємства, установи та організації, які виконують вимоги, встановлені цим пунктом:

- утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

- установчі документи якої містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;

- установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об’єднання та асоціації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків;

- внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Окремо п. 133.4.2. зазначається, що доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

З метою уникнення виключення з реєстру неприбуткових установ та організацій з 1 січня 2017 року, закликаємо в найкоротші терміни звернутись до центрів надання адміністративних послуг, державних реєстраторів територіальних органів Міністерства юстиції України для своєчасної реєстрації нових редакцій статутів (до 28 грудня 2016 року).

Крім того, прийом документів здійснюється Котовським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресами: м. Подільськ, вул. Соборна, 194 а. Телефони: (04862) 3-07-34, (04862) 3-06-56. Ел. адреса:   This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. "> This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

 

Оголошення для депутатів районної ради VII скликання

До уваги депутатів Окнянської районної ради VІІ скликання!

2 грудня 2016 року о 10.00 годині в сесійному залі районної ради

(смт. Окни, вул. Комарова, 2), відбудеться пленарне засідання десятої  сесії районної ради VІІ скликання.

Основні питання порядку денного:

- Звіт голови районної ради про свою діяльність.

- Інші питання. 

Окнянське бюро надання правової допомоги

Порядок надання житла громадянам, які потребують поліпшення житлових умов, у тому числі учасників антитерористичної операції, членів їх сімей, внутрішньо переміщених осіб та постраждалих внаслідок зазначеної операції

Житло одна з основних матеріальних умов життя людини. Потреба людини в житлі виникає з моменту її народження, збері­гається протягом усього життя і припиняється після смерті. Отже, задоволення потреби людини в житлі — дуже важливе соціальне завдання. Забезпеченість громадян певної країни житлом є одним з найконкретніших показників добробуту всього народу.

Законом установлюється вік, з якого громадянин України мо­же здійснювати своє право на одержання житла. Дієздатність щодо реалізації такого права настає в особи з виповненням їй 18 років, а якщо особа зареєструвала шлюб чи стала до роботи в передбачених законом випадках, то й раніше.

 У Конституції України зазначено: «Громадянам, які потре­бують соціального захисту, житло надається державою й орга­нами місцевого самоврядування безоплатно або за доступну для них плату відповідно до закону» (ст. 47).

Згідно зі ст. 31 Житлового кодексу України, кожен громадянин України, який потребує поліпшення житлових умов, має право одержати в ко­ристування жиле приміщення в будинках житлового фонду (державного і громадського) в порядку, передбаченому законо­давчими актами України. Жилі приміщення таким громадянам надаються переважно у вигляді окремої квартири на сім'ю.

Увага!  Згідно з ч. 1 ст. 9 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»,  внутрішньо переміщена особа має право на забезпечення органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб’єктами приватного права можливості безоплатного тимчасового проживання (за умови оплати особою вартості комунальних послуг) протягом шести місяців із моменту взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Згідно з ч. 9 ст. 11 цього ж Закону органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень надають у тимчасове безоплатне користування внутрішньо переміщеним особам із комунальної власності житлові приміщення, придатні для проживання.

Увага!  Учасники бойовий дій, які потребують поліпшення житлових умов, мають право на першочергове отримання житла. Тобто для отримання житла учасник бойових дій повинен належати до однієї з категорій «осіб, що потребують поліпшення житлових умов». При цьому, якщо такий учасник бойових дій дістав поранення, контузію або каліцтво під час участі в бойових діях чи при виконанні обов’язків військової служби, то він першочергово забезпечується жилою площею протягом двох років з дня взяття на квартирний облік.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719 «Про забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідів І–ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов»сім’ї інвалідів війни та загиблих військовослужбовців АТО мають право на отримання грошової компенсації за належне їм житло відповідно до Житлового кодексу України. Таким чином сім’ї загиблих учасників АТО та інваліди з числа учасників АТО зможуть самостійно обирати найбільш прийнятне для них житло та купуватимуть його за рахунок коштів грошової компенсації, наданої Урядом.

Увага! Стаття 34 Житлового кодексу України до осіб, які потребують поліпшення житлових умов, відносить осіб, які:

- забезпечені житлом нижче від установленого в даній міс­цевості рівня;

- проживають у приміщеннях, які не відповідають встанов­леним санітарним і технічним вимогам;

- хворіють на тяжкі форми деяких хронічних захворювань,через що не можуть проживати в комунальних квартирах чи в одній кімнаті з членами своєї сім'ї;

- проживають за договором піднайму жилого приміщення в будинках державного чи громадського житлового фонду або задоговором найму в жилих приміщеннях житлово-будівельних кооперативів;

- упродовж довгого часу проживають за договором найму (оренди) в будинках (квартирах), що належать громадянам за правом приватної власності;

- проживають у гуртожитках.

Увага!  Заява про взяття на квартирний облік подається відповідно до виконавчого комітету органу місцевого самоврядування за місцем проживання громадян та адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншої громадської організації за місцем їх роботи. Заява підписується членами сім'ї, які разом проживають, мають самостійне право на одержання жилого приміщення і бажають разом стати на облік. Члени сім'ї, що підписали заяву громадянина та прийняті на облік разом з заявником, набувають права на спільне одержання житлового приміщення.

Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років, а також особи з їх числа беруться відповідними органами місцевого самоврядування на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, за місцем їх походження або проживання до влаштування в сім'ї.

 До заяви додаються:

- довідка з місця проживання про склад сім'ї, видана організацією, яка здійснює експлуатацію жилого будинку, або громадянином, який має у приватній власності жилий будинок (частину будинку), квартиру;

- довідки про те, чи перебувають члени сім'ї на квартирному обліку за місцем роботи (у виконавчому комітеті органу місцевого самоврядування).

У необхідних випадках до заяви додаються також медичний висновок, довідка (виписка з рішення виконавчого органу) про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам, копія договору піднайму жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду чи договору найму жилого приміщення в будинку житлово-будівельного кооперативу або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину на праві приватної власності.

Громадяни, які беруться на облік на пільгових підставах або користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, вказують про це у заяві і подають відповідні документи.

Попередній розгляд заяв про взяття на квартирний облік у виконавчому комітеті органу місцевого самоврядування провадиться громадською комісією з житлових питань при виконавчому комітеті, а на підприємстві, в установі, організації - комісією по житлово-побутовій роботі профспілкового комітету.

Вказані комісії перевіряють житлові умови громадян і про результати перевірки складають акт обстеження житлових умов.

Заяви і матеріали перевірки житлових умов громадян розглядаються на засіданні відповідної комісії, яка вносить свої пропозиції виконавчому органу місцевого самоврядування або адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншої громадської організації і профспілковому комітетові. На засідання комісії при необхідності запрошується заявник. Однак, він вправі бути присутнім і виступити на засіданні комісії незалежно від наявності запрошення.

Увага!   Рішення щодо взяття на квартирний облік повинно бути винесене у місячний строк з дня подання громадянином необхідних документів.

Якщо на розгляд виконавчого комітету органу місцевого самоврядування або адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншої громадської організації і профспілкового комітету буде внесено пропозицію про відмову у взятті на облік, на засідання вказаних органів запрошується заявник.

Рішення про взяття громадян на квартирний облік за місцем роботи затверджується виконавчим комітетом органу місцевого самоврядування, на території якої знаходиться відповідне підприємство, установа, організація.

Про прийняте рішення виконавчий комітет органу місцевого самоврядування, адміністрація підприємства, установи, організації направляють заявникові письмову відповідь з повідомленням відповідно дати взяття на облік, виду і номера черги або підстави відмови у задоволенні заяви.

Громадяни вважаються взятими на квартирний облік: у виконавчому органі місцевої ради - з дня винесення рішення виконавчого органу, за місцем роботи - з дня винесення спільного рішення адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншої громадської організації і відповідного профспілкового комітету, затвердженого виконавчим органом місцевої ради.

При одночасному розгляді заяв кількох осіб їх черговість на одержання жилих приміщень визначається за датою подання ними заяви з необхідними документами. Якщо в один день подали заяви кілька осіб, їх черговість на одержання жилих приміщень визначається при прийнятті рішення з урахуванням житлових умов, стану здоров'я, трудової та громадської діяльності.

З числа вказаних громадян складаються списки осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень. Списки громадян, взятих на квартирний облік, та окремі списки осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, вивішуються для загального відома.

Увага!  Право на заселення в житлове приміщення дає тільки ордер.

Ордер на жиле приміщення — це письмове розпорядження на його заселення, що видається на підставі рішення виконавчого комітету органу місцевого самоврядування чи місцевої держав­ної адміністрації. Він є єдиною підставою для заселення в нада­не жиле приміщення, видається лише на вільне жиле приміщен­ня, має чітко встановлену форму.

Ордер здається в житлово-експлуатаційну організацію і є під­ставою не тільки для заселення в житло, а й для укладення з відповідальним квартиронаймачем договору житлового найму.

Заступник начальника відділу

«Окнянське бюро надання правової допомоги»

Котовського місцевого центру з надання

безоплатної вторинної правової допомоги

Гушкан Альона Петрівна

 

 

 

Новини з податкової

Новини з податкової:

Ліля Булковська: Оновлений Електронний кабінет платника працює безкоштовно, цілодобово та в режимі реального часу

Для покращення сервісного обслуговування платників фахівцями ДФС було спрощено роботу Електронного кабінету платника. Відтепер для роботи з кабінетом не потрібно встановлювати спеціалізованого програмного забезпечення. Він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет. Про це під час брифінгу повідомила заступник директора департаменту – начальник управління електронних сервісів та звітності ДФС Ліля Булковська.

За її словами, Електронний кабінет працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.

«Через відкриту частину користувачі мають змогу ознайомитися з останніми актуальними новинами ДФС, а також дізнатися про нововведення та доопрацювання кабінету. Також платники мають змогу отримати інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності, дізнатися контакти та адреси центрів обслуговування платників, переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності, в режимі реального часу отримати інформацію з понад 10 реєстрів ДФС», – розповіла Ліля Булковська.

Щоб скористатися приватною частиною платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. В кабінеті платник може переглянути особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки.
При цьому платники мають можливість переглянути всю подану звітність незалежно від способу подання.

Фізичні особи (громадяни), суб’єкти спрощеної системи оподаткування, платники податку на додану вартість та інші платники в Електронному кабінеті також мають можливість створити та надіслати звітність в електронному вигляді, заяву для реєстрації платником окремого податку, надіслати запит та отримати витяг з реєстру або витяг з відповідної системи, до якої створюється запит.

«Через Електронний кабінет вперше надано можливість електронного листування з контролюючими органами. Для цього необхідно просто обрати податкову інспекцію чи митницю, зазначити вид листа, завантажити його та надіслати», – сказала Ліля Булковська.
Для фізичних осіб (громадян) в Електронному кабінеті є можливість створення запиту щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що досить важливо в період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій.

Посадовець також відзначила зацікавленість платників податків оновленим сервісом.

«Після впровадження Електронного кабінету наші платники та користувачі активно брали участь в його тестуванні. Саме платниками було надіслано багато пропозицій щодо його вдосконалення, розширення спектру послуг, які й були першочергово впроваджені та реалізовані в кабінеті», – зазначила Ліля Булковська.

***

Кошти спецрахунку лише за призначенням

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області нагадує платникам ПДВ - сільськогосподарським підприємствам, які користуються спецрежимом оподаткування згідно з  статтею 209 Податкового кодексу України ( далі – ПКУ), щодо необхідності дотримання ними законодавчих вимог щодо цільового використання коштів, які акумульовані на спеціальних рахунках, а саме: придбані за рахунок вказаних коштів активи використовуватимуться виключно у виробництві сільськогосподарських товарів чи послуг.

Фактори, пов’язані з  виробництвом власної сільгосппродукції чітко регламентовані  у підпункті 209.15.1 статті 209 ПКУ. Це:

а) товари/послуги, які придбаваються сільськогосподарським підприємством для їх використання у виробництві сільськогосподарської продукції, а також основні фонди, які придбаваються (споруджуються) з метою їх використання у виробництві сільськогосподарської продукції.

б) послуги, супутні постачанню сільськогосподарського товару, який вирощується, відгодовується, виловлюється або збирається (заготовлюється) безпосередньо платником податку:

сіяння та саджання рослин, збирання врожаю, його брикетування чи складування, проведення інших польових робіт, включаючи внесення добрив та засобів захисту рослин;

пакування та підготовка до продажу, у тому числі сушіння, очищення, розмелювання, дезінфекція та силосування сільськогосподарської продукції (01.41.0 КВЕД);

зберігання сільськогосподарської продукції;

вирощування, розведення, відгодівля та забій свійських сільськогосподарських тварин, застосування засобів захисту тварин, проведення протиепізоотичних заходів;

отримання послуг з використання сільськогосподарської техніки, крім отримання її у фінансову оренду (лізинг);

отримання послуг, супутніх веденню сільськогосподарської діяльності, а саме з питань оподаткування, бухгалтерської звітності та обліку, організації внутрішнього виробничого управління (74.14.0 КВЕД);

знищення бур'яну та шкідливих комах, оброблення посівів і сільськогосподарських площ засобами захисту рослин, а також використання засобів захисту тварин;

експлуатація меліоративних зрошувальних та осушувальних систем для посівних площ і сільськогосподарських угідь;

розділ м'яса для товарної кондиції.

У випадку надмірного або помилкового перерахування коштів на спеціальний рахунок, зазначені кошти поверненню платнику податку не підлягають, а враховуються таким платником в рахунок майбутніх перерахувань на спеціальний рахунок та можуть бути використані ним для інших виробничих цілей, пов'язаних з виробництвом сільськогосподарської продукції.

У разі нецільового використання суми податку на додану вартість сільськогосподарське підприємство несе відповідальність відповідно до п. 30.8 ст. 30 ПКУ, яким визначено, що податкові пільги, використані не за призначенням чи несвоєчасно повернуті, повертаються до відповідного бюджету з нарахуванням пені в розмірі 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 січня 2011 року №11 "Про затвердження Порядку акумулювання сільськогосподарськими підприємствами сум податку на додану вартість на спеціальних рахунках, відкритих у банках та/або органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів", сума ПДВ, що акумулюється на спеціальному рахунку, не підлягає вилученню до державного бюджету, використовується сільськогосподарським підприємством у виробництві сільськогосподарських товарів чи послуг, а починаючи з 1 січня 2017 року перераховується на поточний рахунок сільськогосподарського підприємства.

***

 Платниками Котовської ОДПІ сплачено  23 мільйони гривень ЄСВ

Платниками податків, які знаходяться на обліку в Котовській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області, за жовтень п.р. сплачено 23,4 млн грн. єдиного соціального внеску. Так по  м.Подільськ надійшло – 5,9 млн. грн., Подільському району –  1,7 млн грн., Балтського району – 5,1 млн грн.., Любашівського району – 2,6 млн грн., Ананьївського району– 2,4 млн грн. ., Кодимському району – 2 млн грн., Окнянському району – 1,8 млн грн., Савранському району – 1,8 млн грн.

Фахівці інформують платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про те, що з 18 жовтня 2016 року у зв’язку із публікацією в «Офіційному віснику України» набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 07.09.2016 р. № 813 "Про внесення змін до деяких наказів Міністерства фінансів України" (далі - наказ N 813), яким внесено зміни до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 р. №435 , які полягають у тому, що у графі 8 додатку 4 Переліку таблиць звіту, у рядку 4 розділу I таблиці 2 та у назві таблиці 8 слова "престарілим, який", "досяг" замінено словами "особою похилого віку, яка", "досягла".

Відповідно, звітність зі змінами, внесеними наказом №813, подаватиметься платниками єдиного внеску починаючи з 01.12.2016 р.

***

До нового Реєстру вже внесено  24 неприбуткових установ та організацій м.Подільська та Подільського району

Станом на 01.11.2016 р. на обліку в Котовській ДПІ ГУ ДФС в Одеській області перебуває 380  неприбуткових установ та організацій.

Податківці  звертають увагу керівників неприбуткових організацій на те, що вони мають не так багато часу, аби надати податковій документи, що підтверджують статус неприбутковості їх установ.

Нагадуємо, з метою включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій, такі підприємства повинні відповідати вимогам пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України. Привести у відповідність із нормами Податкового кодексу установчі документи керівники неприбуткових організацій зобов'язані до 1 січня 2017 року та у цей самий термін подати копії таких документів до органу ДФС за місцем реєстрації.

Платники податків, які не приведуть свої установчі документи у відповідність із нормами пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу, після 1 січня 2017 року будуть виключені з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

***

Місцеві бюджети отримали від платників Котовської ОДПІ  112 млн. грн. земельного податку

Такі цифри озвучила в.о. начальника Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Людмила Олійник. За словами керівника, за січень - жовтень 2016 року до місцевих бюджетів надійшло 112,3 млн. гривень плати за землю та орендної плати. Це на  26 млн. гривень більше встановленого завдання. Темпи приросту склали 31,1%. Так надходження склали по м.Подільськ -18,3 млн грн., Подільському району - 14,3 млн грн., Балтському району – 18,5 млн грн.., Любашівському району – 20 млн грн., Ананьївському району– 7,7 млн грн. ., Кодимському району – 13,6 млн грн., Окнянському району – 12,7 млн грн., Савранському району – 7,2 млн грн.

Юридичні особи спрямували до місцевого бюджету 84 млн. гривень плати за землю та орендної плати за землю, фізичні особи – підприємці та громадяни – 28,4 млн. гривень. У жовтні поточного року платниками сплачено 11 млн. гривень земельного податку.

Нагадаємо, що згідно з п. 286.5 статті 286 Податкового кодексу нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться податковими органами, які видають платникові до 1 липня 2016 року податкове повідомлення-рішення про сплату податку, який слід сплатити протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.287.5 ст.287 ПКУ).

Фізичні особи (громадяни) несуть відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов’язання. Так, якщо вони протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення не сплачують узгоджену суму грошового зобов’язання з плати за землю, такі платники податків притягуються до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Разом з тим, на суму податкового зобов’язання з плати за землю, не сплаченого протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, нараховується пеня у порядку, визначеному ст.129 Податкового кодексу України.

***

Майже 25 мільйонів гривень сплачено до місцевих бюджетівакцизного податку платниками Котовської ОДПІ

За 10 місяців 2016 року платниками акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизними товарами до місцевих бюджетів сплачено 24,8 млн. грн. акцизного податку, що на 9,9 млн. грн., або на 66,5% більше надходжень аналогічного періоду попереднього року. Доведений індикативний показник по акцизному податку з роздрібної торгівлі підакцизними товарами виконано на 122,6%. Так,  по  м. Подільськ ( Котовськ) надходження становлять – 7,9 млн грн.., Подільському (Котовському) району – 0,4 млн грн.. Ананьївському відділенні – 2,0 млн грн.., Балтському відділенні – 4,6 млн грн.., Любашівському відділенні – 5,2 млн грн.., Савранському відділенні –  1,4 млн грн.., Кодимському відділенні – 2,8 млн грн.., Красноокнянському відділенні –  0,5 млн грн..

Тільки протягом жовтня цього року до місцевих бюджетів надійшло 3 млн. грн. акцизного податку, що на 212 тис. грн. більше планового показника.

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Адвокат майбутнього

Шановні адвокати!

            10 листопада, в Україні розпочато програму професійного розвитку для адвокатів «Адвокат майбутнього», та оголошено про відбір учасників для участі у програмі.

            Програма «Адвокат майбутнього» - перша всеукраїнська програма професійного розвитку для адвокатів, покликана підтримати співтовариство однодумців-професіоналів, які прагнуть підвищити якість правничих послуг, ефективно впроваджувати реформи у сфері правосуддя, розвивати професійну спільноту.

            Програма складається із 4-х навчальних модулів:

  • Робота з клієнтом
  • Взаємодія з колегами — процесуальними опонентами в суді
  • Комунікація у юридичному співтоваристві
  • Зв’язки з громадськістю та медіа

            На учасників програми очікує чотири триденні сесії протягом 2017 року. Навчальні модулі проходитимуть у Києві, Львові, Харкові та Одесі. Для участі у програмі планується відібрати 100 адвокатів з усієї України. Відбір учасників буде здійснений у грудні 2016 року. Навчання розпочнеться у лютому 2017 року та участь у ньому для відібраних учасників буде безоплатною, оскільки програма підтримується проектом «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти в партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги та фінансується Урядом Канади.

            Для участі у відборі програми «Адвокат майбутнього» потенційним учасникам необхідно:

  • до 9 грудня 2016 року до 23:59 заповнити заяву-анкету;
  • у період із 19 по 23 грудня 2016 року, за потреби, пройти інтерв’ю як додатковий відбірковий тур.

            Заповнити заяву-анкету можна на сайті програми www.tomorrowslawyer.org. На цьому ж веб-сайті можна детальніше ознайомитися із умовами участі у програмі та отримати більше інформації про навчальні модулі.

Котовський МЦ НБВПД

 

Новини з податкової

­Новини з податкової:

До уваги платників податків: про нові технологічні сертифікати шлюзу приймання звітності ДФС!

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області звертає увагу, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД у розділі «Новини» за посиланням http://acskidd.gov.ua/news повідомив наступне.
АЦСК ІДД ДФС сформовано нові технологічні сертифікати шлюзу приймання та обробки електронної звітності ДФС, які необхідно буде використовувати з 15.11.2016 при поданні електронних звітів до ДФС.
Завантажити зазначені вище технологічні сертифікати можна у розділі «Сертифікати АЦСК» за посиланням: http://acskidd.gov.ua/ca-certificates

***

З листопада діють нові форми КОРО та порядок застосування РРО

Наказом Міністерства фінансів України від 23.09.2016 №837 оновлено форми книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО), Порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, а також Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО).

Зокрема, вимоги щодо відображення акцизного податку (або іншого податку) у КОРО не поширюються на записи, що формуються на підставі розрахункових документів, надрукованих на РРО, версії внутрішнього програмного забезпечення яких включені до Державного реєстру електронних контрольно – касових апаратів та комп’ютерних систем до 11.03.2016 р.

Також, у разі наявності у суб’єктів господарювання книг обліку розрахункових операцій за формами, наведеними у додатках 1 та 2 до Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, такі КОРО можуть бути зареєстровані, перереєстровані у відповідному контролюючому органі, а також використовуватись суб’єктами господарювання до скасування реєстрації таких КОРО. У разі наявності розрахункових операцій за підакцизні товари такі КОРО можуть використовуватись за умови відображення сум акцизного податку (або іншого податку) у графах, в яких відображається сума податку на додану вартість.

***

Податкова декларація про майновий стан і доходи та інструкція щодо її заповнення зазнали змін

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє, що Міністерство фінансів України наказом від 15 вересня 2016 року №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 2 жовтня 2015 року №859» (далі – Наказ №821) внесло зміни до форми податкової декларації про майновий стан і доходи. Також у новій редакції викладено Інструкцію щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.

Зауважимо, що відповідно до пункту 3 Наказу №821, він набирає чинності з 31 грудня 2016 року.

Так, зокрема, оновлена податкова декларація про майновий стан і доходи (далі – Декларація) складається із семи розділів та містить два додатки, а саме:

- Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору з доходів, отриманих від операцій з інвестиційними активами (додаток Ф1);

- Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору з доходів, отриманих самозайнятою особою (додаток Ф2).

***

З початку року платники ЄСВ Котовської ОДПІ сплатили 216 мільйонів гривень

Про це повідомили фахівці управління податків і зборів з фізичних осіб Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області. За період січень-жовтень п.р. сума сплаченого платниками Котовської ОДПІ  єдиного соціального внеску склала 215,9 млн. гривень.  

Найбільші надходження забезпечені підприємствами та підприємцями: м.Подільськ -56,5 млн. грн., Балтського району – 45 млн грн.., Любашівського району – 25,3 млн грн., Ананьївського району– 24,5 млн грн.

Також надходження склали по  Подільському району –  15,4 млн грн., Кодимському району – 17,8 млн грн., Окнянському району – 16,4 млн грн., Савранському району – 15 млн грн.

Фахівці Котовської ОДПІ зазначають, що зміни у законодавстві дозволили істотно зменшити навантаження на фонд оплати праці для роботодавців, а вивільнені кошти спрямувати на розвиток виробництва та інші потреби.

Своєчасна сплата  ЄСВ це не тільки обов’язок перед державою, але  і захищені  соціальні гарантії для кожного з нас на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, гідне пенсійне забезпечення та інші виплати.

Котовська ОДПІ застерігає неплатників, що за порушення сплати або несвоєчасної сплати єдиного соціального внеску  вони будуть нести адміністративну відповідальність.

***

Боротьба з корупцією в органах ДФС

Прагнення українського суспільства подолати корупцію та мінімізувати її суспільно-політичні наслідки стало основоположним напрямом сучасної стратегії розвитку України. Досягнення успіху у цьому процесі є передумовою для демократичних перетворень у державі, зміцнення національної безпеки, зростання її економічного потенціалу, формування у суспільства довіри до влади, покращання добробуту громадян України.

Удосконалення антикорупційного законодавства України, утворення нових антикорупційних інституцій зумовило останнім часом докорінні зміни національної системи запобігання та протидії корупції, що, у свою чергу, вимагає врахування цих обставин і в організації діяльності Державної фіскальної служби України, створення нових відомчих ефективних механізмів зниження рівня корупції, забезпечення умов для доброчесної поведінки осіб, уповноважених на виконання функцій держави.

Слід зазначити, що подолання корупції в органах ДФС є одним із першочергових завдань українського суспільства, оскільки існуючі прояви корупції негативно впливають на рівень надходжень грошових коштів до державного бюджету, на ефективність діяльності фіскальних органів, їх рейтинг, взаємовідносини з платниками податків тощо.

Значна роль у запобіганні корупції відіграє механізмам громадського контролю, зворотного зв'язку з платниками.  Для цього діє інтерактивний сервіс «Пульс». Він працює у вигляді прямої телефонної лінії на номер (044) 284-00-07 за принципом call-back – податківці не тільки приймають звернення, але й повідомляють платникам про результати перевірки та вжиті заходи.

Завдяки високій кваліфікації та злагоженій роботі фахівців Центрів обслуговування платників Котовської ОДПІ за січень-жовтень 2016 року на сервіс «Пульс» не надійшло жодного звернення, що стосувалось роботи інспекції.

***

Чергове зниження облікової ставки НБУ

В Україні в черговий раз знижено облікову ставку. Відповідно до  Рішення Правління НБУ від 27.10.2016 № 372-рш віднині облікова ставка встановлена у розмірі 14 відсотків.

Нагадаємо, що востаннє облікова ставка була змінена 16 вересня 2016 року. Тоді Нацбанк знизив її розмір з 15,5 до 15 відсотків. А загалом, протягом цього року, облікова ставка знижувалась уже шість разів – з 19 до 14 відсотків.

Облікова ставка НБУ застосовується в оподаткуванні, договірних відносинах, при нарахуванні пені за заниження податкових зобов'язань та в інших випадках, передбачених законодавством, а також при порушенні договірних відносин, якщо це передбачено відповідним договором.

***

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Календар новин

<< < Квітень 2019 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30