Оголошення для депутатів районної ради VII скликання

До уваги депутатів Окнянської районної ради VІІ скликання!

31 березня 2017 року о 10.00 годині в малому залі районної ради

(смт. Окни, вул. Комарова, 2), відбудеться пленарне засідання тринадцятої сесії районної ради VІІ скликання.

Основні питання порядку денного:

- Про звіт районної державної адміністрації про виконання районного бюджету за 2016 рік.

- Про звіт районної державної адміністрації про виконання районної цільової Програми "Підтримки розвитку малого підприємництва в Красноокнянському районі на період до 2017 року" за 2016 рік.

- Інші питання. 

Відділ «Окнянське бюро правової допомоги» Котовського МЦ НБВПД інформує про причини дитячих суїцидів та шляхи їх запобігання

Статистика самогубств неповнолітніх в Україні вражає. У 2014 році було зафіксовано 125 випадків, уже за рік – 148. Експерти кажуть, що діти в абсолютній більшості випадків не ставили батьків до відома про своє рішення звести рахунки з життям, однак розпізнати тривожні сигнали все ж таки можна. Для цього потрібно хоча б розмовляти з дитиною більше 7 хвилин на день – саме стільки заклопотані батьки в середньому виділяють на подібні діалоги.

Обов'язкової уваги дорослих потребують постійні проблеми дітей, коли труднощі тільки накопичуються, а впоратися з ними дитина не може. Дорослих має насторожити самоізоляція, цілковита відмова від спілкування з друзями, постійне сидіння у власній кімнаті, депресивні малюнки або картинки в соцмережах, вперте небажання ділитися своїми справами чи навпаки – розмова з посилом про власну непотрібність і жорстокість світу. Такі озвучені думки мають насторожити батьків, радять фахівці.

Алгоритм дій зловмисників, які доводять дитину до самогубства, ознаки участі дитини у подібних групах у соціальних мережах, список облікових записів, які реєструвалися з території України, а також контакти підрозділів кіберполіції, куди слід звертатися у разі виявлення небезпеки – що необхідно знати батькам, аби вберегти дитину від суїциду.

Департамент кіберполіції Національної поліції України повідомляє про виявлення у соціальних мережах небезпечних груп, в яких дітей доводять до самогубства.

Фанати таких спільнот називають себе «китами», тому що ці тварини асоціюються у них зі свободою. Використання поняття «кити» («летючі кити»), можливо, пояснюється тим, що цей вид ссавців – один з небагатьох, представники якого добровільно можуть звести рахунки з життям.

Подібні суїцидальні спільноти називаються «Море китів» і «Тихий дім». Відтак у всіх прихильників «моря китів» і «тихих будинків» на особистих сторінках зображені відео або малюнки з літаючими китами.

 Зловмисники, що організували цю систему, працюють наступним чином.

Для того, аби вступити в такі групи, потрібно подати заявку для вступу до неї та написати певний текст у себе на сторінці.

Якщо адміністрація групи затвердить кандидатуру, то буде проведено невеличке психологічне вивчення особи та її готовності до самогубства через спілкування в приватному чаті.

Наступне повідомлення буде із завданням (опис завдання, та час який надається на його виконання). Виконання кожного завдання, потрібно фіксувати на фото або відео. На кожне завдання надається обмежений час. Якщо учасник не встигає його виконати, то його виключають з групи.

Всього дається 50 завдань («квестів») (у фейкових спільнотах – від 13 до 50 «квестів», це залежить від адміністратора).

Адміністратор групи схиляє дитину до виконання завдань (квестів), причому практично всі завдання передбачають нанесення дитині власноруч каліцтв або заподіяння болю. Всі ці «квести» в обов’язковому порядку знімаються на відео.

Коли адміністратор групи впевнений в тому, що дитина готова до самогубства, створюється аудіо з музикою, в якому дитина виступає в головній ролі. У ролику оговорюються усі її проблеми, які вона озвучила «провіднику». Єдиний вихід із усіх проблем, який озвучується в цьому «творі», – вчинити самогубство. Перед цим дитина слухає аудіозапис і робить останній крок.

Фінальне завдання – покінчити життя самогубством та зафіксувати момент смерті на камеру в режимі online. Відеозаписи в подальшому продаються в мережі Інтернет або в Darknet.

Дорослі часом не уявляють, якою важливою стане для підлітка спроба щиро з ним поговорити і поділитися своїм переживаннями. Довіра при цьому дуже важлива. Батькам також радять зайняти дитину цікавою їй справою, а ще краще – робити більше різних справ разом. Якщо ж дорослі підозрюють, що самі з ситуацією не впораються – необхідно не соромитися і звернутися за кваліфікованою психологічною підтримкою, котра буде необхідна всій родині. Адже вихід зі складної ситуації слід шукати спільно.

 

У зв’язку з цим батькам, щоб не допустити потрапляння дітей у такі групи, рекомендується:

– приділяти більшу увагу психологічному стану дитини;

– перевіряти шкіряні покриви дитини на наявність пошкоджень. У разі їх виявлення – з’ясовувати обставини, за яких вони з’явилися. Особливу увагу звертати на пошкодження різного роду у формі кита;

– перевіряти облікові записи (акаунти) дитини в соціальних мережах та групи, до яких входить акаунт. Перевіряти вміст спілкування у приватних чатах;

– звертати увагу на коло спілкування дитини;

– намагатися зайняти вільний час дитини спортивними або культурними секціями;

                         обов’язково контролювати те, які фото та відеофайли знаходяться в гажетах дитини;

– встановлювати функцію «батьківський контроль» на всіх гаджетах дитини.

 

Департаментом кіберполіції була виявлена одна з таких груп https://vk.com/blueskitea. До неї входили 209 користувачів з України. При цьому слід наголосити, що такі групи щодня блокуються адміністрацією соціальних мереж за зверненнями правоохоронних органів або їх користувачів.

Тому, при виявленні таких груп самостійно, просимо негайно повідомляти до кіберполіції (https://www.cybercrime.gov.ua – цілодобово), телефон гарячої лінії                  (044) 374-37-21 (з 8:45 до 19:30 в робочі дні) або звертатися до адміністрації соцмережі, у якій було виявлено групу.

Аналізуючи діяльність зазначених груп, кіберполіція встановила постійних учасників таких спільнот, які реєструються з території України.

У зв’язку з цим кіберполіція звертається до батьків та усіх не байдужих із проханням бути пильними, при можливості – перевірити облікові записи ваших дітей, чи не зареєстровані вони під зазначеними у списку іменами.

При виявлені додаткових облікових записів Департамент кіберполіції інформуватиме шляхом оновлення цього списку.

Шляхи зняття особи з реэстрації

Інформлисток. Шляхи зняття особи з реєстрації

 

Пам'ятка учасникам АТО

pamiatka-ato-pic

 

Пам'ятка учасникам АТО

Привітання з Різдвом Христовим

DSC03264


Сердечно вітаю Вас з Різдвом Христовим!

Нехай Господнє благословення буде на всіх 

Ваших справах, освячених від вічними орієнтирами Віри, Надії, Любові.

З Різдвяних свят, із світлої надії кожної людини на щасливе прийдешнє розпочинається новий рік нашого життя, наші майбутні звершення у нових справах. Бажаю здоровя, щастя, добра і благополуччя, успіхів у Вашому житті.

 

 

З повагою

Голова районної ради

Ткач Володимир Григорович


Безоплатна правова допомога

Більше незахищених суспільних груп отримують доступ до БПД: Президент підписав закон, який вносить зміни до ЗУ "Про безоплатну правову допомогу"

03 січня 2017 року Петро Порошенко підписав Закон України «Про Вищу раду правосуддя», як повідомляє офіційне інтернет-представництво Президента України. Цим документом, зокрема, внесені зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» в частині розширення кола осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу.  04 січня  «Голос України» опублікував Закон України «Про Вищу раду правосуддя», отже зазначені зміни стаютьчиннимиз 5 січня 2017 року.

Метою зазначених законодавчих новел є посилення соціальних гарантій шляхом розширення кола осіб, які мають право на гарантовану державою безоплатну вторинну правову допомогу.

Насамперед, йдеться про внутрішньо переміщених осіб та осібякі до сьогодні лише претендували на отримання такого статусу. Таким чином скористатися кваліфікованою правовою допомогою тепер зможуть близько 1 700 000 людей – саме така сьогодні є приблизна кількість зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб.

Така ж соціальна гарантія встановлена для осіб, які претендують на отримання статусу учасника бойових дій. Крім того, безоплатна вторинна правова допомога ветеранам війни, у тому числі учасникам бойових дій (на сьогодні їх близько 275 000 осіб), іншим особам, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»,надаватиметься не лише з питань їх соціального захисту, як це було до прийняття зазначених змін, а з будь-яких інших питань.

  Також суттєво змінилися підходи до визначення рівня малозабезпеченості, що є критерієм для отримання безоплатної вторинної правової допомоги не менше 10 000 000 осіб:

  • по-перше, особа матиме таке право, якщо її дохід не перевищує двох прожиткових мінімумів;
  • по-друге, враховуватиметься середньомісячний дохід особи, яка звертається за допомогою, а не середньомісячний сукупний дохід сім’ї, як це було дотепер.

Внесені зміни враховують об’єктивну потребу у забезпеченні доступу до безоплатної правової допомоги особам, які мають дохід, що дорівнює прожитковому мінімуму або навіть більше, проте є недостатнім для самостійної оплати правових послуг. Крім того, прийняті зміни зроблять особу незалежною від доходів інших членів сім’ї у питанні звернення за безоплатною правовою допомогою. Насамперед, це уможливить звернення за такою допомогою осіб, законні інтереси та права яких порушуються в сім’ї.

Реалізувати своє право на безоплатну правову допомогу можна через мережу центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги та їх структурні підрозділи – бюро правової допомоги. Правові послуги надають адвокати та штатні юристи центрів. Детальну інформацію з питань, пов’язаних з отриманням безоплатної правової допомоги, можна отримати за номером цілодобової телефонної лінії – 0 800 213 103 або на веб-сайтах Міністерства юстиції чи Координаційного центру з надання правової допомоги.

Зазначені зміни до ЗУ «Про вищу раду правосуддя» набирають чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

 

Котовський МЦ НБВПД

 

Повідомлення про проведення пленарного засідання дванадцятої сесії районної ради VІІ скликання.

До уваги депутатів Окнянської районної ради VІІ скликання!

30 грудня 2016 року о 10.00 годині в великій сесійній залі районної ради

(смт. Окни, вул. Комарова, 2), відбудеться пленарне засідання дванадцятої  сесії районної ради VІІ скликання.

Буде розгялнуто питання прийняття районного бюджету на 2017 рік та прийняття програм, що фінансуються з районного бюджету.

 

Повідомлення про проведення пленарного засідання одинадцятої сесії районної ради VІІ скликання.

До уваги депутатів Окнянської районної ради VІІ скликання!

26 грудня 2016 року о 11.00 годині в сесійному залі районної ради

(смт. Окни, вул. Комарова, 2), відбудеться пленарне засідання одинадцятої  сесії районної ради VІІ скликання.

Основні питання порядку денного:

1. Про звернення депутатів Окнянської районної ради до правоохоронних органів та прокуратури щодо законності дій посадових осіб Окнянської районної державної адміністрації Одеської області.

2. Про хід виконання рішення районної ради від 26 грудня 2015 року № 23-VІІ «Про районний бюджет Красноокнянського району на 2016 рік» в частині видатків загального фонду на поточний рік, розпорядником якого є районна рада, по коду КВК/КТКВ 180410 «Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю».

 

3. Про хід освоєння коштів  по об'єктах соціального значення району в 2016 році.

4. Про висловлення недовіри голові Окнянської районної державної адміністрації Гавришу В.Л.

 

Доповідач: Ткач В.Г., голова районної ради

Безоплатна правова допомога

Найбільш незахищені суспільні групи отримають доступ до БПД: внесено зміни до ЗУ «Про безоплатну правову допомогу»

21 грудня, Верховна Рада України прийняла Закон України «Про Вищу раду правосуддя», внісши зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» в частині розширення кола осіб, які мають право на безоплатну  вторинну правову допомогу. Тож найближчим часом коло осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, суттєво розшириться за рахунок надання такого права найбільш незахищеним суспільним групам.

Насамперед – це внутрішньо переміщені особи та особи, які претендують на отримання такого статусу, а також особи, які претендують на отримання статусу ветерана війни, у тому числі учасника бойових дій. Крім того, безоплатна вторинна правова допомога ветеранам війни, у тому числі учасникам бойових дій, іншим особам, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», надаватиметься не лише з питань їх соціального захисту, як це було дотепер, а з будь-яких питань.

Також суттєво підвищується поріг малозабезпеченості для отримання доступу до безоплатної вторинної правової допомоги:

  • § по-перше, враховуватиметься середньомісячний дохід особи, а не середньомісячний сукупний дохід сім’ї, як це було дотепер;
  • § по-друге, особа матиме право, якщо її дохід не перевищує двох прожиткових мінімумів;
  • § по-третє, інвалід матиме право, якщо отримує пенсію або соціальну допомогу у розмірі, що не перевищує двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб (а не якщо цей розмір є меншим двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб, як це було дотепер).

Це стало можливим завдяки тому, що сьогодні Верховна Рада України внесла такі зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» (Відомості Верховної Ради України, 2011, № 51, ст. 577):

«У частині першій статті 14:

а) пункт 1 викласти у такій редакції:

«1) особи, які перебувають під юрисдикцією України, якщо їхній середньомісячний дохід не перевищує двох розмірів прожиткового мінімуму, розрахованого та затвердженого відповідно до закону для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення, а також інваліди, які отримують пенсію або допомогу, що призначається замість пенсії, у розмірі, що не перевищує двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб – на всі види правових послуг, передбачених частиною другою статті 13 цього Закону;»;

б) доповнити новими пунктами 2¹ і 2² такого змісту:

«2¹) внутрішньо переміщені особи – на всі види правових послуг, передбачених частиною другою статті 13 цього Закону;

«2²) громадяни України, які звернулися із заявою про взяття їх на облік як внутрішньо переміщених осіб, – на правові послуги, передбачені пунктами 2 і 3 частини другої статті 13 цього Закону, з питань, пов’язаних з отриманням довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, до моменту отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;»;

в) у пункті 9 слова «на правові послуги, передбачені пунктами 1– 3 частини другої статті 13 цього Закону, стосовно питань, пов’язаних з їх соціальним захистом» замінити словами «на всі види правових послуг, передбачених частиною другою статті 13 цього Закону»;

г) доповнити новим пунктом 9¹ такого змісту:

«9¹) особи, які перебувають під юрисдикцією України і звернулися для отримання статусу особи, на яку поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», – на правові послуги, передбачені пунктами 2 і 3 частини другої статті 13 цього Закону, – до моменту прийняття рішення про надання такого статусу;».

«Координаційний центр з надання правової допомоги дякує народним депутатам України Ігорю Алексеєву, Андрію Помазанову та Русланові Сидоровичу, депутатській фракції “Народний фронт”, Комітетові з питань правової політики і правосуддя за внесення та підтримку відповідної поправки (988) до тексту проекту Закону України «Про Вищу раду правосуддя» (реєстраційний номер 5180 від 23.09.2016), прийнятого Верховною Радою України у першому читанні 03.11.2016, у другому читанні та в цілому в редакції Комітету (тобто з урахуванням даної поправки) 21.12.2016. Також дякуємо Кабінету Міністрів України, Міністерству юстиції України, Міністерству фінансів України та Міністерству економічного розвитку і торгівлі за принципову підтримку прийнятих змін», - директор Координаційного центру Андрій Вишневський.

ЗУ «Про вищу раду правосуддя» набере чинності з дня його опублікування.

Новини з податкової

Новини з податкової:

Оподаткування успадкованої нерухомості при продажу до трьох років

 Фахівці Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформують що продаж резидентами та нерезидентами успадкованого об’єкта нерухомості підлягає оподатку- ванню згідно з нормами ст. 172 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до п. 172.1 ст.172 ПКУ дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об’єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної ст. 121 Земельного кодексу України залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки, не оподатковується.

Умова щодо перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не поширюється на майно, отримане таким платником у спадщину.

Дохід від відчуження господарсько-побутових споруд, що розташовані на одній ділянці з житловим або садовим (дачним) будинком та продаються разом з ним, для цілей оподаткування окремо не визначається.

Отже, дохід від операцій з продажу не частіше одного разу на рік об’єктів нерухомості, зазначених у п. 172.1 ст.172 ПКУ, які перебувають у власності платника податку (резидента або нерезидента) менше ніж три роки та отримані таким платником у спадщину, податком на доходи фізичних осіб не оподатковується.

***

Аудитори Котовської ОДПІдонарахували понад 1,5 мільйон гривен

За 11 місяців поточного року підрозділом аудиту Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області проведено 60 перевірок. За  їх результатами до бюджету донараховано понад 1,5 млн. гривень. З цієї суми узгоджено 0,9 млн. гривень.

За підсумками 11 місяців поточного року  від донарахованих сум вже надійшло до бюджету 0,9 млн. грн., що перевищує показник відповідного періоду  минулого року на 0,6 млн. гривень.

Відділом податкового аудиту відпрацьовано 76 суб’єктів господарювання - юридичних осіб, які задіяні у схемах ухилення від оподаткування. Результатом відпрацювання стало надходження до бюджету 92 тис. грн.

Крім того, фахівцями відділу були направлені матеріали по 8 підприємствам щодо формування ризикового податкового кредиту на суму 2,4 млн. грн. до територіальних органів ДФС, в яких вони перебувають на обліку.

***

Податковий борг у платників єдиного податку позбавляє його права на спрощену систему

Платникам єдиного податку слід своєчасно сплачувати суми єдиного податку та звірятися  щодо стану розрахунків із бюджетом, щоб зненацька не отримати рішення про виключення з реєстру платників єдиного податку - наголошують в Котовській ОДПІ ГУ ДФС  в Одеській області.

Фахівці інспекції звертають увагу, що однією із підстав для анулювання реєстрації платника єдиного податку за рішенням контролюючого органу є несплата впродовж  двох послідовних кварталів податкового боргу, що виник у платника єдиного податку.

Таким чином, платник єдиного податку, в якого виник податковий борг у поточному кварталі, впродовж наступних двох кварталів має можливість сплатити цей податковий борг. У разі його несплати такому платнику податків анулюється реєстрація в останній день другого із двох послідовних кварталів.

Також, у разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення перевірок порушень платником єдиного податку вимог, встановлених главою І «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» Розділу ХІV Кодексу, анулювання реєстрації платника єдиного податку проводиться за рішенням такого органу, прийнятим на підставі акта перевірки, з першого числа місяця, наступного за кварталом, в якому допущено порушення.

У свою чергу, платники єдиного податку, які мають податковий борг на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів, зобов’язані самостійно перейти на сплату інших податків і зборів.

Зустрічайте Новий Рік без боргів перед бюджетом – акцентують увагу бізнес- спільноти у фіскальній службі  та вбезпечте себе від застосування фінансових санкцій за порушення правил сплати податків.

***

Від платників Котовської ОДПІ бюджет  отримав майже 9 млн.грн. податку на прибуток

Саме таку суму вказаного податку сплатили суб’єкти господарювання за січень – листопад 2016 року до зведеного бюджету України. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження податку на прибуток зросли на 3,3 млн.грн.

Зокрема, до Державного бюджету забезпечено надходження даного податку в сумі 7,6 млн.грн., у порівнянні з торішнім показником надходження зросли на 3 млн.грн. Також, до місцевих бюджетів надійшло 1,1 млн. грн.

Нагадуємо: квартальні декларації з податку на прибуток подаються підприємствами, які за минулий рік отримали доходи понад 20 млн. гривень. За підсумками 9-ти місяців 2016 року такі платники податку повинні нарахувати авансовий внесок з податку на прибуток у розмірі 2/9 задекларованого за цей період податку, який підлягає сплаті  у грудні поточного року.  

***

З 16 грудня 2016 року застосування РРО при купівлі-продажу іноземної валюти є обов’язковим

Відповідно до вимог Закону України від 06.07.95 р. №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон про РРО) та з урахуванням положень Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України, затвердженої постановою Правління Нацбанку України від 12.12.2002 р. №502, з 16 грудня 2016 року суб’єкти господарювання, які здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, зобов’язані використовувати у своїй діяльності РРО.

Для здійснення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти розроблено та включено до Державного реєстру РРО модель В1-1, яка є спеціалізованим електронним контрольно-касовим реєстратором для зазначених операцій і належить до РРО, дозволених до первинної реєстрації.

Водночас слід звернути увагу, що у разі недотримання порядку проведення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти до суб’єктів господарювання, які здійснюють такі операції за рішенням відповідних контролюючих органів, застосовуються фінансові санкції, передбачені ст. 18 Закону про РРО.

***

Понад 123 млн. грн. земельного податку сплачено до місцевих бюджетів  

З початку року землевласники та землекористувачі північного регіону Одеської області перерахували до місцевих бюджетів  123,5 млн. грн. земельного податку, що на 27 млн. грн. більше аналогічного періоду минулого року. Так по м.Подільськ надходження склали - 20 млн. грн., Балтському району – 20,8 млн грн., Любашівському району – 22 млн грн., Ананьївському району – 8,4 млн грн., по  Подільському району – 15,6 млн грн., Кодимському району – 15 млн грн., Окнянському району – 14 млн грн., Савранському району – 8,2 млн грн.

Левову частку надходжень – 93,4 млн грн.  сплатили  юридичні особи. Від фізичних осіб - підприємців та громадян надійшло 30,1 млн грн. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження по платниках збільшились відповідно на 23,8 млн грн. та  3,4 млн грн.  

Відповідно до податкового законодавства, власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

 ГУ ДФС в Одеській області

Новини з податкової

 

Новини з податкової:

Щодо своєчасності оприбуткування готівкових коштів

Державна фіскальна служба України звертає увагу суб’єктів господарювання, що останнім часом почастішали випадки порушення дотримання касової дисципліни щодо своєчасності оприбуткування виручки.

Зокрема, відповідно до п. 2.6  Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 637) уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та у повній сумі оприбутковуватися.

У разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) або використанням розрахункової книжки (далі – РК) оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК).

Тобто, щоденно суб’єкт господарювання повинен оприбутковувати у КОРО виручку на підставі фіскальних звітних чеків РРО (Z-звітів).

За несвоєчасне (через день і більше) оприбуткування передбачена штрафна санкція у п’ятикратному розмірі неоприбуткованої та/або несвоєчасно оприбуткованої суми коштів, відповідно до ст. 1 Указу Президента України від 12.06.1995 № 436/95 «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки».

***

Про надходження податків, зборів та ЄСВ за 11 місяців 2016 року

Котовською ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області протягом січня – листопада 2016 року забезпечено надходження до бюджетів усіх рівнів 669 млн грн., що на 280 млн грн. більше, ніж у відповідному періоді 2015 року.

До загального фонду державного бюджету надійшло 217 млн. грн. Надходження, що формують кошики місцевих бюджетів склали 450 млн грн.,  це на 169 млн грн. більше фактичних надходжень січня – листопада 2015 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 239 млн грн.

«Збільшення надходжень до бюджету це  в першу чергу свідчення сумлінного ставлення платників до своїх обов’язків. Саме тому зусилля фіскальної служби і далі будуть спрямовуватися на зменшення тиску на платників, створення сприятливого бізнес-середовища, максимально комфортних умов декларування та сплати податків», - відзначила в.о. начальника Котовської ОДПІ  ГУ ДФС в Одеській області Людмила Олійник.  

***

Чи може фізична особа підприємець - платник єдиного податку здійснювати зовнішньоекономічну діяльність, в тому числі за межами території України?

Фахівці Котовськом ОДПІ інформують що згідно із ст. 1 Закону України від 16 квітня 1991 року № 959-XII «Про зовнішньоекономічну діяльність» із змінами та доповненнями (далі – Закон) зовнішньоекономічна діяльність - діяльність суб’єктів господарської діяльності України та іноземних суб’єктів господарської діяльності, побудована на взаємовідносинах між ними, що має місце як на території України, так і за її межами. 

Фізичні особи, які мають постійне місце проживання на території України, мають зазначене право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність, якщо вони зареєстровані як підприємці згідно з Законом України «Про підприємництво» (ст.5 Закону).

Статтею 4 Закону передбачені види зовнішньоекономічної діяльності, до яких, зокрема, належать експорт та імпорт товарів, капіталів та робочої сили.

Відповідно до п.291.3 ст.291 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ) фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим гл.1 «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» ПКУ, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.

Пунктом 291.5 ст.291 ПКУ визначені види діяльності, здійснюючи які фізичні особи - підприємці не можуть бути платниками єдиного податку.

Платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, у разі здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування, або невідповідності вимогам організаційно-правових форм господарювання - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності або відбулася зміна організаційно-правової форми (пп.5 пп.298.2.3 п.298.2 ст.298 ПКУ).

Враховуючи вищенаведене, фізична особа – підприємець – платник єдиного податку може здійснювати зовнішньоекономічну діяльність як на території України, так і за її межами, за умови, що ним не здійснюються види діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.

***

Змінено Порядок оформлення та подання скарг платниками та їх розгляду контролюючими органами

За участі ДФС Міністерством фінансів України внесено зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, які набули чинності з 25 листопада 2016 року. Про це повідомив директор Департаменту адміністративного оскарження та судового супроводження ДФС Дмитро Донець.

«Процедура адміністративного оскарження рішень контролюючих органів є важливим чинником, який впливає на відносини між платником податків та контролюючим органом. Саме тому побудова ефективної, справедливої та дієздатної процедури адміністративного оскарження здатна значно покращити ці відносини», – розповів посадовець.

За його словами, внесені зміни дають можливість надати процесу перевірки матеріалів скарги статусу закритого або відкритого, зокрема, із залученням ЗМІ, уповноважених представників платника податків, у т.ч. адвокатів. Також регламентується участь представників Міністерства фінансів України, Державної регуляторної служби, Ради бізнес-омбудсмена в розгляді матеріалів скарг.

«Зазначені нововведення забезпечать максимальну прозорість процедури адміністративного оскарження та захист законних прав та інтересів платників податків. Крім того, вони сприятимуть перетворенню процедури адміністративного оскарження на ефективний механізм досудового врегулювання спорів між платником податків та контролюючим органом», – зазначив Дмитро Донець.

Нагадаємо, що Порядок оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами було затверджено наказом Міністерства фінансів України від 21 жовтня 2015 року № 916, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2015 року за № 1617/28062. Зміни внесено наказом від 28.09.2016 №849, який набрав чинності – 25.11.2016.

***

Як дізнатися, що податкова звітність в електронному вигляді була отримана контролюючим органом  

На офіційному веб - порталі ДФС України розміщено чимало електронних сервісів, якими платники податків мають можливість скористатися.

На сьогодні успішно працюють такі електронні сервіси, як«Електронний кабінет платника податків», «Дані Реєстру платників ПДВ», «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Антикорупційний сервіс «Пульс», «Електронна звітність», «Анулювання реєстрації платників ПДВ», «Реєстр платників єдиного податку», «Декларування on-line», «Дані про взяття на облік платників податків».

Як розповіла начальник відділу  обслуговування платників Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Валентина Синько, у платників податків виникають питання з приводу використання електронних сервісів, зокрема як дізнатися, що податкова звітність в електронному вигляді була отримана контролюючим органом.

Слід враховувати вимоги «Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку», затвердженої наказом ДПС України від 10.04.2008 року № 233, згідно з якими перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному вигляді до контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв’язку. Ця квитанція надсилається контролюючим органом на електронну адресу платника податків, з якою було надіслано податкову звітність.

Другий примірник першої квитанції в електронному виді зберігається в органі ДФС. Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається неодержаним. А підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних є друга квитанція в електронному виді у текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа, результати перевірки ЕЦП, інформація про платника податків, дата та час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, та дані про відправника квитанції. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі ДФС.

***

Платники Котовської ОДПІ збільшили відрахування єдиного соціального внеску

За підсумками січня-листопада 2016 року платниками Котовської ОДПІ   ГУ ДФС  в Одеській області сплачено загалом 239,3 мільйона гривень єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування .

 Найбільші надходження забезпечені підприємствами та підприємцями: м.Подільськ -62,3 млн. грн., Балтського району – 49,7 млн грн.., Любашівського району – 27,9 млн грн., Ананьївського району– 27,3 млн грн.

Також надходження склали по  Подільському району –  17,1 млн грн., Кодимському району – 20 млн грн., Окнянському району – 18,2 млн грн., Савранському району – 16,9 млн грн. Таким чином завдання державної фіскальної служби виконано на 103,2 відсотка, додаткові надходження склали 7,3 мільйона гривень.
Протягом листопада платники податку  відрахували до державних цільових фондів 23,4 мільйона гривень ЄСВ, що майже на 1,4 мільйона гривень більше від запланованого.
Примітно, що загальна сума відрахувань ЄСВ цьогоріч на 44 відсотка менша, ніж в аналогічному періоді минулого року. Однак при цьому слід врахувати, що з початку року з метою зниження навантаження на фонд оплати праці для роботодавців ставка ЄСВ змінилася з 41 на 22 відсотки. Водночас протягом року відбулося зростання мінімальної заробітної плати, яка на даний час становить 1600 гривень.

«Динаміка сплати єдиного соціального внеску протягом поточного року показує, що поступово розрив між минулорічними показниками надходжень внеску, коли його ставка була удвічі вища, та цьогорічними поступово зменшується», ­− пояснює заступник начальника - начальник Красноокнянського відділення Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Сергій  Бурдейний.

Слід також зазначити, що спільними стараннями податківців та міської влади  процес легалізації «тіньової» зайнятості у місті таки триває і не безуспішно. За результатами аналізу поданої звітності з ЄСВ у місті щомісяця збільшується кількість податкових агентів, які виплачують заробітну плату найманим працівників зі сплатою податків. Переважно це відбувається за рахунок підприємців – фізичних осіб.
Фахівці Котовської ОДПІ постійно проводять активну роз’яснювальну роботу серед роботодавців щодо підвищення рівня заробітної плати працівникам, легалізації зайнятості та погашення заборгованості перед робітниками. В ході регулярних особистих зустрічей з посадовим особами підприємств їм рекомендують заощаджені у зв’язку зі зменшенням ставки ЄСВ кошти направляти на підвищення заробітної плати працівників.
Нагадаємо також, що з метою виведення економіки з тіні та знищення такого явища, як зарплата «у конвертах» урядом заплановане підвищення з початку наступного року мінімальної заробітної плати до 3200 гривень на місяць. Очікується, що це призведе до збільшення відрахувань податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску.

Сектор організації роботи Котовськом ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Котовський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

ДО УВАГИ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ!

 

1 січня 2017 року спливає термін для неприбуткових організацій (громадських, благодійних організацій, всіх асоціацій, творчих спілок, інших) з перереєстрації своїх статутів.  Тому до кінця поточного року усі громадські організації повинні внести необхідні зміни відповідно вимогам Податкового кодексу України щодо неприбутковості організацій.

Необхідність внесення змін в статути громадських організацій пов'язана з тим, що з 1 січня 2015 року вступили в дію зміни в Податковому Кодексі України, а 1 січня 2017 року спливає термін для неприбуткових організацій з перереєстрації статутів згідно нових вимог. Тому всі організації, створені до 1 січня 2015-го, повинні обов'язково внести зміни до своїх статутів, а створені пізніше - перевірити документи на відповідність податковому законодавству.

Нові редакції статутів повинні відповідати вимогам п. 133.4.1-133.4.2 Податкового кодексу України щодо неприбутковості організацій.

У відповідності до п. 133.4.1. Податкового Кодексу не є платниками податку на прибуток неприбуткові підприємства, установи та організації, які виконують вимоги, встановлені цим пунктом:

- утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

- установчі документи якої містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;

- установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об’єднання та асоціації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків;

- внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Окремо п. 133.4.2. зазначається, що доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

З метою уникнення виключення з реєстру неприбуткових установ та організацій з 1 січня 2017 року, закликаємо в найкоротші терміни звернутись до центрів надання адміністративних послуг, державних реєстраторів територіальних органів Міністерства юстиції України для своєчасної реєстрації нових редакцій статутів (до 28 грудня 2016 року).

Крім того, прийом документів здійснюється Котовським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресами: м. Подільськ, вул. Соборна, 194 а. Телефони: (04862) 3-07-34, (04862) 3-06-56. Ел. адреса:   This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. "> This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

 

Оголошення для депутатів районної ради VII скликання

До уваги депутатів Окнянської районної ради VІІ скликання!

2 грудня 2016 року о 10.00 годині в сесійному залі районної ради

(смт. Окни, вул. Комарова, 2), відбудеться пленарне засідання десятої  сесії районної ради VІІ скликання.

Основні питання порядку денного:

- Звіт голови районної ради про свою діяльність.

- Інші питання. 

Окнянське бюро надання правової допомоги

Порядок надання житла громадянам, які потребують поліпшення житлових умов, у тому числі учасників антитерористичної операції, членів їх сімей, внутрішньо переміщених осіб та постраждалих внаслідок зазначеної операції

Житло одна з основних матеріальних умов життя людини. Потреба людини в житлі виникає з моменту її народження, збері­гається протягом усього життя і припиняється після смерті. Отже, задоволення потреби людини в житлі — дуже важливе соціальне завдання. Забезпеченість громадян певної країни житлом є одним з найконкретніших показників добробуту всього народу.

Законом установлюється вік, з якого громадянин України мо­же здійснювати своє право на одержання житла. Дієздатність щодо реалізації такого права настає в особи з виповненням їй 18 років, а якщо особа зареєструвала шлюб чи стала до роботи в передбачених законом випадках, то й раніше.

 У Конституції України зазначено: «Громадянам, які потре­бують соціального захисту, житло надається державою й орга­нами місцевого самоврядування безоплатно або за доступну для них плату відповідно до закону» (ст. 47).

Згідно зі ст. 31 Житлового кодексу України, кожен громадянин України, який потребує поліпшення житлових умов, має право одержати в ко­ристування жиле приміщення в будинках житлового фонду (державного і громадського) в порядку, передбаченому законо­давчими актами України. Жилі приміщення таким громадянам надаються переважно у вигляді окремої квартири на сім'ю.

Увага!  Згідно з ч. 1 ст. 9 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»,  внутрішньо переміщена особа має право на забезпечення органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб’єктами приватного права можливості безоплатного тимчасового проживання (за умови оплати особою вартості комунальних послуг) протягом шести місяців із моменту взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Згідно з ч. 9 ст. 11 цього ж Закону органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень надають у тимчасове безоплатне користування внутрішньо переміщеним особам із комунальної власності житлові приміщення, придатні для проживання.

Увага!  Учасники бойовий дій, які потребують поліпшення житлових умов, мають право на першочергове отримання житла. Тобто для отримання житла учасник бойових дій повинен належати до однієї з категорій «осіб, що потребують поліпшення житлових умов». При цьому, якщо такий учасник бойових дій дістав поранення, контузію або каліцтво під час участі в бойових діях чи при виконанні обов’язків військової служби, то він першочергово забезпечується жилою площею протягом двох років з дня взяття на квартирний облік.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719 «Про забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідів І–ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов»сім’ї інвалідів війни та загиблих військовослужбовців АТО мають право на отримання грошової компенсації за належне їм житло відповідно до Житлового кодексу України. Таким чином сім’ї загиблих учасників АТО та інваліди з числа учасників АТО зможуть самостійно обирати найбільш прийнятне для них житло та купуватимуть його за рахунок коштів грошової компенсації, наданої Урядом.

Увага! Стаття 34 Житлового кодексу України до осіб, які потребують поліпшення житлових умов, відносить осіб, які:

- забезпечені житлом нижче від установленого в даній міс­цевості рівня;

- проживають у приміщеннях, які не відповідають встанов­леним санітарним і технічним вимогам;

- хворіють на тяжкі форми деяких хронічних захворювань,через що не можуть проживати в комунальних квартирах чи в одній кімнаті з членами своєї сім'ї;

- проживають за договором піднайму жилого приміщення в будинках державного чи громадського житлового фонду або задоговором найму в жилих приміщеннях житлово-будівельних кооперативів;

- упродовж довгого часу проживають за договором найму (оренди) в будинках (квартирах), що належать громадянам за правом приватної власності;

- проживають у гуртожитках.

Увага!  Заява про взяття на квартирний облік подається відповідно до виконавчого комітету органу місцевого самоврядування за місцем проживання громадян та адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншої громадської організації за місцем їх роботи. Заява підписується членами сім'ї, які разом проживають, мають самостійне право на одержання жилого приміщення і бажають разом стати на облік. Члени сім'ї, що підписали заяву громадянина та прийняті на облік разом з заявником, набувають права на спільне одержання житлового приміщення.

Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років, а також особи з їх числа беруться відповідними органами місцевого самоврядування на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, за місцем їх походження або проживання до влаштування в сім'ї.

 До заяви додаються:

- довідка з місця проживання про склад сім'ї, видана організацією, яка здійснює експлуатацію жилого будинку, або громадянином, який має у приватній власності жилий будинок (частину будинку), квартиру;

- довідки про те, чи перебувають члени сім'ї на квартирному обліку за місцем роботи (у виконавчому комітеті органу місцевого самоврядування).

У необхідних випадках до заяви додаються також медичний висновок, довідка (виписка з рішення виконавчого органу) про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам, копія договору піднайму жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду чи договору найму жилого приміщення в будинку житлово-будівельного кооперативу або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину на праві приватної власності.

Громадяни, які беруться на облік на пільгових підставах або користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, вказують про це у заяві і подають відповідні документи.

Попередній розгляд заяв про взяття на квартирний облік у виконавчому комітеті органу місцевого самоврядування провадиться громадською комісією з житлових питань при виконавчому комітеті, а на підприємстві, в установі, організації - комісією по житлово-побутовій роботі профспілкового комітету.

Вказані комісії перевіряють житлові умови громадян і про результати перевірки складають акт обстеження житлових умов.

Заяви і матеріали перевірки житлових умов громадян розглядаються на засіданні відповідної комісії, яка вносить свої пропозиції виконавчому органу місцевого самоврядування або адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншої громадської організації і профспілковому комітетові. На засідання комісії при необхідності запрошується заявник. Однак, він вправі бути присутнім і виступити на засіданні комісії незалежно від наявності запрошення.

Увага!   Рішення щодо взяття на квартирний облік повинно бути винесене у місячний строк з дня подання громадянином необхідних документів.

Якщо на розгляд виконавчого комітету органу місцевого самоврядування або адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншої громадської організації і профспілкового комітету буде внесено пропозицію про відмову у взятті на облік, на засідання вказаних органів запрошується заявник.

Рішення про взяття громадян на квартирний облік за місцем роботи затверджується виконавчим комітетом органу місцевого самоврядування, на території якої знаходиться відповідне підприємство, установа, організація.

Про прийняте рішення виконавчий комітет органу місцевого самоврядування, адміністрація підприємства, установи, організації направляють заявникові письмову відповідь з повідомленням відповідно дати взяття на облік, виду і номера черги або підстави відмови у задоволенні заяви.

Громадяни вважаються взятими на квартирний облік: у виконавчому органі місцевої ради - з дня винесення рішення виконавчого органу, за місцем роботи - з дня винесення спільного рішення адміністрації підприємства, установи, організації чи органу кооперативної або іншої громадської організації і відповідного профспілкового комітету, затвердженого виконавчим органом місцевої ради.

При одночасному розгляді заяв кількох осіб їх черговість на одержання жилих приміщень визначається за датою подання ними заяви з необхідними документами. Якщо в один день подали заяви кілька осіб, їх черговість на одержання жилих приміщень визначається при прийнятті рішення з урахуванням житлових умов, стану здоров'я, трудової та громадської діяльності.

З числа вказаних громадян складаються списки осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень. Списки громадян, взятих на квартирний облік, та окремі списки осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, вивішуються для загального відома.

Увага!  Право на заселення в житлове приміщення дає тільки ордер.

Ордер на жиле приміщення — це письмове розпорядження на його заселення, що видається на підставі рішення виконавчого комітету органу місцевого самоврядування чи місцевої держав­ної адміністрації. Він є єдиною підставою для заселення в нада­не жиле приміщення, видається лише на вільне жиле приміщен­ня, має чітко встановлену форму.

Ордер здається в житлово-експлуатаційну організацію і є під­ставою не тільки для заселення в житло, а й для укладення з відповідальним квартиронаймачем договору житлового найму.

Заступник начальника відділу

«Окнянське бюро надання правової допомоги»

Котовського місцевого центру з надання

безоплатної вторинної правової допомоги

Гушкан Альона Петрівна

 

 

 

Календар новин

<< < Квітень 2019 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30