Новини з податкової 13.06.2016

Новини з податкової:

До уваги неприбуткових організацій!

 

Всім керівникам неприбуткових підприємств ,установ та організацій  зареєстрованих в Котовській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області необхідно привести у відповідність до норм п.134,4 ст.134 свої установчі документи та звернутися до податкової інспекції  для включення підприємства до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Неприбуткові підприємства,установи та організації, які не привели свої установчі документи у відповідність нормативного законодавства, після 1 січня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

***

Змінено режим роботи Центрів обслуговування платників

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській  області інформує про зміни у режимі роботи Центрів обслуговування платників:

 Понеділок- четвер: з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

П'ятниця: з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

Обідня перерва: з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

Субота: з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

З початку року  Центрами обслуговування платників Котовської ОДПІ надано 1888 адміністративних послуг, так  тільки за травень місяць надано 665 адміністративних послуг.

Також,  Котовська ОДПІ доводить до відома громадян  про зміни у режимі роботи Центрів обслуговування платників на прийдешні свята:  

-   19, 26-28 червня 2016 року у роботі  ЦОПів встановлено вихідні дні;

-   18 та 25 червня 2016 року  ЦОПи працюватимуть до 13.00.;

20 червня – у режимі чергування, з 9 до 16 години.

  ***

Щодо роботи РРО з платіжним терміналом при проведенні розрахунків з використанням електронного платіжного засобу

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє.

Згідно з п. 1, 3 Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язані, зокрема, проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій та видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції.

Відповідно до п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 29.09.2010 №878 «Про здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги) з використанням спеціальних платіжних засобів» суб’єкти господарювання, які провадять діяльність у сфері продажу товарів, громадського харчування та послуг і які відповідно до закону використовують РРО, повинні здійснити перехід на обов’язкове приймання спеціальних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги).

Кількість платіжних терміналів повинна становити не менше ніж 50 відсотків кількості РРО, а у разі наявності одного РРО суб’єкт господарювання зобов’язаний забезпечити приймання спеціальних платіжних засобів.

(Лист ДФС України від 02.06.2016 № 12039/6/99-99-22-07-03-15 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/68406.html)

***

Відповідальності за помилки у звіті про виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення

Відповідно до абзацу вісімнадцятого частини другої ст. 17 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями, до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі неподання чи несвоєчасного подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати відповідні ліцензії, - у розмірі 17000 гривень.

Нагадаємо, що наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016 №49 затверджено форми звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення.

***

Оподаткування вживаних автівок змінено

Зміни стосуються порядку оподаткування платників ПДВ, які провадять підприємницьку діяльність з постачання вживаних товарів (комісійну торгівлю), зокрема, представників бізнесу, які продають вживані транспортні засоби, що прийняті за договорами комісії.

Нововведення виключають поняття “однорідні товари” та змінюють терміни “нові транспортні засоби”, та “вживані товари”.

Так, з 1 червня 2016 року новим транспортним засобом буде вважатися транспортний засіб, що вперше реєструється в Україні відповідно до законодавства, не був зареєстрований в інших державах та при цьому має загальний наземний пробіг до 6000 кілометрів.

Вживаними вважатимуться товари, що були в користуванні не менше року та придатні для подальшого користування у незмінному стані чи після ремонту, а також транспортні засоби, які не підпадають під визначення нового транспортного засобу.

Це передбачено Законом України від 12.04.2016 № 1084-VIII “Про внесення змін до статті 189 Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних товарів”.

***

За пять місяців поточного року місцеві бюджети отримали 20 млн. грн. єдиного податку

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє, що основна частина надходжень єдиного податку, а це майже 10 млн. грн. надійшла від сплати фізичними особами – підприємцями. Юридичні особи – платники єдиного податку сплатили в місцеві бюджети  1,9 млн. грн.

Платники єдиного податку ІV групи (сільськогосподарські товаровиробники) сплатили 8,5 млн. грн.

Надходження по єдиному податку  у місцеві бюджети склали: по м. Котовськ - 2,5 млн грн., Котовському району 1,9 млн грн., по Красноокнянському відділенні – 2,2 млн грн., Любашівському відділенні –  2,8 млн грн., Балтському відділенні -3,6 млн грн.,

Кодимському відділенні – 2,4 млн грн., Ананьївському відділенні – 2,2 млн грн., Савранському відділенні – 2,4 млн грн.

***

Сектор організації роботи

Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Новини з податкової

Новини з податкової:

 

Отримання письмової  податкової консультації

 

У зв’язку з численними запитами, які надходять до Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області щодо надання письмової податкової консультації, повідомляємо наступне.

За зверненням платників податків контролюючі органи надають їм безоплатно консультації з питань практичного використання окремих норм податкового законодавства протягом 30 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом.

Податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.

Консультації, крім узагальнюючих, надаються : в усній формі – контролюючими органами; в письмовій або електронній формі - контролюючими органами в Автономній Республіці Крим, м. Києві та Севастополі, областях, міжрегіональними територіальними органами, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Ця норма прописана в Податковому Кодексі України пп.52.4, п.52, ст.52, глава 3.

Тому платникам податків Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області для отримання письмової податкової консультації необхідно звертатись до  ГУ ДФС в Одеській області за адресою:  м.Одеса, вул. Семінарська, 5

 

***

 

 При  створенні ОСББ подбайте про касовий апарат

Правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначені Законом України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг".

Дія цього Закону поширюється на всіх суб'єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.

Статтею 24 Закону України від 22 березня 2012 року №4572-VI "Про громадські об'єднання" встановлено, що громадське об'єднання зі статусом юридичної особи для виконання своєї статутної мети (цілей) має право володіти, користуватися і розпоряджатися коштами та іншим майном, яке відповідно до закону передане такому громадському об'єднанню його членами (учасниками) або державою, набуте як членські внески, пожертвуване громадянами, підприємствами, установами та організаціями, набуте в результаті підприємницької діяльності такого об'єднання, підприємницької діяльності створених ним юридичних осіб (товариств, підприємств), а також майном, придбаним за рахунок власних коштів, тимчасово наданим у користування (крім розпорядження) чи на інших підставах, не заборонених законом.

Джерелами формування майна об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі – ОСББ) відповідно до ст.19 Закону України від 10 липня 2003 року №1087-IV "Про кооперацію" є вступні, членські та цільові внески його членів.

Таким чином, сплата вступних, членських і цільових внесків згідно із Законом №265 не є розрахунковою операцією за товари (послуги), розрахунки за які можуть здійснюватись у касі підприємства без застосування РРО.

Водночас, при здійсненні операцій з приймання готівки для подальшого її переказу (розрахунки за електропостачання, водопостачання та водовідведення, тощо) ОСББ зобов'язане застосовувати РРО.

***

 

Сплата земельного податку учасниками антитерористичної операції

 

Відповідно до п.п. 281.1.4 п. 281.1 ст. 281 ПКУ від сплати земельного податку звільняються ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України від 22 жовтня 1993 року № 3551-XII «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» зі змінами та доповненнями. Ветеранами війни є особи, які брали участь у захисті Батьківщини чи в бойових діях на території інших держав.

 

 До ветеранів війни належать: учасники бойових дій, інваліди війни, учасники війни (ст. 4 Закону). Законом України від 06 травня 2014 року № 1233 «Про внесення зміни до статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», який набрав чинності з 22.05.2014р, розширено коло осіб, які належать до учасників бойових дій.

 

 Так, учасниками бойових дій згідно з п.19 ст.6 Закону, визнаються військовослужбовці (резервісти, військовозобов’язані) та працівники Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, особи рядового, начальницького складу, військовослужбовці, працівники Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції, а також працівники підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь в антитерористичній операції в районах її проведення у порядку, встановленому законодавством.

 

        Тобто особи, які відповідно до норм Закону визнані учасниками бойових дій, звільняються від сплати земельного податку.

  

***

Котовські платники за травень місяць сплатили  1,6 млн грн. військового податку

Саме така сума на потреби українського війська надійшла до Державного бюджету від Котовських платників за травень місяць  цього року. Це більше на 62 тис. грн. від минулорічних надходжень. Перший заступник начальника Котовської ОДПІГУ ДФС в Одеській області Людмила Олійник зазначає, сьогодні важлива кожна гривня, яка сплачена у вигляді 1,5-відсоткового військового збору від доходів громадян. Попри нелегку економічну ситуацію країни та з огляду на те, що для відновлення військового потенціалу України необхідна додатковий ресурс, участь кожного мешканця краю у наповненні бюджету  сприяє посиленню обороноздатності держави.

***

Платники податків Котовської ОДПІ направили до Зведеного бюджету  майже 65 мільйонів гривень

За травень 2016 року котовські платники податків перерахували до Зведеного бюджету 64,6 млн. грн. . Про це на брифінги для місцевих друкованих ЗМІ розповів начальник Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Володимир Перішков.

До Державного бюджету направлено 28,1 мільйонів гривень а саме : по м.Котовськ -15,6 млн грн., Котовському району 2,8 млн грн., по Красноокнянському відділенні – 2,6 млн грн., Любашівському відділенні –  4,7млн грн., Балтському відділенні -6,2 млн грн.,

Кодимському відділенні – 6,6 млн грн., Ананьївському відділенні – 3,2 млн грн., Савранському відділенні -2 млн грн.

У розрізі основних податків надходження до загального фонду Державного бюджету склали:

– по податку на прибуток надійшло  593 тис. грн.;

– по податку на додану вартість надійшло 7,5 млн грн.;

– по військовому збору надійшло 1,7 млн грн.;

 

До місцевих бюджетів надійшло 36,5 мільйонів гривень,  а саме : по м.Котовськ – 8,4млн грн., Котовському району – 2,8 млн грн., по Красноокнянському відділенні – 2,6  млн грн., Любашівському відділенні – 4,7 млн грн., Балтському відділенні – 6,2млн грн.,

Кодимському відділенні – 6,6 млн грн., Ананьївському відділенні – 3,2 млн грн., Савранському відділенні – 2 млн грн.

 

У розрізі основних податків надходження склали:

по податку на доходи фізичних осіб сплачено 16,5 млн грн;

по платі за землю сплачено 1 млн грн.;

по єдиному податку сплачено 3,7  млн грн.;

по акцизного податку сплачено  2,8 тис. грн.;

***

 

Сектор організації роботи

Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Оголошення на заміщення вакантної посади у виконавчому апараті районної ради

ОГОЛОШЕННЯ

  1.            Красноокнянська районна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади у виконавчому апараті районної ради:

- головного бухгалтера виконавчого апарату районної ради

Обов’язкові вимоги до кандидатів:

  - Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

 

    - Вільне володіння українською мовою.

 

    - Стаж роботи за фахом на державній службі не менш як 3 роки, або за фахом в інших сферах не менш як 4 роки.

 

 - Вміння застосовувати в діяльності чинне законодавство України.  

 

  - Володіння персональним комп’ютером в режимі користувача.

 

 Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної

 комісії заяву разом з такими документами:

 

          - заява про участь у конкурсі;

- заповнену особову картку  (форма № П-2 ДС) із відповідними додатками;

- автобіографія;

- копії документів про освіту;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см.;

- відомості про доходи та зобов’язання фінансового характеру  щодо себе та  членів своєї сім’ї (декларація про доходи);

- копію першої і другої сторінок паспорта громадянина України;

- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;

- копія військового квитка (для військовозобов’язаних).

- письмову згоду на обробку персональних даних.

 

         Додаткова інформація надається за телефоном: (04861) 2-10-31, 2-14-76.

 

      Документи щодо участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів від  дня опублікування оголошення про конкурс за адресою:

 

67900, Одеська область, смт. Красні Окни, вул. Комарова, 2,  Красноокнянська районна рада Одеської області.

Засідання Координаційної ради з питань місцевого самоврядування

    2 червня відбулося засідання Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові Красноокнянської районної ради під головуванням В.Г. Ткача.  У засіданні взяли участь голова районної державної адміністрації Гавриш В.Л., перший заступник районної державної адміністрації Бельцик І.М., заступник районної державної адміністрації Лончак О.А., начальник фінансового управління районної державної адміністрації Грачова Н.В., редактор газети «Красноокнянський вісник» Бузика В.В.

      На розгляд Координаційної ради було винесено ряд важливих питань, які стосуються діяльності органів місцевого самоврядування. Зокрема, внесено зміни до складу Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові районної ради з проектом якого присутніх на засіданні ознайомив головуючий. До складу включено керуючого справами виконавчого апарату районної ради Безименко О.С. та головного спеціаліста відділу виконавчого апарату районної ради Канського О.С.

    Про підсумки І етапу щорічного районного конкурсу сільських рад з розвитку соціальної інфраструктури та благоустрою території у 2016 році поінформував керуючий справами виконавчого апарату районної ради, голова конкурсної комісії Безименко О.С. За інформацією доповідача у другому етапі конкурсу візьмуть участь Дубівська, Довжанська та Федосіївська сільські ради.

    Головний спеціаліст Красноокнянського районного сектору державної міграційної служби Нікіфоров Л.А. проаналізував роботу органів місцевого самоврядування щодо  надання адміністративних послуг стосовно реєстрації та зняття з реєстраційного обліку громадян району, виконання яких покладено на органи місцевого самоврядування, відповідно внесених змін до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» .

   Про порядок надання громадянам земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства із земель державної та комунальної власності» поінформувала начальник відділу Держгеокадастру в Красноокнянському районі Паламарчук Т.М.

   При розгляді питання «Про створення Об'єднаного трудового архіву Красноокнянського району» головний спеціаліст трудового архіву виконавчого апарату районної ради Шевченко Н.В. доповіла про передбачене законодавством централізоване тимчасове зберігання архівних документів, які не належать до Національного архівного фонду. Поінформувала про можливість створення єдиного Об'єднаного трудового архіву Красноокнянського району, яке дозволить знизити фінансове навантаження на сільські та селищну ради, забезпечить належне збереження архівних фондів, а також якісне задоволення потреб жителів району в послугах соціально-правового характеру.

   Про зміни, які відбулися в Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо поіменних голосувань доповіла Приходченко О.Є., заступник керуючого справами, начальник організаційного відділу виконавчого апарату районної ради.

   За результатами розгляду питань Координаційною радою  були прийняті відповідні рішення.

111312

Виїзний особистий прийом громадян головою Красноокнянської районної ради Ткачом В.Г. в Маяківській сільскій раді

Вже стало традиційним здійснення особистих прийомів громодян головою районної ради Ткачем Володимиром Григоровичем. Так 19 травня 2016 року голова відвідав Маяцьку сільську раду.

Громадянами було порушено ряд соціальних, земельних та побутових питань. Деякі з порушених питань були вирішені на місці, а питання які потребують більш детального вивчення та опрацювання, передано на розгляд відповідних управлінь та відділів райдержадміністрації.

В ході роботи в сільській раді голова ознайомився з роботою амбулаторії, та сільським будинком культури.   

   Наступний виїзний особистий прийом громадян відбудеться 7 липня 2016 року в с. Новосамарка, в приміщенні Новосамарської сілської ради о 10 годині ранкумаяк2маяк3маяк4маяк5маяк6маяк1

Засідання комісії, з приводу проведення щорічного районного конкурсу сільскіх рад з розвитку соціальної інфраструктури та благоустрою території

18.05.2016 о 16 годині відбулося засідання конкурсної комісії, з проведення щорічного районного конкурсу сільскіх рад, з розвитку соціальної інфраструктури та благоустрою території, на якої розглядалось питання, щодо проведення першого єтапу щорічного районного конкурсу сілських рад  з розвитку соціальної інфраструктури та благоустрою території у 2016 році, на якому був затвердженний графік обїзду територій та  затверджено критерії оцінювання сілських рад,  Красноокнянського району Одеської області .

P60518-160347P60518-160408P60518-160504P60518-160509

Перше засідання координаційної ради з питань підтримки розвитку сільскогосподарських кооперативів та фермерських господарств.

18 травня 2016 року відбулось перше засідання Координаційної ради з питань підтримки розвитку сільськогосподарських кооперативів та фермерських господарств в Красноокнянському районі під співголовуванням голови районної ради В.Г. Ткача та голови районної державної адміністрації В.Л. Гавриша.
На засіданні було розглянуто дві заявки від виробничих кооперативів. Представники кооперативів ознайомили присутніх з власними бізнес-планами. За результатами обговорення комісією було прийнято рішення про виділення коштів заявникам. 


P5180872P5180875P5180879

Вітання голови Красноокнянської районної ради Ткач В.Г. з Днем пам'яті та примирення та 71-ю річницею Дня Перемоги

день перемоги 1

  8 і 9 травня ми, разом з мільйонами людей по всьому світу, відзначаємо День пам’яті і примирення та 71 річницю Перемоги над нацизмом у Європі.

 Напередодні цієї пам’ятної і святої для всіх нас дати звертаюся до Вас, дорогі ветерани, учасники бойових дій, трудівники тилу, солдатські вдови!

Цей вікопомний день уособлює героїзм, силу духу, ратну працю й вічну скорботу за мільйонами нерозквітлих українських доль, нездійсненних мрій і задумів. Для нас, нащадків солдатів Великої Перемоги, найвищою життєвою істиною є вірність їх справі і громадянському обов’язку, довічна синівська шана і повага. Земний уклін усім, хто виніс на своїх плечах лихоліття років окупації та пекло концтаборів, хто піднімав з руїн і відроджував рідний край.

Подвиги наших дідів, батьків та матерів сповнені глибоким патріотизмом, і сьогодні надихають молоде покоління плекати любов до рідної землі у своїх серцях. Низький уклін кожному, чиє ім’я викарбувалося на гранітних скрижалях Перемоги, і тим, хто так і лишився Невідомим Солдатом. Пам’ять про них непідвладна часу, як непідвладна часу любов до Батьківщини. Так було і буде завжди – і через десять років, і через сто, і через століття. Обов’язок нинішніх поколінь – бути гідними продовжувачами справи переможців, що вирвали країну з лап фашистів, що врятували її і зберегли прекрасною і квітучою. Щороку це свято служитиме нагадуванням – немає більшої цінності, ніж радість життя на вільній землі!

Прийміть найщиріші вітання з Днем Перемоги, пам’яті й примирення!

 Бажаю Вам, шановні ветерани, бадьорості духу, міцного здоров'я, оптимізму та довголіття!

 Дорогі Красноокнянці!

 Нехай у ваших родинах панує злагода, оселі повняться достатком, а всі теплі слова і побажання,які ви почуєте у ці дні, додають сил і душевного спокою.

Бажаю усім мирного неба,світлих надій, упевненості у завтрашньому дні!

Позачергова сесія депутатів Красноокнянської селищної ради 28.04.2016 року, та результати.

За ініціативи голови районної ради Ткач В.Г. 28.04.2016 проведено позачергову сесію депутатів Красноокнянської селищної ради сьомого скликання, на якій вирішувалося питання щодо виділення коштів на будівництво та обладнання дитячого майданчику в сумі 50 тис. грн.та питання ремонту дороги до Свято - Вознесенської церкви в с.м.т. Красні Окни в сумі 117 600 грн.

Депутати селищної ради погодились з запропонованними змінами до селищного бюджету, та до кінця дня підрядником розпочато роботи по ремонту дороги до Свято - Вознесенської церкви в с.м.т. Красні Окни. Підрядник запевнив що, до Великодніх свят роботи будуть виконані в повному обсязі.

IMG 2831

 IMG 2832IMG 2835

IMG 2847

IMG 2844

Роз'яснення, щодо отримання до двох гектарів землі у власність для ведення особистого селянського господарства.

http://krasnookn-rda.odessa.gov.ua/novini/wo-potrbno-zrobiti-wob-otrimati-do-dvoh-gektarv-zeml-u-vlasnst-dlya-vedennya-osobistogo-selyanskogo-gospodarstva/

Особистий прийом громадян головою Красноокнянської районної ради Ткачом Володимиром Григоровичем

    21 квітня 2016 року згідно графіку віїздних особистих прийомів громадян головою Красноокнянської районної ради Ткачом В.Г., було проведено зустріч з жителями с. Малаївці. Зустріч проводилася в приміщенні Малаївської сільскої ради, всі бажаючі могли прийти та обговорити турбуючі їх питання.

   В ході зустрічей основними були питання стосовно земельних відносин, соціальних виплат, та водопостачання с. Малаївці.

    На всі питання які виникали в ході зустрічей були надані аргументовані відповіді, по можливості роз'яснення на місці. Питання які потребують залучення відповідних служб управлінь та відділів РДА за результатами будуть подані відповідні доручення.

   Також в рамках роботи на території Малаївської сільскої ради голова районної ради, в присутності голови сільскої ради Сербін М.В. відвідав ФАП, з метою ознайомлення з роботою, та вивчення питань матеріального та технічного забезпечення установи . 

   Наступний виїзний особистий прийом громадян відбудеться 19 травня 2016 року в с. Маяки, в приміщенні Маяківської сілської ради о 10 годині ранку

Изображение 001

 2

3

4

Оголшення щодо проведення конкурсу претендентів на посади керівників та заступників керівників бюро правової допомоги, Координаційним центром з надання правової допомоги.

Оголошення

Засідання президії Красннокнянської районної ради 19.04.16

19.04.2016 року о 9 годині ранку в кабінеті голови районної ради, відбулося засідання президії Красноокнянської районної ради.

Рішення засідання президії від 19.04.2016 року

Лист до голови районної державної адміністрації Гавришу В.Л., про припинення протиправних дій.

Лист

Робоча зустріч Голови Районної ради

11.04.2016 року головою районної ради Красноокнянського району Ткач В.Г.  проведено зустріч з директором Котовського місцевго центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Мерзляковим С.С., також був  присутній перший заступник Красноокнянської РДА Бєльцик І.М.

На зустрічі було розглянуто питання щодо відкриття та функціонування бюро правової допомоги в с.м.т. Красні Окни.

IMG 0964

IMG 0969

 

 

IMG 0966

IMG 0971

Календар новин

<< < Квітень 2019 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30